Aktualizacja sterowników Nvidii w wersji 556.12 szykuje sprzęt na premierę The First Descendant i poprawia kilka błędów
Firma Nvidia wypuściła nową wersję swoich sterowników graficznych GeForce Game Ready, oznaczoną sygnaturą 556.12. Przede wszystkim wprowadzają one wsparcie dla nadchodzącego The First Descendant, ale także dodają obsługę technologii DLSS 3 i Reflex do PayDay 3.

Rozpoczęły się wakacje i choć w nadchodzących tygodniach nie będziemy mieli przytłaczającej ilości premier dużych tytułów, nie oznacza to, że nie będzie ich w ogóle. Już w najbliższy wtorek na rynku pojawi się The First Descendant, nowy looter shooter science fiction od południowokoreańskiej firmy Nexon. Osoby posiadające karty Nvidia GeForce mogą się przygotować na to wydarzenie, instalując nową wersję sterowników Game Ready, oznaczoną sygnaturą 556.12. Ściągniecie je z tego miejsca.
Wsparcie dla The First Descendant
Dzięki nim The First Descendant od momentu premiery będzie wspierane przez szereg popularnych technologii od giganta z Santa Clara, takich jak Ray Reconstruction czy DLSS 3.5, dzięki którym gra nie tylko wypięknieje, ale również będzie lepiej działała (o ile rzecz jasna posiadacie odpowiednie karty graficzne z rodziny GeForce RTX). Gra będzie też obsługiwała Nvidia Reflex, które pozwoli na zminimalizowanie opóźnienia między wydaniem komendy, a wyświetleniem rezultatów na ekranie (do tego z kolei, oprócz układów graficznych GeForce RTX, konkretnie z serii 40, potrzebne są jeszcze monitory G-SYNC). Więcej szczegółów znajdziecie w tym miejscu.
Dodatkowo Nvidia przygotowała wsparcie dla DLSS 3 w PayDay 3. Zgodnie z wykresami, po włączeniu tej opcji, produkcja studia Starbreeze jest w stanie działać nawet o przeszło połowę lepiej na kartach GeForce RTX 4070 (przy rozdzielczości 3840x2160). Nie zapomniano też o dodaniu Nvidia Reflex.
Inne atrakcje
Ponadto nowe sterowniki eliminują szereg błędów, w tym chociażby wyskakujący komunikat Out of memory, który można było napotkać podczas rozgrywki w The Last of Us Part 1 czy niepoprawne informacje na temat wysokiego opóźnienia w trakcie zabawy w Valorant. Bardziej szczegółowy opis całej zawartości aktualizacji oprogramowania GeForce Game Ready jest dostępny tutaj.
Więcej:PS6 będzie gorszy od Xboxa Magnusa; nowa generacja konsol przekroczy barierę 30 GB RAM