Świecące butelki Coca-Coli promują Star Wars

Panele OLED to technologia używana nie tylko w telewizorach. Coca-Cola wykorzystała je do rozświetlenia mieczy świetlnych na butelkach w limitowanej edycji Star Wars. Nowe etykiety promują ostatnią część Gwiezdnych wojen.

futurebeat.pl

Oliwer Stanisławski

Etykiety z Rey i Kylo Renem nie są tak urocze jak Baby Yoda, ale robią wrażenie. - Świecące butelki Coca-Coli promują Star Wars - wiadomość - 2019-12-09
Etykiety z Rey i Kylo Renem nie są tak urocze jak Baby Yoda, ale robią wrażenie.

Kolejna część Gwiezdnych wojen ukaże się na ekranach kin 20 grudnia. Fani tej serii będą mogli zakupić wiele produktów powiązanych z uniwersum, ale nie będzie prawdopodobnie tak wyjątkowych gadżetów jak ten, który dziś dla Was opiszemy. W Singapurze będzie można zdobyć nie lada gratkę, bowiem Coca-Cola wraz z marketingowcami odpowiadającymi za promocję filmu Star Wars: Skywalker. Odrodzenie przygotowała specjalne zestawy coli bez cukru. I nie byłoby w tym nic ciekawego, gdyby miecze świetlne bohaterów nie świeciły. Efekt ten został osiągnięty dzięki umieszczeniu w etykietach specjalnych paneli OLED produkowanych przez niemiecki startup Inuru.

Aby uzyskać kolekcjonerski gadżet, nie wystarczy pójść do sklepu i po prostu go kupić. Coca-Cola zamierza wyprodukować tylko 8 tysięcy promocyjnych butelek, które prawdopodobnie trafią do 5 sklepów 7-Eleven rozsianych po całym Singapurze. Firma zapowiedziała, że bateryjki zasilające OLED będą w stanie zapalić się około 500 razy, więc posiadacze muszą obchodzić się ze swoją zdobyczą oszczędnie – nie będzie możliwości ponownego naładowania.

Aktywacja miecza świetlnego będzie się odbywać poprzez dotyk konkretnego punktu na etykiecie. W edycji z Rey, której miecz świeci na niebiesko, tym punktem jest droid BB-8, a za rozświetlenie czerwonego miecza Kylo Rena odpowiada TIE Fighter.

Tak prezentuje się układ, który będzie zamieszczony pod etykietą:

Jeśli mieszkacie w tym kraju lub akurat niedługo tam będziecie, to więcej szczegółów na temat dowiecie się po przeczytaniu informacji na stronie Coca-Coli. Dostawy edycji promocyjnej będą odbywać się w weekendy od 6 do 22 grudnia.

Podobało się?

21

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne
2019-12-11
00:02

Likfidator Senator

Czyli firma produkująca słodką, gazowaną truciznę w plastikowych pudelkach stwierdziła, że jeszcze zbyt mało szkodzi planecie i zaczęła dodawać układy elektroniczne i baterie do butelek, by nie tylko generować tony odpadów plastikowych, ale jeszcze wzbogacić je o elektrośmieci z baterią, która jest pewnie bardziej szkodliwa dla środowiska niż sam plastik.

Komentarz: Likfidator
2019-12-11
00:18

Cobrasss Senator

Cobrasss
😃

Ciekawe jak to będzie z utylizacją

Komentarz: Cobrasss
2019-12-11
00:36

Dessloch Legend

jeszcze nam potrzeba wybuchajacych baterii w napojach....

Komentarz: Dessloch
2019-12-11
00:42

It’s TNTOES Pretorianin

It’s TNTOES

Ej ale gdyby to podłączył pod akumulator :P

Da się to kupić w Polsce? Za 20 lat dam dzieciom i pokaże jakie w 2019 były technologiach. Ze nawet napoje były na baterie i miały ekrany.

Komentarz: It’s TNTOES
2019-12-11
09:11

Lukdirt Senator

Lukdirt

Szkoda, że w Polsce nie będzie takich butelek - choć z drugiej strony, takie butelki tylko bardziej będą szkodziły środowisku naturalnemu.
A zresztą i tak nie piję Coca-Coli już od 19 miesięcy i tylko mi to wyszło na zdrowie.

Komentarz: Lukdirt

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl