Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lutego 2020, 13:30

autor: Adrian Werner

Command and Conquer Remastered - multiplayer przebudowany, gra jest w fazie alfa

Studio Petroglyph podzieliło się informacjami o postępach w pracach nad Command & Conquer Remastered oraz Command & Conquer: Red Alert Remastered. Dowiedzieliśmy się także, jakie nowości planowane są dla rozgrywek multiplayer.

Nadal nie wiemy, kiedy dokładnie remastery trafią na rynek. - Command and Conquer Remastered - multiplayer przebudowany, gra jest w fazie alfa - wiadomość - 2020-02-06
Nadal nie wiemy, kiedy dokładnie remastery trafią na rynek.
MUTLIPLAYER W REMASTERACH ZAOFERUJE M.IN.:
  1. dedykowane serwery,
  2. system replayów,
  3. tryb obserwatora,
  4. możliwość konfigurowania meczów,
  5. szybkie potyczki 1v1 z matchmakingiem i sieciowymi rankingami.

Studio Petroglyph podzieliło się z fanami informacjami odnośnie postępów w pracach nad zremasterowanymi wersjami gier z serii Command & Conquer. Autorzy pochwalili się, że zarówno Command & Conquer Remastered, jak i Command & Conquer: Red Alert Remastered osiągnęły stadium „Content Alpha”, w którym wszystkie ich elementy, zarówno graficzne, jak i dźwiękowe, zostały podmienione na nowe.

Do tej pory autorzy musieli polegać na wczesnej wersji wykorzystującej obiekty tymczasowe, głównie zaczerpnięte z pierwowzorów. Teraz, gdy w pełni zaimplementowano zremasterowaną grafikę i oprawę audio, testowanie obu gier stało się znacznie łatwiejsze. Dzięki temu deweloperzy mogą skuteczniej identyfikować sekcje, które nadal wymagają lepszego dopracowania.

Lobby multiplayer pozwoli w dużym stopniu konfigurować ustawienia sieciowych potyczek.

Omówiono także zmiany, jakie szykowane są w trybach multiplayer. Obie gry wykorzystają nową infrastrukturę sieciową przygotowaną przez studio Petroglyph, opartą na dedykowanych serwerach. Gracze będą mogli tworzyć własne potyczki, decydując m.in. o mapach czy surowcach startowych. Twórcy zamierzają zaczerpnąć opinii społeczności odnośnie dostępnych w ten sposób opcji.

Ponadto obie produkcje otrzymają tryb szybkiego meczu 1v1, w ramach którego rywale zostaną dobrani za pomocą matchmakingu. Rezultaty tych starć ukształtują sieciowe rankingi. Dodatkową atrakcją będzie system replayów, który pozwoli nam na spokojnie przeanalizować zapisy wszystkich typów potyczek.

Nie zabraknie także trybu obserwatora, umożliwiającego śledzenie cudzych starć. Wszystkie te nowości są elementami, o które prosili sami fani i autorzy są otwarci na kolejne sugestie społeczności.

Niestety, na razie wciąż nie wiemy, kiedy ukażą się Command & Conquer Remastered Command & Conquer: Red Alert Remastered. Prawie na pewno nastąpi to jednak w tym roku. Prace nad grami są już bowiem na bardzo zaawansowanym etapie, a do tego 26 września 2020 r. seria obchodzić będzie swoje 25. urodziny, więc nie zdziwilibyśmy się, gdyby ten dzień wybrano na termin debiutu remasterów.

  1. Oficjalna strona projektu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej