Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 sierpnia 2021, 15:27

Beta Diablo 2: Resurrected ma zostać poprawiona, postacie zostaną na razie zachowane

Według słów Roda Fergussona pracującego przy Diablo 2: Resurrected, nim rozpocznie się właściwa open beta, grę czeka patch z poprawkami. Dodatkowo, postacie graczy z wczesnego dostępu zostaną zachowane w dalszej części testowania gry.

Już jutro startuje otwarta beta gry Diablo 2: Resurrected i potrwa do 23 sierpnia. Część graczy mogła zanurzyć się w świecie gry już od 13 sierpnia, kiedy to wystartował wczesny dostęp do beta-testów. Opinie na temat tej wstępnej wersji gry nie były do końca pozytywne: gracze narzekali na spore ilości błędów oraz problemy z serwerami. To wzbudziło obawy na temat tego, czy Blizzard zdąży z poprawkami na 23 września, kiedy ma mieć miejsce premiera tytułu. Deweloper Rod Fergusson pracujący przy nowym-starym Diablo uspokajał nastroje we wpisie na Twitterze.

Fergusson odpowiedział na pytanie jednego z użytkowników, który chciał wiedzieć, czy przed startem bety w piątek gra dostanie jakąś dodatkową aktualizację.

Wprowadziliśmy poprawki przed zakończeniem Wczesnego Dostępu i wprowadzimy kolejną aktualizację przed rozpoczęciem open bety, jak również wprowadzimy kilka poprawek z serwerami. Jeśli graliście w Early Access, wasze postacie powinny być nadal w otwartym dostępie.

- Rod Fergusson.

Słowa dewelopera w pewnym stopniu mogą działać uspokajająco, zwłaszcza po sporej ilości narzekania na stan techniczny wczesnego dostępu. Gracze, którzy mieli kontakt z Diablo już w zeszłym tygodniu z pewnością ucieszą się z faktu, że nie będą musieli tworzyć swoich bohaterów od nowa. Czy otwarta beta odpowie na potrzeby graczy? Dowiemy się już jutro po godzinie 19:00.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej