Wyszukiwarka gier

Seria gier Warlords: Battlecry

Ewolucja serii Warlords: Battlecry

2004

Warlords: Battlecry III

2002

Warlords: Battlecry II

2000

Warlords: Battlecry

Warlords: Battlecry III

Warlords: Battlecry III

PC

17 maja 2004

Strategiczne, Elementy RPG, Fantasy, Horror, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.

Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym Imperium Ssrathi.

7.5

GRYOnline

8.3

Gracze

8.4

Steam

Warlords: Battlecry III
Warlords: Battlecry II

Warlords: Battlecry II

PC

12 marca 2002

Strategiczne, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.

Warlords: Battlecry II jest kontynuacją wydanej w 2000 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG, stworzonej przez ekipę deweloperską Strategic Studies Group. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Etherii, targanym przez konflikt, w którym uczestniczy 12 ras. Gracz wybiera frakcję, której poczynaniami będzie kierował poprzez postać głównego bohatera.

8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

Warlords: Battlecry II
Warlords: Battlecry

Warlords: Battlecry

PC

5 lipca 2000

Strategiczne, Fantasy, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.

Warlords: Battlecry to wyprodukowana przez ekipę Strategic Studies Group strategia czasu rzeczywistego (RTS) z domieszką cRPG. Akcja gry osadzona została w świecie fantasy. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który ma za zadanie zniszczyć dwie Łzy Nieba zanim te sprowadzą kataklizm na mieszkańców wyspy Dawn. Tytuł wykorzystuje elementy mechaniki systemu fabularnego Dungeons & Dragons.

7.7

Gracze

Warlords: Battlecry

Newsy o grach z serii Warlords: Battlecry

Strategia o unikalnej dynamice, w której rozwój bohatera był kluczowy. Warlords: Battlecry 2 udanie łączyło RTS-a z RPG

Strategia o unikalnej dynamice, w której rozwój bohatera był kluczowy. Warlords: Battlecry 2 udanie łączyło RTS-a z RPG

Ten RTS pozostawał w cieniu „wielkich” konkurentów, ale oferował niezaprzeczalną jakość. Wcale nie był od nich gorszy, a nacisk położony na rozwój bohatera i sandboksowa kampania przybliżały go do RPG-ów.

opinie

Agnieszka Adamus

15 lutego 2025 20:00

Strategia o unikalnej dynamice, w której rozwój bohatera był kluczowy. Warlords: Battlecry 2 udanie łączyło RTS-a z RPG

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl