
Dodatek do gry Prey
Data wydania: 11 czerwca 2018
Prey: Mooncrash to rozszerzenie do gry akcji studia Arkane. Dodatek oferuje nową przygodę z elementami roguelike, w której musimy przedzierać się przez pełną niebezpieczeństw bazę księżycową, w której wyzwania, zagrożenia i nagrody są generowane losowo przy każdym podejściu.
Gracze
Prey: Mooncrash to opracowany z myślą o platformie PC, PS4 i XONE dodatek do gry akcji Prey z 2017 roku. Obie produkcje stworzyło znane z serii Dishonored studio Arkane, a wydała firma Bethesda Softworks.
Wcielamy się w hakera imieniem Peter, zatrudnionego przez korporację KASMA do szpiegowania jej największego konkurenta, czyli znanego z podstawowej wersji gry koncernu TransStar. Wkrótce po wydarzeniach z Prey księżycowa baza drugiej z tych firm przestaje nadawać i bohater zmuszony zostaje do udania się na miejsce w celu odkrycia prawdy, co stało się w tej placówce. Następnie będzie musiał wydostać się z niej żywy.
Misja ta jest śmiertelnie niebezpieczna, ale Peter nie ma wyboru, gdyż na mocy kontraktu z korporacją KASMA jedyną szansą na powrót do domu jest dla niego bezwzględne posłuszeństwo poleceniom swojego pracodawcy.
Tak jak podstawowa wersja Prey dodatek Mooncrash oferuje nietypowe podejście do tematyki FPS. Broń palna trafia się rzadko, a amunicja jest na wagę złota. Aby przetrwać, gracz musi nauczyć się sprawnie korzystać z elementów otoczenia i zdolności bohatera.
Zamiast tradycyjnej kampanii wydany na platformę PC, PS4 i XONE Mooncrash oferuje losowo generowaną przygodę, w której przy każdym podejściu czekają nas nowe wyzwania, zagrożenia i nagrody.
Dodatek został zaprojektowany tak, abyśmy przechodzili go wielokrotnie, ucząc się nowych taktyk oraz odblokowując niedostępne wcześniej postacie. Każdy z bohaterów posiada wyspecjalizowane zdolności, które możemy rozwijać. Wśród nich, poza wspomnianym Peterem, znalazła się inżynier Joan, uzbrojony w strzelbę pracownik ochrony Bhatii oraz Andrius, który słabość fizyczną nadrabia potężnym arsenałem zdolności psychicznych.
Mooncrash jest dodatkiem niesamodzielny, co oznacza, że do zabawy wymagana jest podstawowa wersja Prey.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PlayStation 4Polskie napisy i dialogi
PC WindowsPolskie napisy i dialogi
Xbox OnePolskie napisy i dialogi
Producent: Arkane Studios
Wydawca: Bethesda Softworks



3GRY
Cykl utrzymanych w klimatach science fiction gier akcji FPP. Pierwszy Prey był dziełem zespołu Human Head Studios, natomiast drugi – ekipy Arkane Studios. Od 2009 roku marka należy do firmy Bethesda Softworks.
11 grudnia wszyscy posiadacze Prey: Mooncrash będą mogli bezpłatnie pobrać aktualizację Typhon Hunter, która wprowadzi do gry tryb wieloosobowy, a także obsługę gogli wirtualnej rzeczywistości.
gry
Konrad Serafiński
6 grudnia 2018 18:30
Gra Prey otrzymała darmową aktualizację z trzema nowymi trybami rozgrywki oraz płatny dodatek Mooncrash, z przygodą na bazie księżycowej. W planach jest również patch z asymetrycznym multiplayerem i wersja VR.
gry
Adrian Werner
11 czerwca 2018 05:11
Popularne pliki do pobrania do gry Prey: Mooncrash.
Wymagania sprzętowe gry Prey: Mooncrash:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-2400 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 660 / Radeon HD 7850 lub lepsza, Windows 7/8/10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-2600K 3.4 GHz / AMD FX-8350 4.0 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970 / Radeon HD 7850 lub lepsza, Windows 7/8/10 64-bit.
Średnie Oceny:
Średnia z 66 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
buddookann
Ekspert
2024.03.24
Przeszedłem ! I doskonale rozumiem dlaczego jedni uważają to za CRAP, a inni za arcydzieło. Po pierwsze to gra arcade. Tutaj liczy się wymasterowanie lokacji. Musisz wiele razy zginąć by zrozumieć po co są dane lokacje, jakie są zagrożenia, gdzie można coś znaleźć itp.- to jest trudna gra. Wymaga ogarnięcia zasad i specyfikacji. - walka jest trochę ciekawsza niż w podstawce bo dodatek wymusza na nas rozwijanie WSZYSTKICH umiejętności. Niestety wrogowie dalej są nudni i irytujący.- nawet z full zdrowiem można zginąć w sekundę ( dochodzą do tego złamania, oparzenia, skażenie, wstrząs mózgu) - broń psuje się bardzo szybko- można się zaklinować lub trafić do pomieszczenia bez wyjścia.- symulacja zaskakuje nas coraz to nowszymi problemami: brak prądu, pożar, woda i przepięcia, brak powietrza, burza piaskowa i coraz mocniejsi wrogowie. W dodatku w jednej misji można zginąć za zabicie zbyt wielu tyfonów :/ - fabuła jest taka jak w podstawce. Po wykonaniu misji historia spływa po nas jak po kaczce. - przejście gry wymaga współpracy na szczęście nie wszystkich) bohaterów- na to wszystko mamy ograniczony czas, a w jednej misji czas zostaje skrócony 4 razy !-cały czas zwiedzamy te same lokacje. Trochę szkoda czasu na zagłębianie się w maile. ( które i tak nie są ciekawe)Czy fajnie się w to grało ? I tak i nie. Irytująca i nudna, ale jak już się wpadło w rytm i coś wychodziło to grało się świetnie.Śmierć/skucię się trochę zniechęca do dalszej gry bo już wiemy, że w tej sesji gry nie ukończymy. Dlatego nie ma co nastawiać się na ukończenie gry w pierwszych 10 sesjach. Najpierw trzeba sie skupić na poznanie terenu, wypełnienieniu misji bohaterów i na rozwój neuromodami. Śmierci nie mają znaczenia.Jak nie chcesz zapomnieć co robiłeś zabitym bohaterem to po prostu zrestartuj symulacje i graj nim tak cały czas aż wypełnisz wszystkie cele.Ciężko ocenić tą grę. Niby przemyślana, ale ma się takie wrażenie że twórcy poszli na łatwiznę każąc przechodzić nam wielokrotnie te same lokacje.https://www.youtube.com/watch?v=FODg_FpqW8Y&t=3468s