Wyszukiwarka gier
WRC 7

WRC 7

PCPlayStationXbox

WRC 7 FIA World Rally Championship

po premierze

Data wydania: 15 września 2017

Wyścigi, Samochodowe, Podzielony/wspólny ekran, Rajdy, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Kolejna odsłona serii gier rajdowych tworzonych przez studio Kylotonn Racing Games. Produkcja posiada licencję Rajdowych Mistrzostw Świata (FIA World Rally Championship), dzięki czemu podczas kampanii bierzemy udział w trzynastu prawdziwych rajdach, które przekładają się na tyle samo lokacji oraz sześćdziesiąt trzy odcinki specjalne. Oprócz tego nie brakuje rzeczywistych kierowców oraz reklam sponsorów.

7.3

GRYOnline

6.9

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny

WRC 7 to przeznaczona na platformę PC, PS4 i XONE gra rajdowa od studia Kylotonn Racing Games. Deweloper ten stworzył dwie poprzednie odsłony serii – WRC 5 i WRC 6. Ponadto na swoim koncie ma także szereg innych tytułów, w tym wydane w 2017 roku FlatOut 4: Total Insanity. Projekt posiada licencję Rajdowych Mistrzostw Świata (FIA World Rally Championship), a jego wydawcą jest firma Bigben Interactive.

Mechanika

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych odsłon serii WRC 7 wpisuje się w nurt symulatorów rajdowych, choć i mniej obeznani w tego typu produkcjach gracze mogą tu znaleźć coś dla siebie. Model jazdy jest wymagający. Dysponujące dużą mocą maszyny są dość trudne do opanowania, a sprawy nie ułatwiają same trasy, pełne ciasnych zakrętów, wzniesień, dziur czy oczywiście elementów otoczenia, na których lądujemy po zbyt nieostrożnej jeździe. Ponadto deweloperzy zmodyfikowali znany system fizyki, co podyktowane jest usprawnieniami w tegorocznych samochodach. Wprowadzono także kilka mniejszych, ale istotnych zmian, jak np. wydłużenie drogi hamowania, gdyż w poprzedniej odsłonie była ona zbyt krótka.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows

Xbox One

Xbox One

PlayStation 4

PlayStation 4

Gry z serii

WRC 7
WRC 7
WRC 7

13GRY

Gry z serii WRC (Nacon)

Seria gier wyścigowych, skupiających się na tematyce rajdów samochodowych. Cykl stworzony został przez studio Milestone przy współpracy z wydawnictwem Black Bean Games oraz Międzynarodową Federacją Samochodową (FIA).

Gry z serii WRC (Nacon)

Publicystyka

Wiadomości

WRC 7 - Bigben Interactive ujawnia nową odsłonę serii

Firma Bigben Interactive zapowiedziała tworzoną przez studio Kylotonn Racing Games grę rajdową WRC 7. Produkcja ukaże się na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych jesienią bieżącego roku.

gry

Kamil Zwijacz

16 maja 2017

WRC 7 - Bigben Interactive ujawnia nową odsłonę serii

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry WRC 7.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry WRC 7:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 3 GHz/AMD Phenom II X2 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 9800/Radeon HD 5750 lub lepsza, 19 GB HDD, Windows 7.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-2500 3.3 GHz/AMD FX-8150 3.6 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 3 GB GeForce GTX 780/Radeon R9 290 lub lepsza, 19 GB HDD, Windows 7/8.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.3

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 5 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
6.9

Ocena Graczy

Średnia z 284 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.1

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 9814 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

8.5
n0rbji
PC

n0rbji

Ekspert

2021.02.24

Bardzo przyjemna gra. Na początku wydawała mi się trudna bo nie potrafiłem utrzymać się na drodze ale po kilku rajdach zacząłem ogarniać panowanie nad autem. Tryb kariery bez szału ale jakiś cel w nim jest więc zachęcał mnie do starania się. Zdobyłem 2 miejsce w Junior WRC i WRC2 oraz mistrzostwo w kategorii WRC. Oczywiście nie bez walki :) Co ciekawe poziom trudności jest jakoś kosmicznie zróżnicowany bo grając na normalnym potrafiłem wygrywać odcinki i całe rajdy (choć nie każdy) ale już na poziomie trudnym miałem straty rzędu pół minuty na odcinkach które wygrywałem na normalnym. Grałem na padzie. Na kierownicy pewnie byłoby lepiej. Rajdów sporo bo 14 ale odcinków mało. Samochodów też mało. Tutaj nie ma startu do Dirt Rally gdzie mamy też sporo klasycznych rajdówek. Brak Subaru w grze rajdowej to dla mnie bolesna sprawa :PGraficznie super, dzwiękowo również. Trasy są kręte i wymagające i nie ma czasu na podziwianie ładnych krajobrazów. Trzeba się dobrze skupić żeby pojechać bez przygody w rowie. Ważne że gra posiada splitscreen dzięki czemu można pograć wspólnie. Szkoda tylko że jak w każdej grze nie ma podanych rekordów czasowych w menu przy wybieraniu trasy.Dla mnie gra zasługuje na 8.5/10 bo bawiłem się wysmienicie.

6.0
pieterkov
PC

pieterkov

Ekspert

2020.04.02

Pierwsze kilkadziesiąt odcinków w trybie kariery to istny koszmar. Niezależnie od wybranego teamu jedyny samochód jaki możemy wybrać to Ford Fiesta R2. Prowadzi się tego klocka niczym czołg – jest równie „sterowny” co rozpędzone kilkadziesiąt ton stali. Hamowanie trwa wieki, sterowność jest znośna tylko po podbiciu ustawień klawiatury w menu i tylko podczas jednoczesnego przyśpieszania. Jeżeli toczymy się bez gazu to prawie w ogóle nie skręcamy. Zapomnijcie również o skręcaniu podczas hamowania – samochód wówczas jedzie praktycznie prosto więc manewrowości macie zero. Trzeba zahamować przed zakrętem, potem pojechać chwilę na luzie żeby złapać przyczepność, a w sam zakręt wchodząc przyspieszając, żeby w ogóle jako tako dało się skręcać.Pomyślałem, że może to jakiś błąd, ale niestety włączanie i wyłączanie synchronizacji fizyki z moimi 160fpsami nic nie dawało.Ponadto samochód na szutrze, żwirze i wszelakim offroadzie ślizga się jak oszalały, zupełnie jak gdyby miał namydlone opony i jechał po lodzie. Ale przynajmniej da się w miarę sterować jadąc powoli. Z kolei na asfalcie manewrowanie pojazdem to koszmar, bo nawet wchodzenie w zakręty podczas przyspieszania oznacza, że samochód ledwie-ledwie skręca... Na wszystko to minimalnie pomaga grzebanie w opcjach sterowania (czułość przyśpieszenia (???), skrętu i hamowania). Niestety każda nawierzchnia powinna mieć inne opcje, albo chociaż presety ale aż tak dobrze to nie ma. Wypadałoby więc co odcinek zmieniać czułość sterowania i hamowania zależnie od nawierzchni...W dircie 4 szybko nauczyłem się sterowania i kontroli pojazdu, a pod koniec gry wykręcałem szalone akcje balansując na granicy przyczepności na zakrętach. Dawało mi to sporą frajdę. Grałem na normalu. Tutaj gram na easy i nie ma odcinka, w którym co najmniej raz nie wypadnę z zakrętu. Po prostu model jazdy jest mega nieprzewidywalny. Ponadto ciągle kończę w drugiej piątce. A wystarczą 2-3 błędy żeby skończyć na 10 pozycji przez mnóstwo karnych sekund (jakby stracony czas za wypadnięcie z zakrętu nie był dostateczną karą...).Ponadto występuje ten sam problem co w innych grach, czyli czasem pilot o następnym zakręcie ostrzega później, a czasem wcześniej. Ustawiłem sobie ostrzeganie na najpóźniej jak się da (bo po co mam wiedzieć gdzie będę za 3 zakręty, muszę wiedzieć tylko gdzie jestem teraz) i czasem działa to bardzo dobrze bo pilot informuje mnie dokładnie o zakręcie do którego dojeżdżam, a czasem informacja wyskakuje już w trakcie mijania zakrętu czy przeszkody, czyli stanowczo za późno.Ponadto pomimo tego, że gra na start pyta czy gramy w gry rajdowe i puszcza nas na odcinek testowy żeby dobrać nam poziom trudności, nie ma prawilnego samouczka który tłumaczyłby chociaż komunikaty podawane przez pilota. Ale ten problem powtarza się w wielu grach rajdowych, więc najwidoczniej twórcy uważają, że każdy kto pierwszy raz siada do gry rajdowej ma w pamięci genetycznej zakodowane co oznacza prawy cztery trzydzieści :)Do tego dochodzi fatalne oznaczenie dróg, gdyby nie wskazówki pilota albo malutkie przyboczne strzałki to wielokrotnie nie wiedziałbym gdzie jechać. Skoro jedziemy w rajdzie to trasa powinna być przygotowana i oznaczona, a zdarzało się, że droga jechała dalej prosto a my mieliśmy nagle skręcić w bok, albo dojeżdżaliśmy do skrzyżowania i mogliśmy jechać w 2-3 strony... Przecież wszystkie drogi w które nie mamy wjeżdżać powinny być poblokowane zaporami, żeby wizualnie można było reagować bez zastanawiania się w którą odnogę mamy skręcić.Po wspomnianych kilkudziesięciu odcinkach wychodzimy z klasy WRC Junior i wchodzimy do WRC 2. Możemy wtedy wreszcie wybrać szybszy samochód (Peugeot 208 lub Citroen DS 3) i odblokowana zostaje możliwość „grzebania” w pojeździe. Niestety niewiele to daje, bo opcje modyfikacji są ubogie i praktycznie nic nie zmieniają. Nie ma również jazd próbnych żeby dobrze wybrać auto – trzeba to robić w trybie szybkiej jazdy poza karierą.Gra słabo informuje o warunkach na trasie. Oblodzony asfalt pokazało mi jako słoneczny... Możemy też wybrać czy chcemy twarde czy miękkie opony ale nie wiadomo co to tak naprawdę znaczy i ustawienie to jest oddzielone od presetów na asfalt/szuter/lód, więc po wszystkich nawierzchniach jeździmy ani tych samych oponach jeżeli tego nie zmienimy... Powinna być opcja ustalenia, że np. po asfalcie chcemy na twardych a po szutrze na miękkich.Ogólnie cała gra zamiast do ćwiczenia umiejętności sprowadza się do powolnego toczenia 90 na godzinę żeby tylko zdążyć potem zahamować i nie wypaść z kolejnego zakrętu albo nie wpaść do rowu po dachowanko. Ostre zakręty trzeba robić z prędkością 30-50 km/h... W dircie 4 jazda to było gaz-hamulec przed zakrętem-gaz. Tutaj trzeba cały czas jechać wolno bo hamulce blokują koła, dlatego jeżeli zbyt szybko podjedziesz do zakrętu to w niego po prostu nie wejdziesz, bo próbując skręcać hamując pojedziesz prosto zamiast w lewo/prawo...Po odbyciu kilku kolejnych rajdów w klasie WRC 2 i zorientowaniu się, że "szybszy samochód" wcale nie oznacza "lepszy/bardziej sterowny samochód", grę ostatecznie odinstalowałem. Dobrze, że dałem za nią niecałego piątaka w humble bundle...

8.5
PC

GeDo

Ekspert

2019.02.19

Mój pierwszy kontakt z serią WRC(wczesniej bawiłem sie głównie w Dirty).Gra jest naprawde przyjemna i dopracowana.Model jazdy znajduje gdzies posrodku symulacyjnego Dirt Rally a zręcznosciowego Dirt 4.Gre mozna ogarnąc na klawiaturze bez większych problemow.Duzy plus za licencje WRC:mamy orginalne rajdy,samochody,zespoły.Grafika na całkiem dobrym poziomie zwłaszcza samochody,otoczenie troche słabsze.Fizyka i model jazdy bardzo przyjemne.Mamy klasy aut: Junior WRC,WRC 2 i WRC plus auta bonusowe w tym prawdziwą bestie w postaci 500 KM Porsche 911 GT3.Odcinki specjalne odbywaja sie w róznych porach dnia i jak i w roznych warunkach pogodowych(bardzo klimatyczne sa OSy nocne zwłaszcza na sniegu lub w deszczu).Fanom gier rajdowych jak najbardziej polecam.

6.5
Herr Pietrus
PC

Herr Pietrus

Gracz

2018.01.05

Kupiłem za 57 zł na wyprzedaży i żałuję. Przepłaciłem dwukrotnie. Gra jest przeciętna, żeby nie powiedzieć słaba - choć nie aż tak, by nie było w nią warto kiedyś zagrać.Żadna z niej jednak symulacja, a i tak nie daje radości porównywalnej z grami od Milestone. Sterowanie na padzie zbyt narowiste nawet z czułością ustawioną na minimum, poczucie prędkości żadne, co wprowadza notorycznie w błąd przy pokonywaniu wolniejszych zakrętów. Wszystko ładne, płynne, dobrze gra - a ja chcę wrócić do Loeba albo do WRC 3, choć znam OS-y na pamięć.Zastanawiam się, czy jej nie oddać, jest warta maksymalnie 35 zł.

6.5
LilXavi
PC

LilXavi

Ekspert

2019.05.19

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2022-11-11
10:05

Krypta76 Generał

Krypta76

obecna cena 10zł na steam grafika słaba mimo 4k

youtube.com/watch?v=nFk_JOEeDDY&t=616s

Komentarz: Krypta76
2022-11-11
10:06

Krypta76 Generał

Krypta76
👎

aha nie ma subaru imprezy ;(

Komentarz: Krypta76
2023-05-06
09:52

batatais Chorąży

Niestety wydaje mi się że wystawiłem tej grze zbyt niska ocenę patrząc z perspektywy czasu. Po tym jak przekonałem się, jakim g...nem są najnowsze odsłony WRC od Kylotonn, ocenilbym ja na 4. Tu przynajmniej da się grać i wygrywać na padzie.

Komentarz: batatais
2024-11-18
14:45

Dzagan Legionista

Moje doświadczenia z serią gier WRC to 5, 7 ,8 ,9 ,10 , cały tryb kariery oprócz 9 - tylko testowo. Właśnie awansowałem w WRC 7 do ligi WRC2 na ustawieniach trudność: średnia, model jazdy: profesjonalny (kolejny to symulacja, wymagana ręczna skrzynia biegów - nie mam). Spośród wszystkich wymienionych edycji Siódemka jest najbliższa ideału, przynajmniej dla mnie. Dlaczego?
Model jazdy uważam za najbardziej wyważony i sensowny, samochód nie zatrzymuje się z pełnej prędkości praktycznie w miejscu, ani też nie jest pojazdem szynowym, który ma małe szanse wypaść z toru (WRC 8). Nie ma potrzeby szukać nowych ustawień czułości pada aby dać radę na wąskim asfalcie (WRC 10). W WRC 8 mieliśmy do czynienia z zabójczymi kałużami, których opanowanie było losowe - choć szczerze w 7 nie jechałem jeszcze w deszczu. Samochody mają swoją wagę, to się czuje, a to jest ważne. Intensywnie odczuwa się prędkość - po przejściu do WRC2 jest duży przeskok. Ale dla mnie prawdziwą wisienką na torcie jest dynamiczna kamera wisząca za samochodem. Trochę to znamy ale tutaj wspaniale to dopracowano. I nie chodzi tylko o to, że gdy hamuję, zbliżam się do auta, a gdy wbijam gaz w podłogę - ucieka mi spod nóg, co już jest rewelacyjne, dodatkowo mamy ciut inną perspektywę w poślizgach i ta ciut inna perspektywa + to co napisałem wcześniej robią bardzo dynamiczną rozgrywkę, która daje mi szalenie dużo satysfakcji. Zmusza do innego ustawiania auta w zakrętach niż standardowa tylna kamera i robi nową jakość. Jestem zachwycony i oby tak dalej, bo zęby sobie naostrzyłem :) W kolejce czeka Generations kupione właśnie na promce. Grę polecam.

Komentarz: Dzagan
2024-11-18
14:46

Admin Senator

Admin

WRC 7 - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl