Crash Bandicoot: On the Run pokazuje siłę rynku mobilnego

Crash Bandicoot: On the Run! zanotowało najlepszy start ze wszystkich gier w portfolio firmy King. Tytuł, który zadebiutował pod koniec marca, został pobrany już ponad 37 milionów razy.

Paweł Musiolik

10
Crash Bandicoot: On the Run pokazuje siłę rynku mobilnego.
Crash Bandicoot: On the Run pokazuje siłę rynku mobilnego.
W SKRÓCIE:
  1. Crash Bandicoot: On the Run! zarobiło ponad 700 tysięcy dolarów w ciągu tygodnia od premiery.
  2. Grę pobrano ponad 37,5 miliona razy.

Firma Activision może być zadowolona z wyniku osiągniętego przez Crash Bandicoot: On the Run!. Tytuł, który zadebiutował pod koniec marca na smartfonach, zarobił w trakcie pierwszego tygodnia ponad 700 tysięcy dolarów. Wszystko to będąc darmowym tytułem z mikropłatnościami.

Jak donosi zajmująca się analizą m.in. rynku mobilnego firma Sensor Tower, mobilny Crash został pobrany 23,6 miliona razy w ciągu paru dni od premiery, która odbyła się 25 marca na iOS (dzień później gra zadebiutowała na Androidzie). W ciągu kolejnych dwóch tygodni produkcja nie straciła na popularności i dobiła do 37,5 miliona pobrań na obu platformach (wynik z 14 kwietnia 2021 roku).

Dzięki takiemu wynikowi Crash Bandicoot: On the Run! może pochwalić się najlepszym debiutem ze wszystkich gier w portfolio firmy King (które zostało jaki czas temu kupione przez Activision), ustępując jedynie Candy Crush Jelly Saga, które zarobiło w pierwszym tygodniu 1,5 miliona dolarów, ale zanotowało o połowę mniej pobrań.

  1. Crash Bandicoot: On the Run! w sklepie Google Play
Crash Bandicoot: On the Run!

Crash Bandicoot: On the Run!

Mobile
Gra przestała działać: 25 marca 2021
Crash Bandicoot: On the Run! - Encyklopedia Gier
5.5

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

17

Paweł Musiolik

Autor: Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

Fani żądają kontynuacji Days Gone poprzez internetową petycję

Następny
Fani żądają kontynuacji Days Gone poprzez internetową petycję

Nadchodzące E3 może przynieść kolejny zwiastun Fable

Poprzedni
Nadchodzące E3 może przynieść kolejny zwiastun Fable

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl