Wyszukiwarka gier
Post-Apo Builder

Post-Apo Builder

PC
po premierze

Data wydania: 2 czerwca 2025

Strategiczne, RTS, Postapokalipsa, Survival, Polskie, City builder, Singleplayer

Polska strategia typu city builder osadzona w świecie zmienionym w pustynię przez wojny nuklearne. W Post-Apo Builder tworzymy miasto, zbierając zasoby i zarządzając siłą roboczą, a także toczymy walki pojazdów. System polityki i losowe zdarzenia wymagają niełatwych wyborów.

4.9

Steam

Oceń
PC Windows

PC Windows

2 czerwca 2025

Polskie napisy.Angielskie napisy i dialogi.

Post-Apo Builder stanowi grę strategiczną typu city builder, która pozwala na budowę i ochronę osady w świecie rodem z filmów serii Mad Max. Za produkcję tytułu odpowiada polskie studio Septarian Games.

Gameplay

Gra wykorzystuje znane koncepcje symulacji budowania kolonii, nadając im survivalowy charakter za sprawą „postapokaliptycznej” otoczki. Zarządzanie składającą się z ocalałych siłą roboczą jest nieskomplikowane, przez co nie wymaga dużej uwagi.

Celem zdobycia zasobów bądź wykonania zadań organizujemy wyprawy zmechanizowanych drużyn. Każdy z pojazdów ma własną wielkość załogi, klasę opancerzenia i system uzbrojenia. Wehikuły rozmieszczamy na siatce, by następnie wyznaczyć cele spośród obecnych wrogów. Ci ostatni mogą sprowadzać posiłki.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Post-Apo Builder:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5, 8 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GTX 760, 5 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7, 16 GB RAM, karta graficzna 4 GB GeForce GTX 970, 5 GB HDD, Windows 7/8/10/11 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

4.9

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 53 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

4.9

Mieszane (53)

[title]

Główne zalety gry

  • Interesujący koncept: Wiele osób docenia postapokaliptyczne otoczenie oraz pomysł budowania i zarządzania miastem w zrujnowanym świecie.
  • Atrakcyjna wizualizacja: Gra została zauważona za swoje mocne wizualizacje i estetykę, porównywana do innych gier w tym gatunku.
  • Aktywne wsparcie dewelopera: Niektórzy użytkownicy chwalili responsywność dewelopera oraz chęć angażowania się w społeczność, szybko naprawiając błędy.
  • Podstawowe mechaniki rozgrywki: Kilku graczy uznało mechaniki rozgrywki za jasne i angażujące, szczególnie ciesząc się z elementów ekspedycji i zbierania zasobów.
  • Potencjał do poprawy: Kilku użytkowników dostrzega potencjał w grze, wyrażając nadzieję, że przyszłe aktualizacje poprawią jej funkcje i dopracują szczegóły.

Główne wady gry

  • Problemy techniczne: Wiele recenzji wskazuje na liczne błędy i problemy techniczne, które utrudniają rozgrywkę, a niektórzy użytkownicy twierdzą, że gra jest "niegrywalna".
  • Brak głębi i treści: Użytkownicy krytykowali grę za jej płytkość, ograniczoną liczbę misji i niską powtarzalność oraz słabe drzewo badań.
  • Źle zaprojektowane mechaniki: Pojawiły się skargi na niejasne mechaniki, takie jak system dekretów i funkcje budowania, z niektórymi elementami wydającymi się niedopracowanymi lub nieskutecznymi.
  • Problemy z zrównoważonym rozwojem: Gracze zauważyli brak opcji zarządzania zasobami w sposób zrównoważony, takich jak sadzenie drzew czy wystarczająca podaż materiałów.
  • Problemy z interfejsem użytkownika: Kilku użytkowników zgłosiło trudności z interfejsem, takie jak problemy z rozdzielczością menu na różnych monitorach oraz brak jasności w zarządzaniu pracą.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Ulepszenia zrównoważonego rozwoju: Użytkownicy wyrazili chęć wprowadzenia funkcji promujących zrównoważony rozwój, takich jak sadzenie i regeneracja zasobów.
  • Szczegółowe informacje o szczęściu: Gracze chcą jaśniejszych wskaźników dotyczących przyczyn niezadowolenia obywateli oraz sposobów poprawy ich warunków życia.
  • Rozszerzone opcje dekretów: Podkreślono potrzebę bardziej zróżnicowanych opcji dekretów, w tym pracy w niepełnym wymiarze godzin lub zróżnicowanych efektów.
  • Walki i eksploracja: Niektórzy gracze byli rozczarowani brakiem mechanik walki z udziałem pojazdów oraz minimalnymi możliwościami eksploracji.
  • Głębia mechanik rozgrywki: Użytkownicy poszukują bardziej złożonych elementów rozgrywki, takich jak poziomowanie postaci, specjalizacje i bardziej znaczące interakcje.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "Post-Apo Builder" ma interesujący koncept i kilka angażujących elementów, napotyka znaczące wyzwania związane z problemami technicznymi, głębią rozgrywki i ogólnym dopracowaniem, co prowadzi do mieszanych recenzji od graczy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl