Crysis Remastered z ray tracingiem na niemal wszystkich powierzchniach
Nowa aktualizacja do Crysis Remastered wprowadza specjalną opcję ray tracingu. Ma ona zaoferować jak najlepsze efekty wizualne przy mniejszym wpływie na wydajność.

- Crysis Remastered otrzymał nową aktualizację.
- Update wprowadza opcję Experimental RayTracing Boost Mode.
- Pozwala ona na użycie ray tracingu na niemal wszystkich powierzchniach przy jednoczesnej poprawie wydajności.
Crysis Remastered doczekał się na PC aktualizacji o numerze 2.1.2. Oprócz pomniejszych usprawnień wprowadza ona do gry także nową opcję graficzną o nazwie Experimental RayTracing Boost Mode. Ta ostatnia dostępna jest jedynie wtedy, gdy gra korzysta z ray tracingu. W założeniach gwarantuje jak najlepsze efekty wizualne przy jednocześnie zredukowanym wpływie na wydajność.
Experimental RayTracing Boost Mode pozwala na nałożenie refleksów na prawie wszystkie powierzchnie widoczne w grze. Poprawia również działanie ray tracingu na chropowatych materiałach. Około 5% wszystkich powierzchni w eksplorowanym świecie otrzyma także efekt lustrzanego odbicia. Jednocześnie opcja ta poprawia wydajność i naprawia błędy związane z brakiem refleksów na odległych obiektach.
Oprócz tego aktualizacja 2.1.2 usuwa bugi, które obecne były w grze. Rozwiązano problemy z interfejsem, Anti-Aliasingiem oraz niektórymi teksturami. Pełną listę zmian znaleźć można w oficjalnym poście na Reddicie.
Więcej:Twórcy Battlefield 6 „naprawili” tempo meczów. Fani publikują listę 10 przykazań i grożą odejściem

Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
wwad Generał
"Crysis Remastered z ray tracingiem na niemal wszystkich powierzchniach" - bardzo suchy news.
Rozumiem że mam sobie wyobrazić porównanie jak było wcześniej a jak jest teraz :) brzmi tytuł jak bóg wie co ale faktycznie chyba tylko bóg wie co autor miał na myśli bo tego nie widać w żadnej formie.
ReznoR666 Generał

Podaję prawidłowy link do zmian wersji 2.1.2 (ten w newsie linkuje do 2.1):
https://www.reddit.com/r/Crysis/comments/n15onz/crysis_remastered_pc_update_212/
Około 5% wszystkich powierzchni w eksplorowanym świecie otrzyma także efekt lustrzanego odbicia.
Hmm, to można zrozumieć troszkę na opak. Oryginał:
About 5% of specular reflectance has been added by default to all surfaces.
Ja to zrozumiałem tak, że dodano 5% odbicia lustrzanego domyślnie do wszystkich powierzchni w grze. Czyli wszystkie powierzchnie w grze będą ok. ~5% bardziej błyszczące.
dzony85 Generał

Kiedy remak Crysis Wars? do dziś gra tam sporo ludzi online a nadal nic z tym nie robią ...
A_wildwolf_A Senator
smutne, że mają technologię, ale już bardzo dawno nie stworzyli ciekawej gry z dobrą fabułą