Data wydania: 7 maja 2015
Oryginalna, abstrakcyjna gra strategiczna, opracowana przez niezależne studio Space Bears. Zadaniem, jakie zostaje postawione przed graczem, jest przejęcie terytorium przeciwnika i pokonanie jego króla. Rozgrywka toczy się w turach, na obserwowanej z góry planszy wypełnionej dwukolorowymi płytkami. Podczas jednej tury każdy gracz ma dwa ruchy – może je wykorzystać na ułożenie nowych płytek lub umocnienie już posiadanych.
Gracze
Studio Space Bears to niezależny francuski deweloper założony w 2014 roku. Pierwszym projektem niewielkiego, dwuosobowego (Paul zajmujący się projektowaniem i Max odpowiedzialny za kodowanie) zespołu jest Kindo, znane wcześniej jako Kingdoms. Produkcję, przeznaczoną na urządzenia mobilne z systemem iOS, najprościej opisać jako abstrakcyjną grę strategiczną.
Rozgrywka przeznaczona jest do dwuosobowych zmagań (można bawić się zarówno z żywym przeciwnikiem, jak i ze sztuczną inteligencją), w których głównym celem jest przejęcie terytorium przeciwnika oraz pokonanie jego króla. Zabawa podzielona jest na tury. Podczas każdej z nich gracz ma dwa ruchy, które może wykorzystać na ułożenie nowych płytek na kolejnych polach, albo na umocnienie już posiadanych. Poszczególne elementy łączą się z władcami skrywającymi się w dwóch przeciwległych rogach planszy, a walka polega na odcinaniu płytek przeciwnika od reszty grupy.
Rozgrywka uzupełniana jest przez minimalistyczną oprawę graficzną, opierającą się w zasadzie tylko na wyświetlaniu zielonych i pomarańczowych płytek znajdujących się na białej planszy.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
Apple iOS
Producent: Space Bears
Wydawca: Space Bears
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Średnie Oceny:
Średnia z 3 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.