Seria gier Wing Commander: Privateer
Ewolucja serii Wing Commander: Privateer
1997
Privateer 2: The Darkening
1993
Wing Commander: Privateer

Privateer 2: The Darkening
4 kwietnia 1997
Symulacje, Science fiction, Singleplayer.
Privateer 2: The Darkening to uznawana za klasykę gatunku kosmiczna symulacja stworzona przez ekipę deweloperską studia Origin Systems. Gracz ponownie wciela się w rolę galaktycznego obieżyświata, który przemierza odległe zakątki Wszechświata prowadząc handel, tocząc kosmiczne bitwy i wykonując niebezpieczne misje.
Gracze

Wing Commander: Privateer
27 czerwca 1993
Symulacje, EA Play, Ekonomiczne, FPP, Kosmiczne, Science fiction, Singleplayer, singleplayer.
Symulator kosmiczny wzorujący się na klasycznym Elite, umieszczony w świecie Wing Commander. Przygodę rozpoczynamy w sektorze Gemini, gdzie jako prosty najemnik, dysponujący jedynie zdezelowanym statkiem, będziemy podejmować się dobrze płatnych misji.
Gracze
Dodatki:
- Wing Commander: Privateer - Speech Pack 6 sierpnia 1993
- Wing Commander: Privateer - Righteous Fire 14 października 1993
Newsy o grach z serii Wing Commander: Privateer
30 lat temu zagraliśmy w jedną z najlepszych gier o kosmosie. Starfield mógłby się wiele nauczyć od Privateera
Symulatory kosmiczne były kiedyś popularnym gatunkiem gier. W 1993 roku Privateer do dynamicznych starć w kosmosie dodawał jeszcze swobodę sandboksa, handel i wciągającą fabułę. I robił to lepiej niż Starfield!
gry
Dariusz Matusiak
10 lutego 2024 20:00