Command and Conquer Remastered - multiplayer przebudowany, gra jest w fazie alfa
Studio Petroglyph podzieliło się informacjami o postępach w pracach nad Command & Conquer Remastered oraz Command & Conquer: Red Alert Remastered. Dowiedzieliśmy się także, jakie nowości planowane są dla rozgrywek multiplayer.

- dedykowane serwery,
- system replayów,
- tryb obserwatora,
- możliwość konfigurowania meczów,
- szybkie potyczki 1v1 z matchmakingiem i sieciowymi rankingami.
Studio Petroglyph podzieliło się z fanami informacjami odnośnie postępów w pracach nad zremasterowanymi wersjami gier z serii Command & Conquer. Autorzy pochwalili się, że zarówno Command & Conquer Remastered, jak i Command & Conquer: Red Alert Remastered osiągnęły stadium „Content Alpha”, w którym wszystkie ich elementy, zarówno graficzne, jak i dźwiękowe, zostały podmienione na nowe.
Do tej pory autorzy musieli polegać na wczesnej wersji wykorzystującej obiekty tymczasowe, głównie zaczerpnięte z pierwowzorów. Teraz, gdy w pełni zaimplementowano zremasterowaną grafikę i oprawę audio, testowanie obu gier stało się znacznie łatwiejsze. Dzięki temu deweloperzy mogą skuteczniej identyfikować sekcje, które nadal wymagają lepszego dopracowania.
Omówiono także zmiany, jakie szykowane są w trybach multiplayer. Obie gry wykorzystają nową infrastrukturę sieciową przygotowaną przez studio Petroglyph, opartą na dedykowanych serwerach. Gracze będą mogli tworzyć własne potyczki, decydując m.in. o mapach czy surowcach startowych. Twórcy zamierzają zaczerpnąć opinii społeczności odnośnie dostępnych w ten sposób opcji.
Ponadto obie produkcje otrzymają tryb szybkiego meczu 1v1, w ramach którego rywale zostaną dobrani za pomocą matchmakingu. Rezultaty tych starć ukształtują sieciowe rankingi. Dodatkową atrakcją będzie system replayów, który pozwoli nam na spokojnie przeanalizować zapisy wszystkich typów potyczek.
Nie zabraknie także trybu obserwatora, umożliwiającego śledzenie cudzych starć. Wszystkie te nowości są elementami, o które prosili sami fani i autorzy są otwarci na kolejne sugestie społeczności.
Niestety, na razie wciąż nie wiemy, kiedy ukażą się Command & Conquer Remastered Command & Conquer: Red Alert Remastered. Prawie na pewno nastąpi to jednak w tym roku. Prace nad grami są już bowiem na bardzo zaawansowanym etapie, a do tego 26 września 2020 r. seria obchodzić będzie swoje 25. urodziny, więc nie zdziwilibyśmy się, gdyby ten dzień wybrano na termin debiutu remasterów.
Więcej:Pierwsze wielkie zmiany w Battlefield 6 są w drodze. EA DICE wycofuje się z niepopularnej decyzji

Command & Conquer: Red Alert Remastered
Data wydania: 5 czerwca 2020
Gracze
- gry strategiczne
- EA / Electronic Arts
- RTS
- remake / remaster
- Command & Conquer (marka)
- Petroglyph
- Command & Conquer Remaster
- PC
Komentarze czytelników
berial6 Legend

Mam nadzieję, że przy okazji usuną jakieś funkcje, bo to przecież nowa meta w remasterowaniu rtsów
Piotrek1982 Konsul

Świetnie. Bardzo lubiłem Command & Conquer 1995 oraz Command & Conquer: Red Alert 1996. Zwłaszcza przy
Red Alert spędziłem nawet sporo czasu w 1998 roku i może przypomniałbym sobie tą część przy okazji remastera.
C&C:Red Alert 2 mniej lubiłem, a od Red Alert 3 odbiłem się szybko.
dj_sasek Legend

Jak w tym roku uda im się to wydać to będzie to idealny moment na 25 lecie serii. Trzymam kciuki, na pewno zagram no i aż łezka się w oku kręci jak się przypomni jak za gówniaka się w to grało a Red Alert zapisywało się w wersji bez przerywników filmowych na kilkudziesięciu dyskietkach i szło z takim plikiem po kolegach którzy też chcieli zagrać.
SansV13 Pretorianin
oooo kur....cze :D i to jest remaster!
to jest właśnie C&C jakiego chcemy i potrzebujemy
(tib 4 i rivals nie istnieją)
keeper_4chan Generał

Wydawcy teraz kombinują jak tanim kosztem zarobić.
Oby nie oszpecili tej klasyki jak Blizzard.