Wczoraj na Steamie zadebiutowała gra Core Keeper. Produkcja okazała się sporym sukcesem, osiągając imponujące wyniki aktywności. Jest również bardzo pozytywnie oceniana przez graczy.
Lubimy, gdy mała gra nagle staje się hitem na Steamie. Najnowszym przykładem takiego sukcesu jest Core Keeper studia Pugstorm, które bywa opisywane jako połączenie elementów gier Terraria i Diablo.
Wczesna wersja gry zadebiutowała w Steam Early Access wczoraj, czyli 8 marca. Oto najistotniejsze informacje związane z premierą wczesnego wydania.
Powodów sukcesu gry jest kilka. Najważniejszym jest jej wysoka jakość, co dobrze ilustrują oceny graczy na Steamie. Jak na produkcję w Early Access Core Keeper jest dopracowane i oferuje sporo zawartości. Produkcji pomógł również fakt, że jej demo było dostępne w ramach niedawnego Steam Next Fest, dzięki czemu zainteresowani gracze mieli okazję sprawdzić ten tytuł przez zakupem.
Twórcy spodziewają się, że Core Keeper opuści wczesny dostęp pod koniec tego roku, choć niewykluczone, że premiera wersji 1.0 zostanie opóźniona, jeśli będzie to konieczne.
W trakcie wczesnego dostępu autorzy zamierzają dodać do gry następujące elementy:
22

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.