Nadchodzi Aragami 2, czyli kontynuacja wyśmienitej skradanki studia Lince Works. Gra ukaże się w przyszłym roku i zaoferuje m.in. tryb kooperacyjny dla trzech osób.

Studio Lince Works zapowiedziało Aragami 2, czyli kontynuację popularnej skradanki z 2016 roku. Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X i PlayStation 5. Na PC sprzedawana będzie w serwisie Steam. Premiera ma nastąpić na początku przyszłego roku.
W Aragami 2 ponownie pokierujemy wojownikami z ludu Aragami, władającymi nadnaturalną mocą pozwalającą na kontrolowanie cieni. Fabuła obracać się będzie wokół najazdu obcych sił, których armie pojmały pobratymców bohaterów. Będziemy musieli ich uwolnić, a jednocześnie znaleźć sposób na poradzenie sobie z klątwą niszczącą umysły i ciała członków naszego klanu.
Aragami 2 stanowić będzie rozwinięcie pomysłów z pierwszej części. Otrzymamy zatem skradankę, oferująca dużą swobodę wyboru metod realizacji zadań. Kluczową rolę odegra kontrolowanie cieni, pozwalające m.in. na krótkodystansowe teleportacje. W razie potrzeby nasz bohater będzie również w stanie poradzić sobie w bezpośrednich konfrontacjach. System walki ma być jednak wymagający, więc potyczki będą ryzykowne.
W grze zawarty zostanie system rozwoju bohatera z drzewkiem umiejętności pozwalającym odblokować 42 zdolności, w tym wiele związanych z kontrolowaniem cieni. Nie zabraknie także mechaniki craftingu, dzięki której ulepszymy ekwipunek i uzbrojenie postaci.
Aragami 2 zaoferuje obszerną kampanię fabularną, którą będziemy mogli przejść samotnie lub w trybie kooperacji dla maksymalnie trzech osób.
Warto na koniec wspomnieć, że dzięki profilowi gry w serwisie Steam poznaliśmy minimalne wymagania sprzętowe wersji pecetowej. Na ujawnienie rekomendowanych musimy jeszcze poczekać.
Gracze
Steam
30

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.