Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikLogicznePC
Okładka X-Tetris (PC)

X-Tetris PC

Bez wątpienia, X-Tetris to najoryginalniejszy klon Tetrisa w dziejach komputerowej rozrywki. Rolę klocków zastąpiły tutaj kobiety oraz mężczyźni, a zadaniem gracza jest kojarzenie ich w „pary”. Program zahacza niemal o pornografię i nie jest polecany młodszym użytkownikom.

Logiczne

PC Windows
Okładka X-Tetris (PC)

producent: Maddox Games

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

23lutego1996

Bez wątpienia, X-Tetris to najoryginalniejszy klon Tetrisa w dziejach komputerowej rozrywki. Rolę klocków zastąpiły tutaj kobiety oraz mężczyźni, a zadaniem gracza jest kojarzenie ich w „pary”. Program zahacza niemal o pornografię i raczej nie polecany jest młodszym użytkownikom, jako sposób na zabicie wolnego czasu.

W X-Tetris nie układamy tradycyjnych linii, które znikając robią miejsce dla kolejnych elementów spadających z góry. Chodzi tylko o to, aby umiejętnie „dopasować” kobietę i mężczyznę, otrzymując różne pozycje seksualne. Każda skojarzona w ten sposób para automatycznie znika z planszy, co przekłada się na zwiększenie wyniku punktowego. Gra kończy się w momencie zapełnienia całej studni. Co jakiś czas zwiększany jest poziom trudności, objawiający się szybszym spadaniem kolejnych ludzi.

Oprawa wizualna jest całkiem niezła, gracz będzie w stanie bez problemu dojrzeć wszystkie atrybuty nagich ludzi. Po ich „połączeniu” następują króciuteńka animacja oraz niezwykle wymowny, kobiecy jęk. Muzyka ogranicza się do jednego podkładu i raczej szybko się nudzi.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Ocena czytelników: 5,8 / 10 na podstawie 35 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe X-Tetris

18+

Tetris obchodzi 25-lecie istnienia
Tetris obchodzi 25-lecie istnienia

wiadomość2 czerwca 2009

Serwis VentureBeat zamieścił na swych łamach interesujący rocznicowy artykuł, w którym podsumował historię Tetrisa, bodaj najpopularniejszej gry na świecie. Czytamy w nim, że fenomen wymyślony 25 lat temu przez 29-letniego rosyjskiego programistę Aleksieja Pażytnowa sprzedał się już w 125 milionach egzemplarzy.