Wyszukiwarka gier
Dungeon Clawler

Dungeon Clawler

PCMobile
wczesny dostęp

Data wydania: 21 listopada 2024 Wczesny dostęp

RPG, Fantasy, Turowe, Roguelike, 2D, Karciane, Elementy zręcznościowe, Indie, Singleplayer

Dungeon Clawler to gra RPG typu roguelike łącząca budowanie talii z mechanikami budzącymi skojarzenia z automatami do chwytania zabawek i pachinko. Przy użyciu metalowego pazura zdobywamy broń i inne przedmioty pomocne w przedzieraniu się przez pełne przeciwników lochy.

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny

Dungeon Clawler stanowi piątą samodzielną produkcję niewielkiego szwajcarskiego studia Stray Frawn. Inspirowany Penglin oraz przypominający Backpack Hero roguelike łączy budowanie talii z mechaniką opartą na maszynach do chwytania zabawek oraz na japońskiej grze hazardowej pachinko.

Fabuła

Gra Dungeon Clawler posiada humorystyczną warstwę fabularną. Groźny władca lochów, chcąc zapewnić sobie szczęście w hazardzie, odciął królikowi lewą łapę. Zwierzak zastępuje utracony organ metalowym pazurem i tak wyposażony wyrusza w głąb podziemi po swoją kończynę.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy

Android

AndroidPolskie napisy

Apple iOS

Apple iOSPolskie napisy

Producent: Stray Fawn

Wydawca: Stray Fawn

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Dungeon Clawler:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Quad Core, 4 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GTX 660 / Radeon RX 460, 2 GB HDD, Windows 7/10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

9.0

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 3077 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

9.0

Bardzo pozytywne (3 077)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalny koncept: Połączenie maszyny z chwytakiem z mechaniką budowania talii roguelike jest innowacyjne i angażujące, oferując świeże spojrzenie na oba gatunki.
  • Fajne mechaniki rozgrywki: Gracze cieszą się z mechaniki chwytaka, synergii przedmiotów oraz strategii związanej z budowaniem talii i wybieraniem przedmiotów.
  • Różnorodność postaci: Istnieje wiele postaci z unikalnymi zdolnościami, co pozwala na różne style gry i strategie.
  • Uzależniająca natura: Wiele osób uważa grę za bardzo uzależniającą, często tracąc poczucie czasu podczas grania.
  • Wizualizacje i ścieżka dźwiękowa: Kolorowa grafika, dziwaczny styl artystyczny i przyjemna muzyka przyczyniają się do ogólnego uroku gry.
  • Aktywne rozwijanie: Twórcy są otwarci na opinie i aktywnie aktualizują grę, co doceniają gracze.

Główne wady gry

  • Brak różnorodności: Wiele osób czuje, że brakuje różnorodności w przedmiotach, wrogach i budowach, co prowadzi do powtarzalnej rozgrywki po kilku sesjach.
  • Problemy z balansowaniem: Niektóre przedmioty i strategie są postrzegane jako zbyt silne lub zbyt słabe, co prowadzi do braku znaczących wyborów podczas rozgrywki.
  • Zależność od RNG: Losowość mechaniki maszyny z chwytakiem może być frustrująca, ponieważ może decydować o sukcesie sesji bardziej niż umiejętności gracza.
  • Skalowanie trudności: Gracze zauważyli, że trudność może nagle wzrosnąć w niesprawiedliwy sposób, co sprawia, że gra czasami wydaje się zbyt surowa, zwłaszcza na wyższych poziomach.
  • Ograniczona progresja: Brakuje meta-progresji i znaczących nagród za sesje na niższych poziomach, co zmniejsza powtarzalność gry.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Więcej różnorodności przedmiotów i budowli: Gracze chcą szerszego zakresu przedmiotów, perków i strategii do odkrycia, a także bardziej znaczących interakcji z różnymi materiałami.
  • Poprawione balansowanie: Użytkownicy sugerują, że lepsze balansowanie przedmiotów i zdolności postaci jest konieczne, aby poprawić rozgrywkę.
  • Dodatkowa zawartość: Wiele recenzji wyraża chęć na bardziej zróżnicowane układy pokoi, typy wrogów i spotkania z bossami, aby utrzymać świeżość rozgrywki.
  • Udoskonalone mechaniki chwytaka: Niektórzy gracze chcieliby poprawić fizykę i mechanikę chwytaka, aby sprawiał wrażenie bardziej niezawodnego i satysfakcjonującego.
  • Jaśniejsza progresja i cele: Sugestie obejmują dodanie bardziej klarownych celów, osiągnięć i poczucia progresji w trakcie sesji, aby poprawić ogólne doświadczenie.

Podsumowanie

  • Podsumowując, chociaż Dungeon Clawler ma unikalny i angażujący koncept z uzależniającą rozgrywką, spotyka się z krytyką za brak różnorodności, problemy z balansowaniem i powtarzalność. Gracze mają nadzieję na przyszłe aktualizacje, które rozwiążą te problemy i rozszerzą zawartość gry.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl