Nowa aktualizacja do Crysis Remastered wprowadza specjalną opcję ray tracingu. Ma ona zaoferować jak najlepsze efekty wizualne przy mniejszym wpływie na wydajność.
Crysis Remastered doczekał się na PC aktualizacji o numerze 2.1.2. Oprócz pomniejszych usprawnień wprowadza ona do gry także nową opcję graficzną o nazwie Experimental RayTracing Boost Mode. Ta ostatnia dostępna jest jedynie wtedy, gdy gra korzysta z ray tracingu. W założeniach gwarantuje jak najlepsze efekty wizualne przy jednocześnie zredukowanym wpływie na wydajność.
Experimental RayTracing Boost Mode pozwala na nałożenie refleksów na prawie wszystkie powierzchnie widoczne w grze. Poprawia również działanie ray tracingu na chropowatych materiałach. Około 5% wszystkich powierzchni w eksplorowanym świecie otrzyma także efekt lustrzanego odbicia. Jednocześnie opcja ta poprawia wydajność i naprawia błędy związane z brakiem refleksów na odległych obiektach.
Oprócz tego aktualizacja 2.1.2 usuwa bugi, które obecne były w grze. Rozwiązano problemy z interfejsem, Anti-Aliasingiem oraz niektórymi teksturami. Pełną listę zmian znaleźć można w oficjalnym poście na Reddicie.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
26

Autor: Przemysław Dygas
Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.