Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Command & Conquer: Renegade

Fanowska przeróbka Command & Conquer: Renegade zadebiutuje w styczniu

Adrian Werner, 19 grudnia 2011, 12:17

Mamy dobre wieści dla miłośników uniwersum Tiberium. Twórcy duchowego spadkobiercy gry Command & Conquer: Renegade zdradzili wreszcie jego datę premiery.

Renegade X – fanowska przeróbka Command & Conquer: Renegade wygląda obiecująco

Hed, 5 października 2011, 10:50

Miłośnicy Command & Conquer powinni zwrócić uwagę na fanowski projekt Renegade X, który ma być duchową kontynuacją gry akcji Command & Conquer: Renegade. Połączenie strzelanki pierwszoosobowej z elementami taktycznymi wygląda naprawdę obiecująco. Twórcy przedsięwzięcia chcą odtworzyć klasyczną kampanię solową i rozwinąć tryb multiplayer.

Twórcy Dead Space i Dante's Inferno producentami nowego Command & Conquer?

Jiker, 18 października 2010, 18:54

Marka Command & Conquer straciła niedawno wielu fanów. C&C4: Tyberyjski Zmierzch od studia EA Los Angeles nie tylko poległo w starciu z krytykami, ale również zostało bardzo chłodno przyjęte przez samych graczy. Czy w przywróceniu serii dobrego imienia pomoże studio Visceral Games, znane z gier akcji Dead Space oraz Dante’s Inferno?

Electronic Arts pyta nas o kształt Command & Conquer 4

Jiker, 23 czerwca 2009, 10:15

Serwis CNC Generals World dotarł do ankiety firmy Electronic Arts, w której podejmuje ona temat Command & Conquer 4. Pytania dotyczą przede wszystkim tego, co gracze chcieliby zobaczyć w nowej odsłonie popularnej strategii czasu rzeczywistego. Padają tu m.in. kwestie związane z dodatkową zawartością, poszczególnymi jednostkami i trybem sieciowym.

Nowa gra z cyklu Command & Conquer w drodze

Jiker, 6 lutego 2008, 09:26

Dobra wiadomość dla wszystkich fanów Command & Conquer. Już za niespełna dwa tygodnie ujawnione zostaną oficjalne informacje, które rzucą światło na przyszłość cyklu. Czy doczekamy się nowej odsłony Red Alert? A może będzie to pozycja rozwijająca wątki zaprezentowane w dwóch grach z serii Generals?

Tiberium nowym FPS-em z serii Command & Conquer!

Krystian Smoszna, 12 grudnia 2007, 07:09

W styczniowym numerze magazynu Game Informer pojawi się zapowiedź kolejnej gry z serii Command & Conquer! Tiberium, bo tak nazywa się nowy produkt, będzie pierwszoosobową strzelaniną zrealizowaną przez pracowników studia Electronic Arts Los Angeles.

C&C Saga nie dla Europejczyków

Misiek, 5 października 2007, 13:17

Wczoraj informowaliśmy Was, że Electronic Arts zapowiedziało zestaw Command & Conquer Saga, składający się z 13 dotychczasowych gier z tej serii. Okazuje się jednak, że nie ukaże się on na Starym Kontynencie.

Electronic Arts zapowiada zestaw Command & Conquer Saga

Metatron, 3 października 2007, 09:33

Electronic Arts przygotowało nie lada gratkę dla miłośników gier z serii Command & Conquer. Będzie to kompilacja trzynastu produkcji ze wspomnianego cyklu, wśród których znajdziemy zarówno te starsze, które znalazły się w zestawie C&C: The First Decade, jaki i najnowszą odsłonę – C&C 3: Tiberium Wars.

FPS w uniwersum Command & Conquer potwierdzony... nieoficjalnie

Metatron, 22 września 2007, 14:31

Wczoraj informowaliśmy o tym, że pojawiły się plotki, jakoby Electronic Arts pracowało w ukryciu nad przedstawioną z perspektywy pierwszej osoby strzelaniną osadzoną w uniwersum Command & Conquer. Serwis GameSpot skontaktował się w tej sprawie z człowiekiem znającym aktualne projekty studia EA Los Angeles. Ten, zachowując anonimowość, potwierdził, że taka gra jest w produkcji.

EA przymierza się do stworzenia FPS-a w uniwersum Command & Conquer?

Vercetti, 21 września 2007, 14:44

Kiedy w 2002 r. Electronic Arts wypuściło na rynek grę Command & Conquer: Renegade, wielu spodziewało się, że firma pójdzie za ciosem i stworzy kolejne, pierwszoosobowe gry akcji, traktujące o konflikcie pomiędzy frakcjami NOD i GDI. Do realizacji tychże planów nigdy jednak nie doszło.

FPS osadzony w uniwersum Red Alert do pobrania za darmo

Metatron, 16 września 2007, 19:59

Pięć lat temu dobrze znana fanom RTS-ów firma Westwood opracowała grę Command & Conquer: Renegade. Wbrew pierwszemu członowi tytułu nie była to kolejna część serii, lecz spin-off, przedstawiona w perspektywie pierwszej osoby strzelanina osadzona w uniwersum C&C.

Historia cyklu Command & Conquer - część 6

Krystian Smoszna, 31 marca 2007, 13:29

Zapraszamy do lektury szóstego i ostatniego odcinka opowieści o historii cyklu Command & Conquer. Jak nietrudno się domyślić, poświęcony jest on grze, która wzbudziła wśród fanów chyba najwięcej kontrowersji. Jej tytuł to Command & Conquer: Generals.

Historia cyklu Command & Conquer - część 5

Krystian Smoszna, 30 marca 2007, 09:03

Zapraszamy do lektury piątej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Dziś przyjrzymy się grze Red Alert 2 oraz pierwszoosobowej strzelaninie, zatytułowanej Renegade.

Historia cyklu Command & Conquer - część 4

Krystian Smoszna, 29 marca 2007, 11:27

Zapraszamy do lektury czwartej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj zakończyliśmy naszą opowieść na nietypowym eksperymencie o nazwie Sole Survivor Online, dzisiejszy odcinek poświęcimy w całości grze Tiberian Sun.

Historia cyklu Command & Conquer - część 3

Krystian Smoszna, 28 marca 2007, 11:52

Zapraszamy do lektury trzeciej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj zakończyliśmy naszą opowieść na grze Red Alert, dziś nieco więcej o jej oficjalnych rozszerzeniach oraz o wynalazku znanym jako Sole Survivor Online.

Historia cyklu Command & Conquer - część 2

Krystian Smoszna, 27 marca 2007, 11:15

Zapraszamy do lektury drugiej części artykułu, w którym możecie zapoznać się z historią cyklu Command & Conquer. Wczoraj mogliście dowiedzieć się więcej o pierwszej części gry (nieoficjalnie znanej pod tytułem Tiberian Dawn), dziś czas na jej rozszerzenie oraz Red Alert.

Historia cyklu Command & Conquer - część 1

Krystian Smoszna, 26 marca 2007, 09:17

Jest jedną z najsłynniejszych serii gier strategicznych czasu rzeczywistego i jedną z najlepiej sprzedających się zarazem. W ciągu jedenastu lat swego istnienia, produkty z cyklu Command & Conquer rozeszły się w nakładzie przekraczającym 25 milionów sztuk. Dzięki temu wynikowi, marka ta znajduje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych tytułów w historii elektronicznej rozrywki.

Następczyni gry Command & Conquer: Renegade na silniku CryEngine?

Krystian Smoszna, 5 marca 2007, 10:34

Istnieją spore szanse, że następną grą z cyklu Command & Conquer będzie pierwszoosobowa strzelanina – twierdzi pragnący zachować anonimowość informator ze zlokalizowanego w Los Angeles oddziału Electronic Arts. Nowy produkt zostanie najprawdopodobniej stworzony na bazie drugiej generacji silnika CryEngine, napędzającego program o nazwie Crysis.

Command & Conquer: The First Decade - jubileuszowy prezent od Electronic Arts

eLKaeR, 5 listopada 2005, 09:32

Dokładnie 31 sierpnia bieżącego roku pisaliśmy, że słynna seria pt. Command & Conquer obchodziła swoje dziesiąte urodziny. Korporacja Electronic Arts, która posiada prawa do niniejszego cyklu, zamierza wprowadzić do sprzedaży specjalny produkt w związku z omawianym jubileuszem.

Command & Conquer 3 w produkcji?

Krystian Smoszna, 9 września 2004, 07:57

W dniu wczorajszym, zachodnie serwisy informacyjne podały do wiadomości, że trzecia odsłona Command & Conquer jest już w produkcji. Powyższa wiadomość została przekazana od anonimowego źródła z firmy Electronic Arts. Ujawniono nawet oficjalny podtytuł rzeczonej produkcji, która ma uwiarygodnić ową informację.

Z mroków przeszłości - nieznane info na temat C&C2 i C&C:R2

Kull, 23 sierpnia 2004, 11:45

Nowe wieści dla miłośników serii C&C oczekujących kolejnej części ich ulubionej gry. W zakamarkach sieci odnaleziono stronę niejakiego Thomasa A. Szakolczay’a, z której dowiadujemy się o losie dwóch projektów: C&C2 i C&C:R2. Thomas jest uzdolnionym artystą, wykonującym oficjalne grafiki do gier komputerowych. Na jego koncie są już takie tytuły jak: Earth And Beyond, Trinty, Dune Emperor, Call of Duty, oraz Renegade, Renegade 2 i Command & Conquer 3.

Twórca muzyki do serii Command & Conquer wydaje drugą, solową płytę

Krystian Smoszna, 25 lipca 2004, 19:24

Jeśli podoba Ci się muzyka w grach sygnowanych logiem Command & Conquer, być może zainteresuje Cię nowa inicjatywa jej twórcy, Franka Klepackiego. W opublikowanym kilka dni temu oświadczeniu prasowym tego artysty, możemy przeczytać, że już niedługo pojawi się na rynku jego druga, solowa płyta „Rocktronic”, która w dużej mierze będzie przypominała to, co można usłyszeć podczas gry w jakąkolwiek z odsłon słynnej serii RTS-ów.

Dobre wieści dla fanów Command & Conquer: Westwood On-Line powraca/Frank Klepacki udostępnia muzykę z Dune 2000

Krystian Smoszna, 3 stycznia 2004, 09:29

Kilka dni temu informowaliśmy Was o problemach z usługą Westwood On-Line, pozwalającą użytkownikom starszych gier z serii Command & Conquer, np. Tiberian Sun czy Red Alert 2, toczyć boje przez Internet. Z niewiadomych przyczyn serwery przestały akceptować numery seryjne oryginalnych kompaktów i tym samym uniemożliwiały grę.

Westwood On-Line – ostatnie tchnienie?

Krystian Smoszna, 30 grudnia 2003, 12:08

O tym, że Electronic Arts przedmiotowo traktuje słynną serię Command & Conquer, wiemy już od momentu pierwszych zapowiedzi gry Generals, która poza logiem i ideą rozgrywania batalii w czasie rzeczywistym, ze swoimi poprzednikami nie ma nic wspólnego. Dlatego smuci fakt, że prawdopodobnie ostatni bastion po niegdyś wielkiej firmie Westwood Studios także odchodzi w zapomnienie. Chodzi oczywiście o usługę Westwood On-Line, która pozwalała grać przez internet w nieco starszych przedstawicieli serii.

Sole Survivor dla Command & Conquer: Renegade – stary pomysł w nowej oprawie

Krystian Smoszna, 27 grudnia 2003, 11:16

Przedstawiamy kolejny ciekawy mod, który już wkrótce powinien wzbudzić wielkie zainteresowanie fanów serii Command & Conquer. Konwersja tworzona przez małą grupę Team Dri Reign, bazuje na pomyśle niezbyt popularnego Sole Survivor z 1997 roku, który miał zrewolucjonizować tryb rozgrywki dla wielu graczy, niestety, z marnym skutkiem.