Prawie 14 mln sztuk Cyberpunk 2077 sprzedanych w 2020 roku. Większość na PC
Dark Fenix
A pudełkowa wersja Cyberpunk 2077 na konsolach wygenerowała 1/3 całej sprzedaży gry. Jaj widać pudełka w przypadku konsol trzymają się mocno.
Wersja pudełkowa się nie sprzedała bo zwyczajnie na PC nie istnieje taka wersja. Po co komu pudełko jak i tak trzeba pobierać całą grę.
Brawo pecetowcy. Niby to konsolowcy casuale łykający wszystko.
Są wersje steelbook na PC, z mapą, muzyką, pocztówkami i wlepkami. Na całe szczęście dostałem ją w prezencie, i nie wydałem ani złotówki na to 'dzieło'
Dark Fenix
A pudełkowa wersja Cyberpunk 2077 na konsolach wygenerowała 1/3 całej sprzedaży gry. Jaj widać pudełka w przypadku konsol trzymają się mocno.
jedyne co dobre to że 5 PLN za akcje myślałem że będzie 10 ale widać nie chcieli oddać wszystkiego :) jutro trzeba dokupić trochę :)
Szczerze wątpię w jakiekolwiek wzrosty jutro, bo niby pod co miałoby rosnąć. Lepiej się pochwal na jakim haku wisisz? 250+? :D
No właśnie może rosnąc pod dywidendę, choć szału nie ma(może wyciągną pod 200-220). Zobaczę jak się sytuacja rozwinie, z zasady nie kupuje gdy spółka jest w trendzie spadkowym. Reszta raportu to lekka padka.
P.S. A.l.e.X czy to ty czasem nie pisałeś jakiś miech temu o poziomach 360? :)
A czy to przypadkiem A.l.e.X nie krzyczał najgłośniej przed premierą, że CP2077 będzie hitem dekady 10/10 i pełen orgazm, a po premierze jaki to bubel wyszedł, CDP naciągał na akcje itp. itd. A teraz nagle znowu napala się na ich akcje na giełdzie? XD. Czasem jak czytam wypowiedzi z tego konta, to mam wrażenie, że korzystają z niego co najmniej 2 osoby. Zależy skąd zawieje wiatr to raz jest źle i wieszane są psy, a jak zawieje inaczej to jest super 10/10 i gra roku.
sprzedałem dzień przed premierą, czułem znając co było po S3 że presji nie wytrzyma ale nie sądziłem że aż tak fundusze zjadą CDP w między czasie trochę zarobiłem na wahadle / obecnie mam sporo ale kupionych po 180-185 czyli generalnie na lekkim minusie ale serce mnie nie boli szczególnie że CDP jakby nie patrzeć w div trochę mi wypłaci. Nie sądzę aby ubili poniżej 150.
tankshtela - tak to ja ale pamiętaj że to giełda i zawsze się mogę mylić / zakładałem że wypłacą 10 PLN z akcje co podbije kurs + wyniki właściwie są dobre i na tle innych firm gamingowych zysk na CDP i brak długów daje niezłe perspektywy szczególnie że Wiedźmin Slayer + W3 na nowe konsole w wersji next gen. Jeśli nawet nie dobije teraz do 360 to myślę że pod koniec tego roku będzie to coś koło tego. Ale tak jak wyżej to są moje tylko i wyłącznie przypuszczenia nigdy nikomu niczego nie doradzam publicznie.
Haki na CDPR to nic, popatrzcie na Mercatora.
A tam jazda dopiero się zaczyna, do 10 zł za akcję daleko.
CDPR to bym może za 150 łyknął... ale teraz? Niee...
Z akcjami cdp wszystko zależy co chcą zapowiedziec bo jak wiedźmina 4 to warto brać jeśli są w trendzie spadkowym I sprzedać przed premierą. W pozostałych przypadkach to już jest ryzyko jak to na giełdzie.
plolak - oczywiste jest że CP2077 dostanie dodatki, będzie WSlayer + w pewnym momencie wrzucą informacje o W4. Chwilowo może być niewielkie wahadło co dla mnie jest super jeśli będzie nawet niewielki zysk +1-2% na akcji. Dzisiaj dokupiłem pod koniec sesji / cena jest właściwie dobra do przetrzymania kapitału. Jak ktoś chce ryzykować na krótko to ma od tego wiele innych spółek medycznych tutaj właściwie zero ryzyka w czasie.
Kondzio8 - spójrz na swojego ojca a potem na siebie i zastanów się czy to słowo bardziej nie pasuje do niego ;)
Czyli jest tragedia. Szacowano 15 milionów (co i tak po około-premierowej obniżce założeń z 19 milionów) do końca 2020, sprzedało się 13,7 mln a 22 grudnia chwalono się 13 milionami i to już po zwrotach, czyli sprzedało się 700 tysięcy w okresie poświątecznym i według szacunków (które są jak widać mocno zawyżane) 500 tysięcy w pierwszym kwartale 2021 z prognozą 500 tysięcy na drugi kwartał.
Jak na tytuł który szacowany był na ponad 30 milionów do końca 2021 roku, to jest straszna tragedia i będzie miało spore konsekwencje w przyszłości.
CDR umie w marketing.
No rzeczywiscie umieja, tymi marketingowymi obiecankami zniszczyli praktycznie calkowicie renome firmy.
Zniszczenie dokonane na marce CDP sa katostrofalne i praktycznie nieodwracalne i beda sie ciagnac latami.
Pamietaj ze klamanie to nie jest zadne "umienie" w marketing, tylko przestepstwo.
Ich dział marketingowy jest rynkowo więcej warty niż zespół deweloperski.
"Marketing" o ktorym piszesz to jest dobry na krotka mete. Porozwieszac piekne plakaty w calej wsi ze przyjedzie WSPANIALY cyrk, opchnac ludzia bilety a potem spier%$^lic za granice z forsa zanim ludzie sie zorientuja ze cyrku zadnego nie bedzie.
To tak, w takim przypadku to geniusze hopsztaplerki.
Jednak jesli mowimy o firmie ktora budowala powoli przez 20 lat swoja pozycje i zaufanie. Takie zagranie to samobojstwo. Dlatego wiele firmy anuluje produkty nawet w zawansowanych stadiach rozwoju jesli nie spelnia on standartow. Bo szkody wyrzadzane 1 wadliwym produktem moga sie okazac katostrofalne dla calej korporacji.
A zeby jeszcze robic krzykliwy marketing do wadliwego produktu i klamac. To juz czyste szalenstwo podchadzace pod zarzuty kryminalne.
Dobry przyklad masz z Amazon Games. Ludzie maja heheszki ze anulowali juz kilka gier.
Ale duzo lepiej anulowac slaba gre mimo iz juz sie wpakowalo 100mln $ niz wypuscic slaba gre i przykleic sobie latke cieniasa i partacza. Ktora przelozy sie na cala marke Amazon i jej sklep co w dluzszej perspektywie przelozy sie na miliardowe straty wizerunkowe.
oj nie sprzeda się bo na PC jest piractwo i konieczne denuovo bo inaczej... oh wait.
A nie ma?
Przecież były gry co na samym ps4 miały większą sprzedaż a sprawdź ile jest ps4 na rynku a ile PC. Cyberpunk niestety skopal optymalizacje więc jak rozeszlo się że jest niegrywalna na ps4 czy xbox one to ludzie się wstrzymali z kupnem dlatego tylko PC ratuje sytuację. Ja również należę do tej grupy która czeka aż będzie grywalna na Xbox one x albo jak wyjdzie patch do next gena to kupię. I to jest jedyna taka gra w ostatnim czasie z którą się wstrzymalem że względu na optymalizację także to pokazuje skalę strat. Moim zdaniem gdyby nie optymalizacja na konsole to spokojnie dobili by już do 30mln.
Ponad połowa, czyli 56% ze sprzedanych kopii, to wersja pecetowa. Wydania na PlayStation 4 oraz Xboxa One to kolejno 28% i 17%.
Czemu sumuje się to do 101%?
CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego marketingu. Promocja Cyberpunka 2077 objęła 55 różnych kampanii reklamowych kierowanych na poszczególne rynki z całego świata.
Cóż ludziom z działu marketingu akurat skuteczności odmówić nie można, ale ludziom odpowiedzialnym za stan techniczny i w szczególności kierownictwu już zdecydowanie można.
Śmiesznie, zaraz napiszą, że w 2020 sprzedało się jednak 20mln+ :D trzeba jakoś skupić uwagę, spróbować podbić akcje, ale jednak sprzedało się dużo, bo ludzie mieli dostać coś innego, a kto będzie się bawił w zwroty, mało jest takic hJanuszy, szczególnie, że jak ktoś już wydał tyle kasy w PL to będzie grał nawet z bugami. Dla połowy graczy to bugi = norma, spadki fps = norma :> tak zawsze grają w gry i nie wiedzą co to jakość
Bo może jeszcze nie wyszła żadna dobra gra RPG z dużym światem dająca wolnośc(bez widoku izometrycznego) nie pozbawiona problemów technicznych i problemów z optymalizacja ?, Morrowind/Oblivion/Skyrim/Kingdom come/ Wiedzmin 3/ Gothic 1-3/ wszystko pobugowane i z płynnoscią ponizej oczekiwań na premierę .
Takie gry są narażone na Bugi i problemy na tak słabym sprzęcie jak Xbox one czy ps4 a przez Was narzekaczy coraz mniej gier RPG bo wszyscy idą w prostotę żeby to działało. A nikt nie wyda teraz tylko na nową generację i PC bo mało zarobi.
Sprzedaż "Cyberpunka 2077" poniżej oczekiwań. CD Projekt zapowiada dywidendę.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprzedaz-gry-Cyberpunk-2077-w-20-wyniosla-13-7-mln-kopii-ponizej-oczekiwan-8098341.html
Jakby nie te ich bezczelne kłamstwa i tragiczny stan tego gniota i gra taka jaką zapowiadali to by mieli 2 razy tyle minimum, ja to wiem, oni to wiedzą, mogą się oszukiwać, ale wiedzą, że zwalili koncertowo i tylko mogą żałować tej straty, a także zaufania.
Zarobić zarobią i tak, hype i kłamstwa się zwróciły.
A teraz narzekaczy na CP proszę pochwalić sprzedaż dowolnego Asasyna :P Tylko proszę, o niekopanie leżącego (Ubisoftu) tudzież innego RdR na konsolę (I niekopanie Rockstar)
Ale o co ci chodzi? Nie słyszałem, żeby jakiś Assassyn sprzedał się ogrzej od założeń, sprzedaje się tyle ile powinno a sam development nie kosztuje miliarda. I sprzedają mniej ale zarabiają więcej, bo mają tylko z Assassyna 3 tytuły na 1 tytuł CDPR więc w ogólnym rozrachunku sprzedają więcej gier w tym samym czasie co CDPR.
A RDR to nie wiem, czy mówisz o pierwszej części która wyszła ponad dekadę temu jako nowa marka bez większego marketingu i tylko na konsole czy o RDR 2, bo jak o tym drugim, to w 3 miesiące tylko na konsolach rozeszło się 23 miliony kopii przy szacowanej sprzedaży rzędu 16 milionów a obecnie jest już grubo ponad 30 milinów, więc to jednak Cyberpunk dostępny na 9 a nie 2 platformach, wygląda karykaturalnie ze swoimi ledwo 15 milionami w niemal 5 miesięcy po premierze i już po pierwszych wyprzedażach.
Assassin’s Creed Valhalla. W samym październiku sprzedano na całym świecie 155 milionów kopii tej właśnie gry. Przy 14 mln sam sztuk Cyberpunk 2077 wygląda biednie. https://www.techdice.com/rekordowe-wyniki-sprzedazy-assassins-creed-valhalla/
Proszę zobaczyć na innych stronach. Ja widzę inną liczbę :) Tam chyba przecinek jest między piatkami
assassin’s Creed Valhalla. W samym październiku sprzedano na całym świecie 155 milionów kopii tej właśnie gry.
XDDDD przecież tu chodzi o całą serie a nie o valhalle XD naprawdę myślisz że valhalla sprzedałaby się lepiej w miesiąc niż GTA V w 8 lat? XD
CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego marketingu.
Powinno być: CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego wydziału kłamstwa i propagandy.
13,7 mln. No właśnie. Dla porównania Monster Hunter Rise na Switchu 5+ mln na premierze 26/03 przy jednej platformie.
Reszta na plus. Dobra wiadomość z W3. To stwarza wizję | nadzieję na podobną ewolucję z CP.
Do tego potrzebne jest przełamanie wizerunkowe, naprawa i zapełnienie świata CP w najbliższych latach. Powodzenia.
Po ilości zwrotów w stosunku do sprzedanych egzemplarzy i patrząc jak krzyczeli (głośna mniejszość, bo reszta zamiast marnować czas dobrze się bawiła przy grze) na forach mogę rzec jedno - "Psy szczekają, a karawana jedzie dalej".
Steamspy przestrzelił i to bardzo. Miało być 15 milionów sprzedanych kopii gry w grudniu na samym pececie. Ciekawe jak jest z innymi grami. Oczywiście tę liczbę z nam z mediów więc chyba traktowali ją wiarygodnie.
I spoko, ale o dobrej sprzedaży w grudniu było wiadomo - milion grających jednocześnie na Steamie nie wziął się znikąd. Do tego dochodzi 8 milionów preorderów.
Dlatego tak interesująca jest sprzedaż w pierwszym kwartale 2021.
A już myślałem że na ps4. Słyszałem że wersja na tą konsolę najbardziej dopracowana i śmiga w zabójczych, prawie stałych 20 fpsach.
LOL
To tak jakbyśmy pisali na forum ile dzisiaj udało nam się ukraść w markecie.
Zawalili z tą optymalizacja na ps4 i xboxa bo wtedy wynik byłby ładny.
Niech napiszą lepiej ile na NCPów wydali , cóż to za tajemna Polska Technologia nimi kieruje , fortunne zapewne kosztowała.
O10 mln za duzo.
Jak widac klamstwoz oszustwo i robienie graczy i comminity w ch.ja pozwala zostac krezusem.
To tylko zle swiadczy o graczach, zamiast wytoczyc oszustom pozwy zbiorowe w kazdym kraju i zmusic, zeby klamcy odkupili wszystkie kopie gier, to tylko postekali w sieci, a oszust sie dorobil fortuny.
Gracze to skonczeni frajerzy, kazdy sciemniacz moze ich dymac na miliony.
Zaszczepionych jest ~7x mniej. Nie myl dwóch różnych pojęć.
Ciekawą informacją jest to, że po tak wielkim fakapie podczas premiery (i dość nieudolnym łataniu gry) oraz bezprecedensowym spadku wartości akcji, zarząd otrzyma premię w wysokości 100 mln zł co przełoży się na łączne wynagrodzenie zarządu za 2020 r. w wysokości 120 mln zl. Nic mi do tej kasy ale wizerunkowo to kolejna wtopa (skojarzenia z Activision i EA same się nasuwają).