Wyszukiwarka gier
Rising Kingdoms

Rising Kingdoms

PC
po premierze

Data wydania: 10 czerwca 2005

Strategiczne, RTS, Multiplayer, Singleplayer, Internet, LAN

Rozbudowana gra strategiczna, za której przygotowanie odpowiadają doświadczeni programiści z bułgarskiego studia developerskiego Haemimont Games, twórcy między innymi takich pozycji jak Tzar: the Burden of the Crown, Celtic Kings: Rage of War i Nemesis of the Roman Empire.

8.0

Gracze

OCEŃ
Oceny

Rising Kingdoms to rozbudowana gra strategiczna, za której przygotowanie odpowiadają doświadczeni programiści z bułgarskiego studia developerskiego Haemimont Games, twórcy między innymi takich pozycji jak Tzar: the Burden of the Crown, Celtic Kings: Rage of War i Nemesis of the Roman Empire. W omawianym tytule, miłośnicy rozwijania własnego królestwa i rozgrywania bitew toczą zmagania w fantastycznym świecie o nazwie Equiada, gdzie smoki, czarodzieje, czy magiczne przedmioty nie są niczym nadzwyczajnym.

Grający mają do dyspozycji dwa główne tryby rozgrywki (w sumie 30 scenariuszów do przejścia). W trybie strategicznym stajemy na czele jednej z trzech głównych nacji: Ludzi, Darklingów oraz Foresterów, którzy w walce o dominację nad pozostałymi mogą przejąć kontrolę nad pięcioma mniejszymi rasami, żyjącymi w świecie programu (Trolle, Smoki, Elfy, Cienie i Nomadowie). Dopiero przy połączeniu własnych sił i możliwości tych niezależnych frakcji możliwe jest bowiem ostateczne pokonanie oponentów. Drugim trybem jest tzw. adventure mode, w którym pod kontrolą osób siedzących przed monitorami znajduje się jedynie grupa herosów (12 do wyboru, w tym między innymi Battle Angel, Sharpshooter, Axe Master) i kilka wybranych jednostek. Tutaj z kolei pojawia się ciekawy wątek fabularny, pozwalający na odkrycie mrocznych sekretów rządzących światem Equiada, historii upadku sławnych wodzów i ich królestw, potężnych antycznych artefaktów, wydarzeń związanych z powstaniem mistycznych kreatur, a nawet całych ras. Prowadzeni bohaterowie i oddziały opisani są szeregiem współczynników (atak, obrona, itp.) i awansują na kolejne poziomy doświadczenia. Mogą też korzystać z kilku umiejętności specjalnych (przeważnie są to czary, mocniejsze uderzenia).

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy i dialogi

Producent: Haemimont Games

Wydawca: Black Bean Games

Polski wydawca: Axel Springer Polska

Publicystyka

Wiadomości

Demo Rising Kingdoms dostępne

Dla wszystkich fanów gier strategicznych, którzy z niecierpliwością wypatrują premiery Rising Kingdoms, najnowszego dzieła developerów z Haemimont Games, mamy dobrą wiadomość. Miesiąc przed oficjalnym wydaniem gry, ukazało się bowiem jej grywalne demo.

gry

Maciej Myrcha

24 kwietnia 2005 11:09

Demo Rising Kingdoms dostępne

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Rising Kingdoms.

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Rising Kingdoms:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 800 MB HDD.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.0

Ocena Graczy

Średnia z 245 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2019-07-25
22:08

zanonimizowany768165 Legend

Komentarz: zanonimizowany768165
2020-04-20
13:27

fakk3 Konsul

fakk3

Gra twórców kultowego Tzara. W encyklopedii jest informacja, że gra została wydana w Polsce z polskim pudełkiem, a z tego co mi wiadomo to pojawiła się tylko jako dodatek do gazety play. Szkoda, że nie w polskiej wersji językowej.

Komentarz: fakk3
2021-07-16
17:49

Jacek Placeq Junior

📄

Jeżeli szukasz spolszczenia, bądź innych pakietów języków do tej gry, map, najnowszych fanowskich łatek, wspólnych kompanów do rozgrywki w trybie wieloosobowym, narzędzi moderskich, które umożliwią ci spróbować swoich sił z modowaniem tej gry, to znajdziesz to wszystko, i jeszcze więcej, na serwerze Discord Rising Kingdoms: XHpBhFtWUc

Komentarz: Jacek Placeq
2022-06-01
19:17

trzyglow Legionista

trzyglow

Wkleję to co powiedziałem w innym miejscu

"NIE POLECAM teraz tej gry I OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. dałem 1* za sentyment-nie grałem dwa lata, niewielkie zmiany ale b. pozytywne poza tym pojawiła się PCtowa wersja-duży+ , bez pośrednictwa tego badziewia BlueStack

Niestety wprowadzono ograniczenia w eventach-nie wszyscy mogą wygrywać nagrody a ci co się wyłamią są "resetowani"-dyskwalifikuje to grę, zwłaszcza w przypadku mocnych miast - sprawdzałem te idiotyczne ograniczenia i tak jest w każdym Królestwie (6-7) w którym mam miasto-nie zamierzam grać 20 godz. na dobę ani na okrągło ładować kasę.
Gdyby takie ograniczenia były w jednym Królestwie, to można by sobie zakładać czy przypuszczać, że silne miasta zdominowały sobie całe Królestwo ale taki mechanizm jest w wszędzie, co oznacza, że twórcy gry do tego doprowadzili aby konfliktować graczy (tak było na początku, 4-5 lat temu) a teraz gracze urośli w siłę i spadła chęć do kosztownych walk, a więc i zyski firmy , dlatego twórcy sobie wymyślili i wprowadzili ten konfliktowy mechanizm - Ja w każdym razie niepotrzebnie powracałem do gry po długiej przerwie, bo i tak ją wywaliłem, bo nie zamierzam grać w nią tak jak wspomniałem na okrągło i jeszcze ładować kasę.

Dodam, że dla nowych graczy i słabych gra jest jak najbardziej do polecenia ale o endgame to niech zapomną, chyba że zaczną ładować kasę i grać w ten crap na okrągło.
U mnie są zerowe szansę na powrót do niej, chyba że to zmienią - sprawdzę sobie grę za rok albo dwa.

pozdro"

Komentarz: trzyglow
2023-12-07
02:22

Ponczekus Legionista

Ostatnio wygrzebałem z wykopalisk i zagrałem. Nie spodziewałem się tylu trudności jakie napotkałem po stosunkowo łatwej kampanii ludzi. Gra bezwzględnie udowadniała mi, że jest godnym przeciwnikiem. W jednej z misji trzeciej kampanii nie pozbyłem się głównej bazy ludzi z Lasu, gdzie bohaterem był jakiś druid wyczarowujący jakieś drapieżne rośliny. Najpierw zająłem się innymi bazami a tą zostawiłem na koniec. To był błąd. Potem walczyłem z tą bazą 6 godzin do 4 nad ranem. Nie dało się. Obstawił tymi swoimi wyczarowanymi roślinami cała wyspę. Walka była ciężka i nie przyniosła roztrzygnięcia. Po 6 godzinach sobie odpuściłem. Następnego dnia misję od nowa i poszedłem na nich w pierwszej kolejności ( jak już się odpowiednio przygotowałem) przyjmując po drodze na klatę ciągłe ataki orków, które z katapult niszczyły mi obronę bazy. Ostatnia misja bardzo trudna i długa. Generalnie gra bardzo satysfakcjonująca a jednocześnie frustrująca. Szkoda, że nie było wisienki na torcie w postaci jakiegoś fabularnego zakończenia. No ale i tak dawno już żadna gra nie dała mi tyle emocji.

Komentarz: Ponczekus

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl