Wyszukiwarka gier
KISS Psycho Circus: The Nightmare Child

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child

PC
po premierze

Data wydania: 18 lipca 2000

Akcji, FPP, Strzelanki, Multiplayer, Singleplayer, Internet, LAN

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child to wyprodukowana przez studio Third Law Interactive pierwszoosobowa strzelanina (FPS) w psychodelicznym klimacie. Akcja gry osadzona została w piekielnym świecie Psycho Circus, a gracz wciela się w jednego z członków zespołu KISS i rusza do walki ze sługami tytułowego Dziecięcia Koszmaru.

7.0

GRYOnline

8.1

Gracze

OCEŃ
Oceny

KISS jest grą akcji/FPP, która zaskakuje nagłymi zwrotami akcji i porywa tempem od początku do końca. Nienarodzone zło grozi zniszczeniem świata... Wkrocz do piekielnego świata Psycho Circus, demonicznego królestwa pełnego tajemnic i horroru. Zostałeś wezwany by stoczyć walkę z potwornymi wybrykami natury, stworzonymi podczas poczęcia nienarodzonego zła, Dziecka Koszmaru, którego przybycie wynaturzyło osnowę rzeczywistości.

Zmień się w jednego z czterech potężnych półbogów KISS. Prowadź walkę z ohydnymi sługami Dziecka Koszmaru, przy pomocy śmiercionośnego arsenału broni, pośród realiów czterech różnych królestw, by w finale, w Królestwie Koszmaru spotkać się z samym nasieniem zła.

  • Świat gry oparty na niezwykle popularnej serii komiksów Todda McFarlane'a "KISS Psycho Circus".
  • Cztery półboskie istoty do wyboru, moc każdego z nich pochodzi od żywiołów: ziemi, powietrza, ognia i wody. Każdy z nich posiada również własne uzbrojenie i artefakty, dzięki którym przejdziesz transformację ze słabeusza do nieustraszonego twardziela.
  • Akcja toczy się w pięciu królestwach, które zaprojektowano z myślą o spotęgowaniu atmosfery gry. Wszystko, od tuneli począwszy, a na kościołach skończywszy, jest spaczone, skrzywione i pokazane w porażająco dziwacznej wizji świata Dziecka Koszmaru.
  • Ruchome kadry, które pojawiając się nieoczekiwanie potęgując atmosferę grozy, a jednocześnie stanowią podpowiedź przy rozwiązywaniu problemów.
  • Gwarantem niezapomnianych wrażeń jest zmodyfikowany engine firmy Monolith o nazwie Lithtech i perfekcyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji.
  • Dwanaście rodzajów broni, szesnaście artefaktów i dziesięć utworów KISS w wyposażeniu seryjnym.
  • Oszałamiająca akcja w trzech wymiarach.
  • Możliwość gry wieloosobowej do 16 graczy.

Autor opisu gry: Mariusz Klamra

Platformy:

PC Windows

PC Windows

Ograniczenia wiekowe: 16+

Publicystyka

7.0
dobra

Recenzja GRYOnline

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child

Świetna muzyka, psychodeliczne klimaty, ale jak się w nią gra? Odpowiedź znajdziecie w naszej recenzji.

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child - recenzja gry
Recenzujący:
Bolesław Wójtowicz
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
18 grudnia 2000

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry KISS Psycho Circus: The Nightmare Child.

Wszystkie pliki do pobrania

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry KISS Psycho Circus: The Nightmare Child:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium II 266MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D + wykorzystuje joystick.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.0

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
8.1

Ocena Graczy

Średnia z 146 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.0
PC

Bolesław Wójtowicz

Recenzent GRYOnline.pl

2000.12.18

Świetna muzyka, psychodeliczne klimaty, ale jak się w nią gra? Odpowiedź znajdziecie w naszej recenzji.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-12-23
19:06

zanonimizowany1387945 Centurion

🤡

fajna, można zbierać podczas gry elementy zbroi, strzelanie super, bronie bardzo ciekawe, różne postacie do wyboru, potwory fajne straszne, pomysł całokształtu, wizja świata KISS

Komentarz: zanonimizowany1387945
2023-01-30
16:24

RaFix87 Junior

Baaaardzo miło wspominam ten tytuł i chętnie wracam do niego nawet dziś. Wydawać by się mogło, że gra oparta na pewnej marce (zespole muzycznym w tym wypadku), to będzie kolejny crap, jak już nie raz historia pokazała. Zwłaszcza że developer - Third Law Interactive, nie zabłysnął niczym wartym uwagi i tak jak prędko powstał, tak równie prędko zniknął z rynku. Słowem - nie wygląda to zachęcająco a tu proszę... Jestem gotów stwierdzić że developerom udało się stworzyć jeden z najlepszych, krwistych, mrocznych, staroszkolnych FPS''ów, tzw. klonów Doom''a. Fabuła głównie opiera się na serii komiksów autorstwa Todd''a McFarlane''a a zespół KISS jest tu tyle istotny co prawie nic. Równie dobrze wszystko mogłoby się kręcić wokół zupełnie czego lub kogo innego. Tytuł przede wszystkim charakteryzuje się świetnym, relatywnie mrocznym klimatem, który podkreślany jest przez rewelacyjną ścieżkę dźwiękową. W spokojnych momentach towarzyszy nam mocno depresyjny ambient który przeradza się w mocniejsze, rockowe kawałki kiedy mamy do czynienia z hordą przeciwników. I nie są to rockowe kawałki a''la KISS. To wciąż wolne, raczej melancholijne utwory przez co całość nie wywołuje pokładów śmiechu (nie wyobrażam sobie krwistej jatki w rytm "Lick It Up" :) ) i co zapewne było świadomym zabiegiem twórców. Słyszałem narzekanie że w grze o KISS nie ma muzyki KISS, ale... serio? Do gry, w której krew zalewa połowę ekranu od rozcinania na kawałki stworów ogromnym toporem miano wrzucić wesołe kawałki o imprezkach i panienkach...? To też sprowadza nas do gameplay''u. "KPC" to typowy, staroszkolny FPS pokroju Doom''a. Nie ma tu skomplikowanej fabuły z twistami, otwartego świata, szukania kluczy i niestandardowych rozwiązań (choć klucz akurat czasem trzeba zdobyć). Prowadzeni jesteśmy od punktu A do punktu B mordując po drodze tysiące wrogów, które atakują nas czasem całymi hordami. Nie jest to też typowy "Painkiller". Gra nie jest podzielona na areny, choć widać że idzie powoli w tym kierunku. Bliżej jej do pierwszych "Doom''ów" aniżeli "Painkillera" właśnie. Z racji kontrolowania czterech postaci odpowiadających czterem żywiołom (woda, ziemia, powietrze i ogień), levele cechują się odpowiednim do tego design''em. Raz będziemy przemierzać podmokłe miasta i katedre, innym razem zejdziemy do podziemi, kolejnym będziemy skakać po dachach wieżowców by ostatecznie być ze wszech stron otoczonym przez ogień i lawę. Design leveli z racji projektowania ich przez aż cztery osoby, jest na prawdę pierwszorzędny i choć co najwyżej można czasem ponarzekać na dość "mało miejsca" jak na taką rozwałkę, to mi osobiście nigdy to nie przeszkadzało bo i nie jest tak że twórcy poupychali nas do ciasnych korytarzy wypuszczając na nas setkę wrogów na raz. Wrogów jest dużo a miejsca czasem mało, ale jest to w granicach rozsądku a i broń specjalnie stworzona do usuwania jak największej liczby wrogów za jednym strzałem badź zamachem, mocno tu pomaga dając masę dzikiej frajdy. Bardziej przeszkadzały mi niewielkie błędy, które powodowały że postać potrafi się zaklinować. Raz musiałem przez to wczytywać poprzedni zapis a że brak tu autosave''ów i level trzeba było zaczynać od nowa, to ten minus uznaję za dość poważny. Graficznie tytuł śmiga na usprawnionym enginie "LithTech" autorstwa "Monolith Productions", wykorzystywanego chociażby w "Shogo" czy "Blood 2" i dzięki modyfikacjom, do dziś okazuje się być stabilny, solidny i nie sprawiający problemów choć bez łatki zapewniającej kompatybilność z nowymi systemami się nie obejdzie. Na szczęście jedna, niewielka łatka załatwia każdy problem wraz z dodaniem obsługi wysokich rozdzielczości. Podsumowując - "KPC" to dla mnie kawał solidnego, mrocznego, oryginalnego i cholernie klimatycznego shooter''a, który spełnia swoją rolę - bawi i powoduje że często chce się do niego wracać. Jest klimatyczny, ma świetną oprawę audiowizualną (choć wiadomo że dziś już trącącą myszką), pierwszorzędny design leveli, jest tytułem dopracowanym któremu widać, że poświęcono sporo czasu a znakomicie zaprojektowana eksterminacja trzech wrogów na raz toporami, plującymi lawą shotgunami, automatem strzelającym pociskami z lodu + do tego mocno psychodeliczny design przeciwników - od klaunów na pajęczych nogach, poprzez dziwne i bezgłowe stwory, do latających "mózgów" itp cudacznych wytworów :) Na pewno nie jest to tytuł o ambicjach takiego "Half-Life''a" ale jako oryginalny "odmóżdżacz" spełnia się fantastycznie :) Ode mnie solidne 8/10, nawet i 8+. A kto by pomyślał...

Komentarz: RaFix87
2021-06-03
11:28

Vorightaun Pretorianin

Vorightaun
😉

Zajebisty klimat tak jak mój gust i jak ta stara zespołu muzyczny KISS.

Komentarz: Vorightaun
2019-01-31
11:59

maximus181 Legionista

maximus181

Nigdy nie wdaje się w konwersacje z innymi użytkownikami ale tym razem muszę zrobić wyjątek. Do<<< SpecShadow64 >>> ale ostatni boss słaby jak siki pająka. A jakie są siki pająka??? To jest bez sensu. To tak jakby ktoś napisał że w grze nasz towarzysz ginie zbyt szybko jak kał karalucha. To jest bezsens.

Komentarz: maximus181
2019-01-30
16:29

zanonimizowany768165 Legend

Myślałem że już pisałem komentarz pod tą grą gdy ją przeszedłem.
Rozwałka niezła, zagadki proste, niektóre bronie niezłe (topór!) ale ostatni boss słaby jak siki pająka. Nie postarali się mimo że jego imię jest w podtytule gry... a i muzyka niezła.
No i finałowa animacja to jedno wielkie WTF.

Komentarz: zanonimizowany768165

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl