Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 sierpnia 2013, 08:42

autor: Góral

Command & Conquer - kulisy projektowania jednostek GLA

Nowa odsłona serii gier wideo Command & Conquer będzie tytułem free-to-play, który pod względem rozgrywki powróci do swoich korzeni. Twórcy produkcji opublikowali drugi dziennik dewelopera, który postanowiliśmy dla Was przetłumaczyć na rodzimy język.

Przygotowaliśmy dla Was polską wersję drugiego dziennika dewelopera z nadchodzącej gry Command & Conquer. Produkcja będzie oparta na modelu biznesowym free-to-play, który od kilku lat systematycznie zyskuje na znaczeniu.

Na powyższym materiale wideo twórcy opowiadają o procesie tworzenia jednostek GLA (Global Liberation Army). Niby całkiem prosta czynność wymaga zaangażowania całego sztabu ludzi, którzy najpierw we wspólnym gronie wymieniają się pomysłami, a później przechodzą do konkretnych projektów i wykonania.

Zamknięta beta Command & Conquer ma wystartować w czasie tego lata, jednak konkretnego terminu nie znamy. Chętni mogą zapisywać się do testów na oficjalnej stronie. Tytuł zapowiada się naprawdę nieźle, o czym donosił Czarny w swoim artykule na temat tej produkcji, pisząc, że projekt „okaże się prawdziwym powrotem do korzeni serii – dokładnie tak, jak sugeruje tytuł gry”.

Command & Conquer - drugi dziennik dewelopera (PL) - ilustracja #2Command & Conquer to kolejna odsłona kultowej serii gier strategicznych, która początkowo funkcjonowała jako Command & Conquer: Generals 2. W międzyczasie firma Electronic Arts postanowiła przerobić grę na tytuł free-to-play i przy okazji skorzystać z klasycznego nazewnictwa.