Data wydania: 20 marca 2007
Genesis Rising: The Universal Crusade studia Metamorf to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywana w trójwymiarowym otoczeniu oraz posiadająca naleciałości właściwe grom cRPG i przygodówkom.
Gracze
Steam
Genesis Rising: The Universal Crusade studia Metamorf to strategia czasu rzeczywistego, rozgrywana w trójwymiarowym otoczeniu oraz posiadająca naleciałości właściwe grom cRPG i przygodówkom.
Rzecz dzieje się w bardzo odległej przyszłości, epoce podbojów i totalitaryzmu. Ludzie, uważający się za rasę lepszą od innych, stopniowo podbijają kosmos, unicestwiając kolejne cywilizacje. Opanowanie świata, możliwym uczyniło odkrycie materii zwanej Organid. Organidy są genetycznie modyfikowanymi, żywymi statkami kosmicznymi, posiadającymi specjalne zdolności modyfikacji pancerza i broni, dzięki czemu bezproblemowo dostosowują taktykę walki do rodzaju przeciwnika. Korzystając z tak potężnych narzędzi zagłady, Ziemianie opanowali prawie całe Uniwersum. Jedynym niepodległym zakątkiem kosmosu jest Universal Heart, miejsce uważane za źródło wszelkiego życia. Ale i na nie mają chrapkę przedstawiciele rasy ludzkiej.
Gracze wcielają się w postać Kapitana Iconaha, doświadczonego w bojach dowódcę eskadry statków kosmicznych, a zarazem eksperta w dziedzinie genetycznych modyfikacji. To właśnie jemu przypadła rola zbadania i zawładnięcia Universal Heart. Zanim wykonamy zadanie czeka nas niemała liczba, rozgrywanych w czasie rzeczywistym bitew. Rywalizujemy z jedynymi dwiema rasami, które jeszcze nie padły ofiarą ludzkości. Kluczową sprawą jest wykorzystanie w trakcie walki możliwości własnych statków bojowych (przemiany okrętów bojowych dokonywane w czasie rzeczywistym, wyglądają imponująco). Ogólna liczba jednostek biorących udział w potyczce oraz dodatkowe zdolności Organidów, tworzą wprost olbrzymią liczbę kombinacji wpływających na naszą strategię i taktykę. Równie istotne jest wykorzystanie kamery, którą można przesuwać dookoła miejsca bitwy. Podgląd walki z każdej możliwej strony na pewno pomoże w stworzeniu odpowiedniego planu ataku.
Oprócz kampanii dla jednego gracza jest również możliwość gry wieloosobowej w trybie cooperative oraz online (dla maksymalnie szesnastu graczy). W rozgrywce multiplayer dochodzi jeszcze jeden aspekt: negocjacje i wymiana handlowa z przeciwnikami.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC Windows
Producent: Metamorf Studios
Wydawca: Dreamcatcher / The Adventure Comp.
Gry podobne:
Zespół Stardock Entertainment, właściciel serwisu TotalGaming.net poinformował, że zawarł umowę partnerską z korporacją wydawniczą Dreamcatcher Interactive. Dzięki podpisanemu porozumieniu sztandarowe produkty drugiej z firm już wkrótce doczekają się dystrybucji nie tylko w formie tradycyjnych, sklepowych pudełek, ale także za pośrednictwem wygodniejszego dla wielu klientów kanału sieciowego.
gry
Marek Grochowski
30 sierpnia 2007 16:10
Wydawca Dreamcatcher Games ogłosił, że gra Genesis Rising, trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego rozgrywana w przestrzeni kosmicznej, trafiła właśnie na amerykańskie półki sklepowe. Jej cena ustalona została na poziomie $39.99.
gry
Piotr Doroń
21 marca 2007 10:44
Tym, którym w pamięć wryła się słynna seria Homeworld, z pewnością spodoba się pecetowa gra o nazwie Genesis Rising: The Universal Crusade. Jej pełna wersja ma ujrzeć światło dzienne dokładnie za tydzień, a na nieco wcześniejszy termin developerzy zaplanowali premierę dema, przeznaczonego do zabawy w trybie single player.
gry
Radosław Grabowski
13 marca 2007 11:11
Wielbiciele kosmicznych RTS-ów od dłuższego czasu z lubością przyglądają się projektowi Genesis Rising: The Universal Crusade, tworzonemu przez zespół Metamorf Studios. Z tego też powodu poniższa informacja nie może ucieszyć nikogo, kto marzył o rychłym debiucie nadchodzącej strategii.
gry
Marek Grochowski
12 stycznia 2007 14:20
Data premiery Genesis Rising: The Universal Crusade – gry mającej być połączeniem futurystycznej strategii czasu rzeczywistego, cRPG oraz przygodówki, została przesunięta z października bieżącego roku na pierwszy kwartał przyszłego.
gry
Artur Falkowski
29 sierpnia 2006 08:06
Popularne pliki do pobrania do gry Genesis Rising: The Universal Crusade.
demo Genesis Rising: The Universal Crusade - - 21 marca 2007
patch Genesis Rising: The Universal Crusade - v.1.02 – v.1.044 US CD Patch - 6 lipca 2007
patch Genesis Rising: The Universal Crusade - v.1.031 – v.1.044 US CD Patch - 6 lipca 2007
patch Genesis Rising: The Universal Crusade - v.1.02 - v.1.044 UK DVD Patch - 6 lipca 2007
Średnie Oceny:
Średnia z 103 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości negatywne"
Średnia z 130 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
zanonimizowany454227 Junior
Darkassazi, ziomek gra Ci nie chodzi bo wymaga karty z obsługa shaderów niestety Gf 4mx nie obsługuję żadnej wersji, pozostaje Ci wymiana karty, poza tym masz też ciut przymało ramu,
HETRIX22 Legend
Czemu ja tu widze prawie same negatywne komentarze kiedy ocena graczy jest nawet wysoka? Grałem tylko w demo przez 5 minut grafika mi zainponowała niestety niemogles sie nią cieszyć dokonca gdyz gra mam bardzo wysokie wymagania niewiem czy mozna powiedziec czy marna gra bo grałem tylko 5 minut i na pierwszy zut oka wygladało super ale musze sprawdzic jak jest naprawde osobiscie
Gromb Generał
Odradzam. naprawdę kiepsko rozwiązano interfejs nie wspominając o chaosie jaki panuje w czasie potyczki floty. Prawdziwy RTS. ale trudno się połapać w ferworze walki o co kaman, a korzystanie z dodatkowych broni i add-onów może przyprawić o zgrzytanie zębów. Jedyna fajna sprawa to grafika, śliczna. Ale nie o grafikę tutaj chodzi w grach tego typu.
zanonimizowany15417 Generał
Zagrałem w demo i uważam że to słaba gra. Jedyne dwie rzeczy które mi się podobały to świetnie wykonane modele statków (głównie za sprawą nałożonych shaderów) i ich choć nieoryginalne to rzadko spotykane rasy. Mamy tutaj statki budowane z skał czy żyjące organiczne jednostki. Poza tym słabo.
Grafika poza modelami statków uboga. Daleko tu chociaż do efektów i grafik w tle znanych choćby z Homeworld 2. Aspekt strategiczny kuleje - brak trzeciego wymiaru, a poszczególne statki różni tylko wygląd, ilość HP, ilość slotów broni, szybkość (choć tutaj bym się spierał) i wielkość (która nie ma większego znaczenia). Zaskakuje system uzbrajania i ulepszania statków. Każdy budujemy w stanie surowym i potem zapełniamy różnymi broniami, których jest naprawdę sporo i moim zdaniem zbyt wiele. Nie odczułem jakieś zdecydowanej skuteczności jednych nad drugimi co w połączeniu z mnogością wyboru powoduje zamęt i szybko zniechęca do produktu. Grze brakuje dynamizmu, a walki jakieś takie nijakie. A na koniec kwestia interfejsu który jest bardzo niewygodny.
Podsumowując, lepiej zagrać w Homeworld czy Nexus (nawet jeżeli ma to być kolejny raz) niż w Genesis Rising, nawet gdyby dawali to za darmo.
Robosss Konsul
Star Wolves/Gwiezdne Wilki jest gra duza lepsza od tego.