Seria gier Chime
Ewolucja serii Chime
2016
Chime Sharp
2011
Chime Super Deluxe
2010
Chime

Chime Sharp
19 lipca 2016
Logiczne, 2D, Indie, Muzyczne, Rytmiczne, Singleplayer.
Powstała we współpracy Steve’a Currana z niezależnym studiem Twistplay hybryda gry logicznej i muzycznej, będąca odświeżoną wersją produkcji o nazwie Chime z 2010 roku. W Chime Sharp schemat zabawy nie odbiega od założeń pierwowzoru i stanowi połączenie rozwiązań znanych z kultowego Tetrisa z patentami rodem z gier muzycznych. Zmagania toczą się na pokrytej siatką planszy, którą stopniowo zabudowujemy różnymi klockami. W miarę postępów rozgrywki stworzone w ten sposób quady, czyli prostokątne i kwadratowe figury o rozmiarze co najmniej 3x3 pola, odblokowują kolejne fragmenty odtwarzanego w tle utworu muzycznego. Nasze poczynania utrudnia jednak bezlitośnie upływający czas, tak więc im szybciej uda nam się odblokować całą piosenkę, tym więcej punktów otrzymamy za dany poziom. Oprócz trybu standardowego, w grze znalazły się także dodatkowe warianty rozgrywki (np. Sharp Mode, Strike Mode czy Challenge Mode), różniące się od siebie nieco inną specyfiką zabawy.
Steam

Chime Super Deluxe
29 marca 2011
Towarzyskie, Elementy logiczne, Indie, Muzyczne, PS Plus Premium, Singleplayer, Tytuły ekskluzywne PlayStation.
Rozbudowana wersja przyjemnej gry logicznej z ciekawą ścieżką dźwiękową. Zabawa przypomina serie Lumines oraz Tetris – gracz układa na planszy klocki, aby wypełnić wszystkie pola. Cechą charakterystyczną produkcji są minimalistyczna oprawa wizualna oraz świetna muzyka. W grze wykorzystano utwory paru znanych artystów: Moby’ego, Orbitala oraz Philipa Glassa.

Chime
3 lutego 2010
Towarzyskie, Elementy logiczne, Indie, Muzyczne.
Gra logiczna, w której zapełniamy pole gry klockami, odblokowując przy okazji podkłady muzyczne autorstwa takich gwiazd, jak Moby i Paul Hartnoll.
Steam
Gracze