Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Command & Conquer: Generals

Projekt naprawiający wszystkie niedoróbki Command & Conquer: Generals z nową wersją z okazji premiery na Steam

Adrian Werner, 11 marca 2024, 13:58

Z okazji premiery Command & Conquer: Generals na Steamie ukazała się nowa wersja moda GenPatcher, który naprawia wszystkie niedoróbki gry na współczesnych systemach operacyjnych.

GameSpy - Battlefield 2, Battlefield 1942 i inne gry Electronic Arts pożegnają się z funkcjami sieciowymi

Kamil Zwijacz, 12 maja 2014, 08:35

Firma Electronic Arts ujawniła listę gier, których funkcjonalność sieciowa zostanie wyłączona 30 czerwca bieżącego roku. Wśród tytułów znajdują się takie produkcje jak Battlefield 2, Battlefield 1942, Medal of Honor: Allied Assault czy też Crysis. Sytuacja związana jest z zaplanowanym na 31 maja zaprzestaniem świadczenia usług przez GameSpy Technology.

Najlepsze modyfikacje (10/02/2013) - m.in. Tales of Middle Earth, Run the Lucky 38 i Command & Conquer: Untitled

Adrian Werner, 10 lutego 2013, 22:20

W najnowszym przeglądzie modów omawiamy takie projekty jak m.in. Hyrule: Total War, nowe światy do Mount & Blade: Warband, Tales of Middle Earth oraz Run the Lucky 38 do Fallout: New Vegas.

Zapowiedziano Command & Conquer: Generals 2. Pierwszy film i screeny

Adrian Werner, 11 grudnia 2011, 10:31

Krążące od dłuższego czasu plotki okazały się prawdziwe. Podczas tegorocznej gali Spike Video Game Awards ujawniono kolejną odsłonę serii Command & Conquer.

Command & Conquer: Alliances - kolejna odsłona popularnej strategii?

Marek Oramus, 5 grudnia 2011, 08:18

Z początkiem grudnia firma Electronic Arts zarejestrowała kilkanaście domen związanych z marką Command & Conquer. Wszystkie zawierają w nazwie słowo Alliances.

Command & Conquer 4 zaczęło żywot jako azjatycka sieciówka

Adrian Werner, 1 lipca 2010, 08:55

Serwis Gamereplays.org przeprowadził ciekawy wywiad z byłym pracownikiem Electronic Arts Los Angeles na temat serii Command & Conquer. Padło w nim sporo gorzkich słów, a my dowiedzieliśmy się wielu interesujących rzeczy na temat wewnętrznych spraw EA.

Electronic Arts pyta nas o kształt Command & Conquer 4

Piotr Doroń, 23 czerwca 2009, 10:15

Serwis CNC Generals World dotarł do ankiety firmy Electronic Arts, w której podejmuje ona temat Command & Conquer 4. Pytania dotyczą przede wszystkim tego, co gracze chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie popularnej strategii czasu rzeczywistego. Padają tu m.in. kwestie związane z dodatkową zawartością, poszczególnymi jednostkami i trybem sieciowym.

Electronic Arts przygotowuje dwie nowe gry z serii Command & Conquer?

Filip Grabski, 15 kwietnia 2009, 10:29

Zdolni ludzie pracujący nad głośnymi tytułami uwielbiają się chwalić w swoich CV rzeczami, nad którymi pracują lub pracowali. A że czasem dzięki temu wychodzą na jaw tytuły gier jeszcze niezapowiedzianych – tym lepiej dla łaknących nowych informacji graczy.

Kolejna część Command and Conquer za rogiem?

Filip Grabski, 4 listopada 2008, 09:50

Który miłośnik RTSów nie lubi serii Command and Conquer? Być może jest gdzieś taki, ale zapewne jest w mniejszości. I cała ta grupka miłośników teraz siedzi i gra w Red Alerta 3. Dobrze, że ta gra jest podobno krótka, bo już za chwilę ma pojawić się kolejny C&C.

Doczekamy się kontynuacji Command & Conquer: Generals?

Dorota Drużko, 17 sierpnia 2008, 16:10

Kiedy firma Electronic Arts podała jaka będzie zawartość kolekcjonerskiej edycji Command & Conquer Red Alert 3, szczególne zainteresowanie fanów wzbudził jeden z bonusów - klucz do wersji beta kolejnej gry z cyklu Command & Conquer – wtedy zaczęli oni zastanawiać się o jaką dokładniej produkcję chodzi.

Nowa gra z cyklu Command & Conquer w drodze

Piotr Doroń, 6 lutego 2008, 09:26

Dobra wiadomość dla wszystkich fanów Command & Conquer. Już za niespełna dwa tygodnie ujawnione zostaną oficjalne informacje, które rzucą światło na przyszłość cyklu. Czy doczekamy się nowej odsłony Red Alert? A może będzie to pozycja rozwijająca wątki zaprezentowane w dwóch grach z serii Generals?

C&C Saga nie dla Europejczyków

Rafał Skierski, 5 października 2007, 13:17

Wczoraj informowaliśmy Was, że Electronic Arts zapowiedziało zestaw Command & Conquer Saga, składający się z 13 dotychczasowych gier z tej serii. Okazuje się jednak, że nie ukaże się on na Starym Kontynencie.

Electronic Arts zapowiada zestaw Command & Conquer Saga

Artur Falkowski, 3 października 2007, 09:33

Electronic Arts przygotowało nie lada gratkę dla miłośników gier z serii Command & Conquer. Będzie to kompilacja trzynastu produkcji ze wspomnianego cyklu, wśród których znajdziemy zarówno te starsze, które znalazły się w zestawie C&C: The First Decade, jaki i najnowszą odsłonę – C&C 3: Tiberium Wars.

Historia cyklu Command & Conquer - część 6

Krystian Smoszna, 31 marca 2007, 13:29

Zapraszamy do lektury szóstego i ostatniego odcinka opowieści o historii cyklu Command & Conquer. Jak nietrudno się domyślić, poświęcony jest on grze, która wzbudziła wśród fanów chyba najwięcej kontrowersji. Jej tytuł to Command & Conquer: Generals.

Historia cyklu Command & Conquer - część 5

Krystian Smoszna, 30 marca 2007, 09:03

Zapraszamy do lektury piątej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Dziś przyjrzymy się grze Red Alert 2 oraz pierwszoosobowej strzelaninie, zatytułowanej Renegade.

Historia cyklu Command & Conquer - część 4

Krystian Smoszna, 29 marca 2007, 11:27

Zapraszamy do lektury czwartej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj zakończyliśmy naszą opowieść na nietypowym eksperymencie o nazwie Sole Survivor Online, dzisiejszy odcinek poświęcimy w całości grze Tiberian Sun.

Historia cyklu Command & Conquer - część 3

Krystian Smoszna, 28 marca 2007, 11:52

Zapraszamy do lektury trzeciej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj zakończyliśmy naszą opowieść na grze Red Alert, dziś nieco więcej o jej oficjalnych rozszerzeniach oraz o wynalazku znanym jako Sole Survivor Online.

Historia cyklu Command & Conquer - część 2

Krystian Smoszna, 27 marca 2007, 11:15

Zapraszamy do lektury drugiej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj mogliście dowiedzieć się więcej o pierwszej części gry (nieoficjalnie znanej pod tytułem Tiberian Dawn), dziś czas na jej rozszerzenie oraz Red Alert.

Historia cyklu Command & Conquer - część 1

Krystian Smoszna, 26 marca 2007, 09:17

Jest jedną z najsłynniejszych serii gier strategicznych czasu rzeczywistego i jedną z najlepiej sprzedających się zarazem. W ciągu jedenastu lat swego istnienia, produkty z cyklu Command & Conquer rozeszły się w nakładzie przekraczającym 25 milionów sztuk. Dzięki temu wynikowi, marka ta znajduje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych tytułów w historii elektronicznej rozrywki.

Command & Conquer: The First Decade - jubileuszowy prezent od Electronic Arts

Radosław Grabowski, 5 listopada 2005, 09:32

Dokładnie 31 sierpnia bieżącego roku pisaliśmy, że słynna seria pt. Command & Conquer obchodziła swoje dziesiąte urodziny. Korporacja Electronic Arts, która posiada prawa do niniejszego cyklu, zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalny produkt w związku z omawianym jubileuszem.

Nowa gra z serii Command & Conquer nadal w produkcji

Włodarczak Adam, 8 marca 2005, 10:37

Dzikiego ataku kaszlu połączonego z drgawkami i palpitacją serca dzisiejszego poranka mogli dostać fani serii Command & Conquer, przeglądając zachodnie serwisy informacyjne. Pojawiła się bowiem plotka, mówiąca, że najważniejsze osoby zajmujące się tworzeniem serii odchodzą definitywnie z firmy, a prace nad najnowszą, trzecią odsłoną zostają zawieszone.

Nowy LotR, nowe Simsy i C&C – czyli pozdrowienia z Florydy od Electronic Arts

Piotr Spychala, 1 lutego 2005, 09:44

W ramach szukania nowych talentów do pracy przy kolejnych tytułach, znana wszystkim firma Electronic Arts odwiedziła uniwersytet na Florydzie. Z tej okazji odbył się tam specjalny pokaz, na którym można było ujrzeć nadchodzące tytuły. Ponadto wypowiedzi panów z EA rzuciły nieco światła na gry, dotychczas znane tylko z niejasnych pogłosek.

Command & Conquer: Red Alert 3 w produkcji!

Krystian Smoszna, 7 grudnia 2004, 08:26

Już niedługo, bo 31 sierpnia 2005 roku minie dokładnie dziesięć lat, odkąd pierwsza gra z serii Command & Conquer pojawiła się na rynku. Od tamtego czasu w branży komputerowej rozrywki zaszło wiele zmian. Firma Westwood Studios – pionier w produkcji strategii rozgrywanych w czasie rzeczywistym – przestała istnieć a wszelkie prawa do kultowej marki zostały w Electronic Arts.

Command & Conquer 3 w produkcji?

Krystian Smoszna, 9 września 2004, 07:57

W dniu wczorajszym, zachodnie serwisy informacyjne podały do wiadomości, że trzecia odsłona Command & Conquer jest już w produkcji. Powyższa wiadomość została przekazana od anonimowego źródła z firmy Electronic Arts. Ujawniono nawet oficjalny podtytuł rzeczonej produkcji, która ma uwiarygodnić ową informację.

Z mroków przeszłości - nieznane info na temat C&C2 i C&C:R2

Daniel Sodkiewicz, 23 sierpnia 2004, 11:45

Nowe wieści dla miłośników serii C&C oczekujących kolejnej części ich ulubionej gry. W zakamarkach sieci odnaleziono stronę niejakiego Thomasa A. Szakolczay’a, z której dowiadujemy się o losie dwóch projektów: C&C2 i C&C:R2. Thomas jest uzdolnionym artystą, wykonującym oficjalne grafiki do gier komputerowych. Na jego koncie są już takie tytuły jak: Earth And Beyond, Trinty, Dune Emperor, Call of Duty, oraz Renegade, Renegade 2 i Command & Conquer 3.

Command & Conquer III – sprostowanie od Electronic Arts

Daniel Sodkiewicz, 23 czerwca 2004, 10:14

Dwa dni temu informowaliśmy o tajemniczych zdjęciach, które rozbudziły w miłośnikach gier strategicznych nadzieje na Command & Conquer III. Koncern EA pokusił się właśnie o wyjaśnienie powstałego zamieszania.

Czy powtstaje Command & Conquer III?

Przemysław Bartula, 21 czerwca 2004, 10:20

Wygląda na to, że TAK, ponieważ na serwisie PlanetCNC opublikowano zdjęcie przedstawiające telewizor, na którym wyświetla się jakiś fragment kolejnej części serii Command & Conquer (prawdopodobnie ekran startowy). Co prawda koncern Electronic Arts nie ustosunkował się do tego zdjęcia (nie potwierdził jego autentyczności, ani też nie zarzucił, iż jest to jakaś fabrykacja), niemniej jednak data jaka wyświetla się na ekranie (tj. 17 czerwca) zbiega się akurat z dniem, w którym siedzibę EA odwiedziło kilku przedstawicieli prasy. Mieli oni uczestniczyć w pokazie Need For Speed Underground 2, ale wygląda na to, że zobaczyli coś jeszcze... :)

GOL ASY, czyli Najlepsze Gry Roku 2003 – kategoria Gry Strategiczne

Krystian Smoszna, 8 stycznia 2004, 18:03

Plebiscyt na Najlepsze Gry Roku 2003, organizowany przez nasz serwis, wkracza w decydującą fazę. Do 16 stycznia, czyli dnia w którym zamykamy głosowanie pozostało już naprawdę niewiele czasu, więc jeśli do tej pory nie wziąłeś w nim udziału, zrób to jak najszybciej. Pamiętaj, że wszyscy uczestnicy konkursu wezmą udział w losowaniu atrakcyjnych nagród rzeczowych. Być może, to właśnie do Ciebie uśmiechnie się los.

Battleground: Command & Conquer – gra strategiczna w przeglądarce stron internetowych

Krystian Smoszna, 28 grudnia 2003, 12:45

Już od kilkunastu dni dostępna jest gra Battleground: Command & Conquer, którą obsługuje się za pomocą zwykłej przeglądarki stron internetowych. Program stworzony przez małą grupę o nazwie Outburst Entertainment zaskakuje oryginalnością i powinien stanowić ciekawe wyzwanie dla wszystkich fanów klasycznych gier strategicznych, którym niekoniecznie musi imponować wspaniała oprawa graficzna. Jako, że na oficjalnej stronie, zasady gry wytłumaczone są po macoszemu, postaram się je przy okazji trochę przybliżyć.

StarCraft 2 dla Command & Conquer: Generals

Krystian Smoszna, 24 grudnia 2003, 09:13

Imperial Assault, o której pisaliśmy kilka dni temu, to nie jedyna ciekawa konwersja Command & Conquer: Generals Zero Hour, jaka przygotowywana jest obecnie przez domorosłych fanów tej gry. Ambitna grupa Rosjan wzięła się bowiem za słynny produkt Blizzard Entertainment o nazwie StarCraft i próbuje go zaadoptować do trójwymiarowego środowiska.

Nowe, nie udostępnione wcześniej szkice z trzech gier serii Command & Conquer

Krystian Smoszna, 23 grudnia 2003, 13:36

Gary L. Freeman, jeden z grafików pracujących przy produkcji trzech gier z serii Command & Conquer: Tiberian Sun, Firestorm i Renegade, udostępnił na swojej oficjalnej stronie dużą ilość szkiców jednostek, pojazdów i budynków, służących za podstawę trójwymiarowych modeli w każdym z wymienionych wyżej produktów. Jednocześnie, serwis Gamasutra zaprezentował galerię, poświęconą temu artyście. W przypadku tego ostatniego, aby zobaczyć prace Freemana, trzeba się wcześniej zarejestrować, ale czynność ta jest całkowicie bezpłatna.

Pierwsze screenshoty z nieoficjalnego dodatku Imperial Assault dla C&C: Generals Zero Hour

Krystian Smoszna, 16 grudnia 2003, 14:29

Szykuje się nie lada gratka dla fanów Command & Conquer: Generals Zero Hour, lubiących ponadto wytwory George’a Lucasa spod znaku Gwiezdnych Wojen. Kilkanaście osób pracujących dotąd osobno nad nieoficjalnymi rozszerzeniami oryginalnej gry, połączyło swoje siły i zaprezentowało pierwsze screenshoty z przygotowywanego właśnie dodatku Imperial Assault.

Szczegóły nt. "łatek" v.1.7 i v.1.01 dla C&C: Generals i C&C: Generals - Zero Hour

Radosław Grabowski, 10 października 2003, 07:23

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, trwają intensywne prace nad kolejną poprawką systemową, dedykowaną wirtualnej strategii czasu rzeczywistego o nazwie Command & Conquer: Generals. Ponadto fachowcy z koncernu Electronic Arts przygotowują debiutancki patch dla oficjalnego rozszerzenia rzeczonej gry, noszącego podtytuł Zero Hour. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych użytkowników do zapoznania się ze szczegółowymi danymi tekstowymi na oba wspomniane tematy.

Zrobili C&C: Generals - Zero Hour i co dalej?

Krzysztof Bartnik, 26 września 2003, 14:46

Zespół developerski EA Los Angeles stanął na wysokości zadania i od kilku dni zachodni gracze mogą nabyć w sklepach oficjalne rozszerzenie strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals, noszące podtytuł Zero Hour. Programiści nie byliby jednak sobą, gdyby zostawili ów cykl samemu sobie - otóż na najbliższe tygodnie/miesiące zaplanowano wypuszczenie kilku patchy uzupełniających do pełnej wersji „Generałów”. Moje pytanie brzmi jednak: czy będzie kolejna część serii?

Zero Hour nadchodzi

Arkadiusz Bartnik, 13 września 2003, 11:01

Dokładnie za 8 dni, 22 godziny, 48 minut i 33 sekundy od napisania tych słów, pojawi się pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals o podtytule: Zero Hour. Włodarze EA, producenta wspomnianej gry, ogłosili, iż ta uzyskała status „gold” i zajmie miejsce na sklepowych półkach dokładnie 22 września.

SecondWave Beta 2.3 w sieci

Arkadiusz Bartnik, 9 września 2003, 10:46

W ostatnich dniach, światło dzienne ujrzała nowa wersja bety modyfikacji strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals o nazwie SecondWave. Rzeczony program jest dziełem grupy zajmującej się tworzeniem tzw. modów - CnC Matrix.

„Generałowie” dostaną grywalne demo

Krzysztof Bartnik, 7 sierpnia 2003, 13:43

Od premiery pełnej wersji gry Command & Conquer: Generals minęło już ponad pół roku, zaś wszyscy wielbiciele tej strategii czasu rzeczywistego oczekują teraz na pojawienie się oficjalnego rozszerzenia, noszącego podtytuł Zero Hour (debiut w listopadzie). Tymczasem, dla osób, które nie miały styczności z oryginałem, firma Electronic Arts szykuje jego grywalną wersję demonstracyjną.

„Godzina Zero” zbliża się do C&C: Generals

Krzysztof Bartnik, 7 lipca 2003, 13:38

Command & Conquer: Generals - rozbudowana strategia czasu rzeczywistego, która pojawiła się na rynku w lutym bieżącego roku - doczeka się pierwszego, oficjalnego rozszerzenia. W Zero Hour (tytuł roboczy dodatku) dostaniemy do przejścia trzy nowe kampanie (po jednej dla sił USA, Chin i GLA), złożonych z 5 misji każda. Zadania, jakie postawią przed nami autorzy będą bardzo zróżnicowane: od rozbicia floty USA na Morzu Śródziemnym, poprzez zdobycie określonych typów broni, a skończywszy na masowej destrukcji.

Marcowe bestsellery w Stanach Zjednoczonych

Radosław Grabowski, 27 kwietnia 2003, 11:55

Analitycy, pracujący dla organizacji NPD Group, opublikowali właśnie listę dwudziestu najchętniej kupowanych gier PeCetowych w okresie od 1 do 31 marca 2003 roku. Zebrane dane dotyczą wyłącznie rynku północnoamerykańskiego.

Polski „ladder” Command & Conquer: Generals

Fajek, 22 kwietnia 2003, 11:51

Jeśli grasz w Command & Conquer: Generals przez Internet to ta informacja zapewne Cię zainteresuje. Otóż został utworzony polski „ladder” 1v1 – wszyscy chętni mogą się zapisywać do 25 kwietnia.

Militarne czasy zrodziły patch v.1.05 dla Command & Conquer: Generals

Radosław Grabowski, 2 kwietnia 2003, 08:08

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami amerykańskiej korporacji wydawniczej Electronic Arts, światło dzienne ujrzała właśnie piąta poprawka systemowa, przeznaczona dla trójwymiarowej strategii czasu rzeczywistego pt. Command & Conquer: Generals.

Operacja wojskowa w Iraku, a rynek gier video

Przemysław Bartula, 26 marca 2003, 11:29

Jak można się było spodziewać rynek gier komputerowych nie mógł przejść obojętnie obok wydarzeń, które rozgrywają się w Iraku. Jak poniżej informuje mój redakcyjny kolega mod „Desert Combat” stanie się niedługo płatnym rozszerzeniem, a ponadto amerykańscy sprzedawcy donoszą, iż gwałtownie wzrosło zainteresowanie grami o tematyce wojennej. Z kolei w Niemczech, państwie negatywnie odnoszącym się do amerykańskiej inwazji na Irak, zabroniono wystawiać na półkach i witrynach sklepowych gry Command & Conquer: Generals.

"Generałowie" oczekują nadejścia patch'a v.1.05

Radosław Grabowski, 20 marca 2003, 13:11

Przed tygodniem na fale globalnego oceanu informatycznego wypłynęła czwarta poprawka systemowa, dedykowana strategii czasu rzeczywistego, zatytułowanej Command & Conquer: Generals. Tymczasem specjaliści z korporacji Electronic Arts tworzą kolejną „łatkę” dla rzeczonego produktu.

Hity lutego wg. GameSpot

Radosław Grabowski, 9 marca 2003, 13:15

Redaktorzy sieciowego serwisu o nazwie GameSpot opublikowali właśnie swoją listę najlepszych gier wirtualnych, które zostały wypuszczone na rynek w ubiegłym miesiącu. Podczas przygotowywania zestawienia brano pod uwagę zarówno pozycje PeCetowe, jak i tytuły dedykowane trzem popularnym obecnie konsolom stacjonarnym oraz jednej platformie przenośnej.

Battlefield 1942, C&C: Generals – kolejne „łatki” w przygotowaniu

Krzysztof Bartnik, 3 marca 2003, 14:11

Korporacja Electronic Arts stara się dbać o nabywców swoich gier, czego dowodem mogą być kolejno wydawane patche. Tym razem, EA poinformowała o przygotowywaniu nowej "łatki" do popularnego shootera FPS osadzonego w klimatach Drugiej Wojny Światowej o nazwie Battlefield 1942 oraz wydanego jakiś czas temu, RTS-a - Command & Conquer: Generals.

Trzecia łata Generałów

Jarosław Bareja, 18 lutego 2003, 10:43

Nie minęło wiele czasu od wydania łatki do gry Command & Conquer: Generals, a firma Eletronic Arts, zapowiedziała rozpoczęcie prac nad kolejną poprawką, oznaczoną numerem 1.3 (lub też 1.03). Harvard Bonin, producent C&C zapowiedział, że praktycznie wszystkie poprawki zawarte w 1.3 dotyczyć będą rozgrywki sieciowej (zarówno LAN jak i Internet).

Command & Conquer: Generals - premiera

Fajek, 12 lutego 2003, 10:10

Dziś do na półki zachodnich sklepów trafiła gra Command & Conquer: Generals. Gra jest podwójnie wyjątkowa, gdyż po raz pierwszy w przypadku tej serii została wykonana w pełnym „trójwymiarze” i po raz pierwszy NIE zrobiła jej firma odpowiedzialna za stworzenie całej serii – Westwood.

Czekając na C&C: Generals zagrajmy w ... karty

Janusz Burda, 5 lutego 2003, 09:41

Aby umilić nam ostatnie dni oczekiwania na moment premiery Command & Conquer: Generals (11 luty), Electronic Arts udostępnił prostą mini grę wykonaną w technologii flash w której możemy zmierzyć się z komputerem wykorzystując talię trzydziestu dwóch kart na których umieszczone zostały jednostki dostępne w „Generalsach”.

Command & Conquer: Generals - GOLD

Przemysław Bartula, 22 stycznia 2003, 08:42

Z prawdziwą przyjemnością informuję, iż koncern Electronic Arts oficjalnie zawiadomił o zakończeniu prac developerskich nad grą Command & Conquer: Generals. W chwili obecnej gotowa jest płyta Gold Master i zgodnie z poprzednimi zapowiedziami gra znajdzie się w sprzedaży detalicznej na zachodzie 11 lutego. Cenega Poland, nasz krajowy dystrybutor gier firmy Electronic Arts, podaje, iż C&C: Generals zadebiutuje u nas również w lutym – miejmy nadzieję, że dotrzyma terminu.

Koniec oficjalnego multiplayer beta testu C&C Generals

Przemysław Bartula, 21 stycznia 2003, 09:01

Przed około dwoma godzinami, o 23:59 Czasu Pacyfiku (PST) zakończył się oficjalny multiplayerowy test gry Command & Conquer: Generals. Firma Electronic Arts Inc. unieważniła wszystkie klucze testowe i składa podziękowania graczom, którzy przez kilka miesięcy toczyli zacięte boje w Command & Conquer: Generals i pomagali programistom eliminować kolejne błędy kodu gry. Przypominam, że gra ma zostać wydana na zachodzie 11 lutego. W Polsce Generalsi zostaną wydani również w lutym dzięki firmie Cenega Poland.