Wyszukiwarka gier
Terracon

Terracon

PlayStation
po premierze

Data wydania: 25 sierpnia 2000

Akcji, TPP, Science fiction, Platformówki 3D, Kosmiczne, Singleplayer

Trójwymiarowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, której akcji toczy się na kilku planetach Układu Słonecznego. Przedstawiona historia opowiada o kosmicznym wojowniku, który próbuje powstrzymać zbuntowaną sztuczną inteligencję.

OCEŃ
Oceny

Trójwymiarowa gra akcji na PS1 łącząca elementy platformowe, zręcznościowe i strzelankowe. Tytuł opowiada o losach przedstawiciela obcej cywilizacji, który odwiedza kolejne planety Układu Słonecznego w ramach misji kluczowej dla losów swojej cywilizacji.

Fabuła

Przedstawiciele kosmicznej rasy Plutonian stają w obliczu problemu przeludnienia rodzinnej planety. Jedynym ratunkiem dla ich cywilizacji jest uczynienie zdatnymi do zamieszkania pozostałych ciał niebieskich Układu Słonecznego. W tym celu zostaje rozpoczęty projekt Terracon, w którym sztuczna inteligencja, za pomocą maszyn, ma zająć się terraformowaniem kolejnych planet. Misja kończy się sukcesem. Gdy jednak Plutonianie odkrywają, że superkomputer zyskał własną świadomość, postanawiają go wyłączyć. Ten jednak buntuje się przeciwko nim. Teraz losy całej cywilizacji leżą w rękach Xeda, który musi zebrać kody aktywujące systemy obronne poszczególnych planet, by wykorzystać je przeciwko pragnącej przejąć władzę SI.

Czytaj więcej

Platformy:

PlayStation 1

PlayStation 1Angielskie napisy

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Oceny gry

Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

8.5
Krzysiek Kalwasiński
PC

Krzysiek Kalwasiński

GRYOnline.pl Team

2022.04.22

Jeden z ciekawszych tytułów dostępnych jedynie na pierwszym PlayStation. W swoim czasie robił wrażenie poziomem technicznym, bo przy wysokiej jakości grafice mieliśmy też daleki zasięg rysowania i rozległe lokacje. Nie było też ubytków w innych kwestiach, jak choćby oświetlenie. Do tego dodajmy ciekawą rozgrywkę, którą można pokrótce opisać jako strzelankę TPP. Mogliśmy również korzystać z pojazdów. Ciekawym było strzelanie odpowiednimi kolorami do struktur bez tekstur, co je "materializowało" - czasami było to kluczowe w pokonaniu bossa. W fabule krzyżowaliśmy plany złego superkomputera.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl