Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 czerwca 2023, 19:25

Nowe fragmenty rozgrywki z AC Mirage pokazują, jak Ubisoft wraca do korzeni

W sieci pojawiły się nowe urywki gameplayu z Assassin's Creed: Mirage. Prezentują one to, w jaki sposób tytuł powróci do korzeni serii.

Źródło fot. Ubisoft
i

Ubisoft sprawił nam niespodziankę tuż przed pokazem Ubisoft Forward (zaplanowanym na 12 czerwca), prezentując nowy film z Assassin's Creed: Mirage. Tym razem twórcy omówili i zademonstrowali mechaniki, które przypominają te znane ze starszych odsłon popularnego cyklu gier akcji – a zwłaszcza pierwszej. Oczywiście wszystko to w uwspółcześnionej wersji. Co więc zobaczymy w nadchodzącej części?

  1. Produkcja będzie kłaść duży nacisk na skradanie. W związku z tym zamiast na bezpośrednią walkę przyjdzie nam postawić na ataki z ukrycia czy chowanie się w tłumie. Co ciekawe, powrócić ma między innym znany z Assassin's Creed II cios ukrytym ostrzem wyprowadzany z pozycji siedzącej.
  2. Sztuczna inteligencja przeciwników zostanie poprawiona. W najnowszej odsłonie cyklu mają oni korzystać ze swojego wyposażenia tak, by utrudnić nam działania. Jako przykład zaprezentowano między innymi strażnika z włócznią, który sprawdza stogi siana.
  3. Duży nacisk położony zostanie też na elementy parkourowe. Oprócz znanych już ruchów pojawią się również całkiem nowe – w tym możliwość przeskakiwania między oddalonymi od siebie dachami przy pomocy tyczki.
  4. Dla fanów pierwszego Assassin’s Creed przewidziano specjalny filtr graficzny, który czyni barwy wyblakłymi – na wzór „jedynki”.

Jeśli jesteście zainteresowani wszystkimi aspektami rozgrywki, które będą inspirowane klasycznymi odsłonami serii, to możecie obejrzeć powyższy materiał. Oprócz urywków gameplayu znajdziecie w nim sporo komentarzy deweloperów.

Assassin's Creed: Mirage zadebiutuje 12 października 2023 roku na PC (via Epic Games Store i Ubisoft Store), PS4, PS5, Xboksie One i Xboksie Series X/S.

  1. Cieszę, że Assassin's Creed Mirage wraca do korzeni, bo Valhalla była męcząca

Agnieszka Adamus

Agnieszka Adamus

Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.

więcej