Data wydania: Anulowana
Sieciowa strzelanka FPP w modelu free-to-play, reprezentująca słynną markę Halo i przygotowana głównie z myślą o krajach Europy Wschodniej. Maksymalnie 16 graczy toczy starcia na rozległych arenach z użyciem pojazdów. Do dyspozycji oddano kilka klas postaci, system rozwoju wirtualnego żołnierza (perki), a także sporo modyfikowalnego ekwipunku.
Halo Online to swego rodzaju spin-off słynnej serii Halo, znanej przede wszystkim wśród posiadaczy konsol z rodziny Xbox. Omawiana produkcja reprezentuje gatunek sieciowych strzelanek i została przygotowana przede wszystkim z myślą o użytkownikach pecetów – zwłaszcza tych mieszkających w krajach euroazjatyckiej Wspólnoty Niepodległych Państw (Rosja i większość byłych republik Związku Radzieckiego). Tytuł przygotowało studio Saber Interactive, mające na koncie m.in. współpracę z 343 Industries przy opracowywaniu Halo: The Master Chief Collection, a także całkiem udaną własną strzelankę TimeShift z 2007 roku. Halo Online funkcjonuje w modelu darmowym z mikropłatnościami.
Gra została pozbawiona kampanii fabularnej, skupiając zabawę na wieloosobowej rywalizacji. Akcję osadzono w tajemnym ośrodku szkoleniowym UNSC, gdzie żołnierze Spartan-IV rozwijają wspólnie swoje umiejętności, biorąc udział w grach wojennych i testując eksperymentalną technologię.
W meczach bierze udział maksymalnie 16 graczy, toczących starcia pieszo lub z wykorzystaniem pojazdów. Przed rozpoczęciem zabawy wybieramy klasę postaci, ale nie brakuje także specjalnego uzbrojenia rozsianego po mapach, podobnie jak rozmaitych „power-upów”. Wyposażenie – broń i zbroje – występuje w wielu odmianach różniących się statystykami, a ponadto podlega daleko posuniętej modyfikacji. Nasz żołnierz rozwija się z meczu na mecz, zyskując kolejne rangi i odblokowując nowe możliwości w postaci tzw. „perków”. Areny zostały zaprojektowane od podstaw z myślą o Halo Online (nie uświadczymy recyklingu lokacji z poprzednich gier z serii Halo).
Mikropłatności obejmują broń, pancerze i „power-upy” do nabycia. Warto też zwrócić uwagę na implementację systemu codziennych wyzwań, charakterystycznego dla gier free-to-play.
Gra powstała na mocno zmodyfikowanym silniku Halo 3 i oferuje grafikę na poziomie zbliżonym do Halo 4 – innymi słowy, jest to całkiem ładna produkcja, zwłaszcza wśród darmowych FPS-ów.
Autor opisu gry: Krzysztof Mysiak
17GIER
Bestsellerowy cykl pierwszoosobowych strzelanek (FPS) w klimatach space opery. Marka znajduje się w rękach koncernu Microsoft, dla którego gry z serii Halo są jednymi z najważniejszych pozycji przeznaczonych na konsole z rodziny Xbox.
Dziś piszemy m.in. o drugim dniu Latobrania na Muve.pl, starcie drugiej fazy beta-testów Titanfall 2, nowym interfejsie w Battlefield 4 (zamiast Battleloga), wyłączeniu serwerów Ghost Recon Phantoms, anulowaniu Halo Online, kontynuacji marek THQ przez THQ Nordic, aktualizacji 1.7 do Fallout Shelter i wersji demo Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
gry
Krzysztof Mysiak
26 sierpnia 2016 14:12
Wygląda na to, że Microsoft postanowił zrezygnować z projektu Halo Online – sieciowej odsłony cyklu skierowanej na rynek rosyjski. Takie przynajmniej wnioski można wyciągnąć z nieoficjalnych informacji, jakie pojawiły się w internecie.
gry
Piotr Bicki
21 grudnia 2015 19:20
Studio Saber Interactive i firma wydawnicza Innova zapowiedziały dziś grę Halo Online – opartego na znanej marce sieciowego FPS-a w modelu free-to-play, który powstaje z myślą o posiadaczach komputerów osobistych żyjących w Europie Wschodniej. Na tę chwilę nie znamy daty premiery tego tytułu ani nie wiemy, czy ukaże się on w innych częściach świata.
gry
Krzysztof Mysiak
25 marca 2015 20:25
zanonimizowany1092581 Junior
Nie mogę się doczekać mojej upragnionej gry, w którą będę grał i super się cieszę.
York52235 Junior
Stąd można pobrać za darmo bętę. Grę trzeba wypakować do folderu i tam będzie launcher do uruchomienia.
[link]