Zespół Airship Syndicate, założony przez kilku pracowników znanego z serii Darksiders studia Vigil Games, stawił się na targach E3 z grywalną wersją gry RPG Battle Chasers: Nightwar. Do sieci trafił właśnie zapis jej prezentacji i projekt wygląda na niej imponująco.
Zakończone właśnie targi E3 stały się dla studia Airship Syndicate okazją do pokazania grywalnej wersji projektu Battle Chasers: Nightwar, czyli gry RPG stanowiącej adaptację komiksowej serii, której autorem był Joe Madureira. Zapis jednej z prezentacji właśnie trafił do sieci i produkcja prezentuje się na nim bardzo obiecująco.
Kampania Battle Chasers: Nightwar ma posiadać bogatą warstwę fabularną, ale będzie ona w większości prezentowana nie przez scenki przerywnikowe, a za pomocą otoczenia, eksploracji oraz czynnego uczestnictwa w ważnych wydarzeniach. Produkcja zaoferuje jednocześnie nową historię, więc znajomość komiksów nie będzie wymagana do cieszenia się opowieścią.
Walka zrealizowana zostanie w stylu przypominającym klasyczne japońskie RPG-i. Gdy podczas eksploracji natkniemy się na wrogów to gra przeniesie nas na odrębny ekran, gdzie obie strony konfliktu staną naprzeciwko siebie i rozpoczną bitwę w systemie turowym.

Układ wszystkich lochów będzie generowany losowo. Autorzy chcieli zachować wysoki poziom detali ręcznie projektowanych lokacji, dlatego przygotowali duży zestaw pomieszczeń, z których silnik wybierać będzie kilka, a następnie samodzielnie połączy je w jedną mapę.
Przypomnijmy, że Battle Chasers: Nightwar zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4, a premiera planowana jest na przyszły rok. Jest to debiutancka produkcja studia Airship Syndicate, ale zostało ono założone przez weteranów znanego z serii Darksiders studia Vigil Games. Wśród nich znalazł się artysta Joe Madureira, czyli autor komiksowego pierwowzoru, który w 2001 roku porzucił ten rynek na rzecz kariery w branży gier.
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.