Wyszukiwarka gier
Sacraboar

Sacraboar

PC
po premierze

Data wydania: 6 listopada 2009

Strategiczne, RTS, Multiplayer, Singleplayer, Internet, LAN

Sacraboar to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana i wydana przez firmę makivision. Gracze stają na czele armii, która ma za zadanie wykraść świnkę z bazy wroga. Gra łączy elementy klasycznego RTS-a z rozgrywką w stylu "Tower defence" i "Capture the Flag".Twórcy przygotowali ponad 80 misji w trybie zabawy solowej, a także kilka wariantów zmagań wieloosobowych poprzez sieć Internet lub LAN.

4.1

Gracze

2.6

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń
PC Windows

PC Windows

6 listopada 2009

Angielskie napisy i dialogi.

W grze wcielamy się w dowódcę armii, której celem jest wykradzenie świnki z bazy wroga. Cała zabawa, mimo, że utrzymana w konwencji RTS, przypomina znacznie tryb Capture The Flag z gier FPS, wzbogacony dodatkowo o elementy popularnego Tower Defense. O bezcenne zwierzaki walczymy przy użyciu rozmaitych jednostek. Szkolenie wojaków możemy prowadzić już kilka sekund po rozpoczęciu gry, gdyż do trenowania armii nie są wymagane żadne struktury czy dodatkowe budynki, lecz zwykła gotówka (a tej otrzymujemy nieco na starcie). Wybieramy spośród siedmiu rodzajów zróżnicowanych jednostek, posiadających określone wady i zalety.

Wyjątkową klasą wojaka w naszej żądnej świnek armii jest budowniczy, dzięki któremu na polu walki możemy stawiać specjalne wieże. Są one ważne, gdyż jedynym ograniczeniem w rozwoju wojska jest posiadana gotówka, a tę możemy zwiększać stawiając wspomniane wieże na mapie. Dodatkowo dają one także dostęp do zaklęć, których w grze jest 16. Pieniądze odzyskujemy również wówczas, gdy któraś z naszych jednostek zginie podczas walki – momentalnie możemy wtedy stworzyć następną w naszej bazie.

Czytaj więcej

Publicystyka

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Sacraboar.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Sacraboar:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 350 MB HDD, Windows XP/Vista/7.

Oceny gry

Średnie Oceny:

4.1

Ocena Graczy

Średnia z 15 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

2.6

Ocena STEAM

"W większości negatywne"

Średnia z 66 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

2.6

W większości negatywne (66)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalny koncept: Pomysł połączenia mechaniki "zdobądź flagę" z rozgrywką RTS został uznany za ciekawy zwrot.
  • Taktyczna rozgrywka: Niektórzy użytkownicy wspomnieli, że gra ma dobrą głębię taktyczną i zawiera interesujące elementy, takie jak system zaklęć do unieszkodliwiania przeciwników lub wspierania sojuszników.
  • Łatwość w nauce: Gra jest uważana za dostępną dla początkujących, co sprawia, że nadaje się do casualowej zabawy lub imprez LAN.
  • Wizualizacje: Kilku graczy doceniło grafikę, zauważając, że jest przyzwoita jak na grę niskobudżetową.

Główne wady gry

  • Ograniczona różnorodność jednostek i budynków: Gracze krytykowali małą liczbę jednostek (tylko sześć) i budynków, co prowadzi do powtarzalnej rozgrywki.
  • Słabe mechaniki i AI: Użytkownicy uznali mechanikę gry za poniżej standardu, a AI opisano jako albo niekompetentne, albo nadmiernie trudne.
  • Przestarzałe odczucie: Wiele recenzji podkreślało, że gra wydaje się przestarzała i brakuje jej głębi oraz funkcji oczekiwanych od nowoczesnych gier RTS.
  • Problemy techniczne: Liczni użytkownicy zgłaszali awarie i słabą optymalizację, szczególnie podczas nawigacji w menu lub wychodzenia z gry.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Brak budowy bazy i zarządzania zasobami: Nie ma tradycyjnych mechanik zbierania zasobów ani budowy bazy, co wielu graczy uważało za osłabienie głębi strategicznej.
  • Brak trybu kampanii: Zauważono brak kampanii dla jednego gracza, dostępny jest jedynie tryb ligi.
  • Brak społeczności multiplayer: Aspekt multiplayer został skrytykowany za praktycznie nieistniejący stan, z bardzo niewieloma graczami online, co prowadzi do braku rywalizacji.
  • Słaby projekt map: Użytkownicy wspomnieli, że mapy były małe i niekreatywne, co ograniczało różnorodność rozgrywki i opcje strategiczne.
  • Brak drzew rozwoju lub ulepszeń jednostek: Brak systemu progresji dla jednostek został podkreślony jako istotna wada, co sprawia, że gra wydaje się mniej angażująca.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Sacraboar ma unikalną koncepcję i jest łatwa do opanowania, cierpi na znaczące ograniczenia w głębi rozgrywki, wydajności technicznej i zaangażowaniu społeczności, co prowadzi do w dużej mierze negatywnej reakcji wśród użytkowników.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl