Według CEO Microsoftu, Satya Nadella, konsolowa ekskluzywność gier nie jest niczym dobrym. Standardy rynku narzucone przez Sony nie pozwalają jednak, by z nich zrezygnować.
Telenoweli z udziałem Sony i Microsoftu ciąg dalszy. Proces w sprawie uzyskania zgody na przejęcie Activision Blizzard zdradza coraz więcej interesujących informacji. Tym razem chodzi o dostępność produkcji. Według Satya Nadella, dyrektora generalnego giganta z Redmond, Xbox chętnie wydawałby gry na wszystkie platformy, ale nie pozwala mu na to rynek zdominowany przez Sony (via The Verge).
Podczas przesłuchania CEO Microsoftu przyznał, że firma chętnie porzuciłaby ideę konsolowej ekskluzywności i wydawała swoje gry na jak największą liczbę platform.
Jeśli jesteście zainteresowani innymi rewelacjami pochodzącymi z trwającego właśnie procesu w sprawie przejęcia Activision Blizzard przez Microsoft, to zachęcam Was do zapoznania się z naszymi poprzednimi wiadomościami:
Ostatnie ruchy Xboksa jawnie pokazują, że faktycznie firma utrzyma trend konsolowej ekskluzywności wybranych tytułów. Widać to chociażby po zbliżającej się wielkimi krokami premierze Starfielda.
22

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.