Seria gier Warlords: Battlecry
Ewolucja serii Warlords: Battlecry
2004
Warlords: Battlecry III
2002
Warlords: Battlecry II
2000
Warlords: Battlecry

Warlords: Battlecry III
17 maja 2004
Strategiczne, Elementy RPG, Fantasy, Horror, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.
Trzecia już część serii gier strategicznych z elementami cRPG rozgrywających się w przepełnionym magią świecie fantasy Etheria. Tym razem gracze mogą wziąć udział w wielkiej wojnie, jaka toczy się pomiędzy zjednoczonymi rasami północy i południowym Imperium Ssrathi.
GRYOnline
Gracze
Steam

Warlords: Battlecry II
12 marca 2002
Strategiczne, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.
Warlords: Battlecry II jest kontynuacją wydanej w 2000 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS) z elementami cRPG, stworzonej przez ekipę deweloperską Strategic Studies Group. Akcja gry osadzona została w fantastycznym świecie Etherii, targanym przez konflikt, w którym uczestniczy 12 ras. Gracz wybiera frakcję, której poczynaniami będzie kierował poprzez postać głównego bohatera.
GRYOnline
Gracze

Warlords: Battlecry
5 lipca 2000
Strategiczne, Fantasy, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.
Warlords: Battlecry to wyprodukowana przez ekipę Strategic Studies Group strategia czasu rzeczywistego (RTS) z domieszką cRPG. Akcja gry osadzona została w świecie fantasy. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który ma za zadanie zniszczyć dwie Łzy Nieba zanim te sprowadzą kataklizm na mieszkańców wyspy Dawn. Tytuł wykorzystuje elementy mechaniki systemu fabularnego Dungeons & Dragons.
Gracze
Newsy o grach z serii Warlords: Battlecry
Strategia o unikalnej dynamice, w której rozwój bohatera był kluczowy. Warlords: Battlecry 2 udanie łączyło RTS-a z RPG
Ten RTS pozostawał w cieniu „wielkich” konkurentów, ale oferował niezaprzeczalną jakość. Wcale nie był od nich gorszy, a nacisk położony na rozwój bohatera i sandboksowa kampania przybliżały go do RPG-ów.
opinie
Agnieszka Adamus
15 lutego 2025 20:00