Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 17 kwietnia 2021, 10:27

Crash Bandicoot: On the Run pokazuje siłę rynku mobilnego

Crash Bandicoot: On the Run! zanotowało najlepszy start ze wszystkich gier w portfolio firmy King. Tytuł, który zadebiutował pod koniec marca, został pobrany już ponad 37 milionów razy.

W SKRÓCIE:
  1. Crash Bandicoot: On the Run! zarobiło ponad 700 tysięcy dolarów w ciągu tygodnia od premiery.
  2. Grę pobrano ponad 37,5 miliona razy.

Firma Activision może być zadowolona z wyniku osiągniętego przez Crash Bandicoot: On the Run!. Tytuł, który zadebiutował pod koniec marca na smartfonach, zarobił w trakcie pierwszego tygodnia ponad 700 tysięcy dolarów. Wszystko to będąc darmowym tytułem z mikropłatnościami.

Jak donosi zajmująca się analizą m.in. rynku mobilnego firma Sensor Tower, mobilny Crash został pobrany 23,6 miliona razy w ciągu paru dni od premiery, która odbyła się 25 marca na iOS (dzień później gra zadebiutowała na Androidzie). W ciągu kolejnych dwóch tygodni produkcja nie straciła na popularności i dobiła do 37,5 miliona pobrań na obu platformach (wynik z 14 kwietnia 2021 roku).

Dzięki takiemu wynikowi Crash Bandicoot: On the Run! może pochwalić się najlepszym debiutem ze wszystkich gier w portfolio firmy King (które zostało jaki czas temu kupione przez Activision), ustępując jedynie Candy Crush Jelly Saga, które zarobiło w pierwszym tygodniu 1,5 miliona dolarów, ale zanotowało o połowę mniej pobrań.

  1. Crash Bandicoot: On the Run! w sklepie Google Play

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej