Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2020, 09:48

autor: Adrian Werner

BloodRayne 1 i 2: Terminal Cut - premiera remasterów

Dzisiaj po południu na rynku zadebiutują BloodRayne: Terminal Cut oraz BloodRayne 2: Terminal Cut. Odświeżone wersje obu części serii dostępne będą za darmo dla osób, które posiadają pierwowzory na Steamie lub GOG.com.

Dziś odbędą się premiery BloodRayne: Terminal Cut oraz BloodRayne 2: Terminal Cut, czyli zremasterowanych wersji dwóch gier akcji studia Terminal Reality. Produkcje ukażą się wyłącznie na PC i zostaną odblokowane na Steam oraz GOG.com dzisiaj ok. godziny 16:00. Żadna z nich nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

Co godne pochwały, osoby posiadające na Steamie lub GOG.com poprzednie wersje tych gier, czyli BloodRayne oraz BloodRayne 2, otrzymają ulepszone wydania za darmo.

Obie produkcje to klasycznie zrealizowane remastery. Główną zmianą w porównaniu z pierwowzorami jest zatem grafika. Wersje Terminal Cut wspierają rozdzielczość 4K i oferują ulepszone tekstury. Wprowadzono poprawione wygładzanie krawędzi, efekty świetlne, cienie oraz odbicia.

Ładniej prezentują się także elementy takie jak woda czy mgła. Ponadto upiększono wszystkie scenki przerywnikowe oraz dodano wsparcie dla współczesnych padów dzięki wykorzystaniu API XInput.

Terminal Reality, czyli studio odpowiedzialne za serię BloodRayne, zostało zamknięte w 2013 roku. Wersje Terminal Cut powstały dzięki firmie Ziggurat, która specjalizuje się w reedycjach i remasterach starych gier. W odświeżaniu obu odsłon cyklu brało jednak udział wielu deweloperów, którzy pracowali nad pierwowzorami.

  1. Oficjalna strona internetowa gry BloodRayne: Terminal Cut
  2. BloodRayne: Terminal Cut na Steamie
  3. Oficjalna strona internetowe BloodRayne 2: Terminal Cut
  4. BloodRayne 2: Terminal Cut na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej