

The Drift PC
Koncepcyjna strzelanka TPP, nad którą pracowała firma Ubisoft. The Drift (nazwa kodowa) miał oferować broń modułową, tłumy postaci niezależnych reagujące na nasze poczynania, a także system skradania. Ostatecznie gra ustąpiła miejsca projektowi Tom Clancy’s Splinter Cell.
Gameplay
The Drift miał być trzecioosobową (TPP) strzelanką. Podczas rozgrywki mieliśmy wcielić się w bohatera dysponującego modułową bronią, która służyłaby mu do eliminacji przeciwników, ale też pełniłaby funkcję wyrzutni linki z hakiem. Ponadto byłaby ona wyposażona w wizjery z różnymi trybami widzenia.
Oprócz tego w The Drift miał pojawić się system odpowiadający za realistyczne zachowanie zarówno pojedynczych postaci niezależnych, jak i całych tłumów. Kiedy zaś do gry zaczęto dokładać elementy skradankowe, wydawca podjął decyzję o jej anulowaniu. Niektóre z jej elementów wykorzystano jednak w kolejnym projekcie studia, którym był wspomniany już Tom Clancy’s Splinter Cell.
Fabuła
Początkowo The Drift miało przenieść nas do alternatywnej, retrofuturystycznej wersji lat 70. XX wieku, roztaczając przed nami wizję zniszczonej Ziemi, której mieszkańcy żyliby w miastach wznoszonych na skalnych pozostałościach.
Później eksperymentowano z inspiracjami Jamesem Bondem, a następnie rozważano jeszcze powiązanie tego projektu z powieścią Suma wszystkich strachów.
Ostatnia modyfikacja 24 lipca 2025
Wymagania wiekowe The Drift: Brak danych