
Data wydania: 1 marca 2019
Hybryda platformówki i gry logicznej opartej na zasadach kultowego Tetrisa, w której przejmujemy kontrolę nad bohaterem wyposażonym w linkę z hakiem. Protagonista sprowadza na ziemię spadające z góry skrzynie i nakierowuje je na właściwy tor. Treasure Stack pozwala tak na zabawę w pojedynkę, jak i na multiplayerowe (w tym cross-platformowe) zmagania.
OpenCritic
Treasure Stuck jest dziełem niezależnego studia Pixelakes. Produkcja w oryginalny sposób łączy elementy platformówki i gry logicznej opartej na zasadach kultowego Tetrisa.
W Treasure Stack akcję ukazano z boku. Rozgrywka polega na układaniu spadających z góry, kolorowych skrzyń; łącząc ze sobą kufry o tych samych barwach, sprawiamy, że znikają one z planszy, robiąc miejsce dla następnych. W przeciwieństwie do wyżej wspomnianego dzieła Aleksieja Pażytnowa nie kontrolujemy ich bezpośrednio – zamiast tego sterujemy bohaterem wyposażonym w linkę z hakiem, przy pomocy której sprowadza pakunki na ziemię, nakierowując je na właściwy tor. Wygląd naszego podopiecznego możemy przy tym dostosować do indywidualnych preferencji.
W Treasure Stack na sprawdzenie czekają zróżnicowane warianty rozgrywki. Samotni gracze mogą spróbować swoich sił w specjalnych wyzwaniach, z kolei tryb multiplayer pozwala na zabawę w towarzystwie maksymalnie trójki graczy przez Internet lub na podzielonym ekranie. Dodatkową atrakcją jest możliwość toczenia cross-platformowych pojedynków.
Treasure Stack posiada barwną, dwuwymiarową grafikę wykonaną w technice pixel art.
Autor opisu gry: Krystian Pieniążek
Platformy:
Xbox OneAngielskie napisy i dialogi
Nintendo SwitchAngielskie napisy i dialogi
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Gry podobne:
Wymagania sprzętowe gry Treasure Stack:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce 8800 lub lepsza, 1 GB HDD, Windows 7 SP1.
Średnie Oceny:
Ocena OpenCritic
30% rekomendacji (15)
Impulsegamer
Chris O'Connor
Nindie Spotlight
Justin Nation
Video Chums
A.J. Maciejewski
Pixelophobia
Łukasz Ankudo
Culture of Gaming
Mike Szoke