

Die in the Dungeon PC
Turowe RPG typu roguelike, w którym jako antropomorficzna żaba przedzieramy się przez pełne adwersarzy lochy. W Die in the Dungeon walkę toczymy przy pomocy kości do gry, których każdy kolor odpowiada innemu działaniu. Rzuty łączymy w kombinacje na planszy o dziewięciu polach.
Die in the Dungeon Premiera PC
wczesny dostęp
21lutego2025
Steam
21lutego2025
producent: Atico wydawca: HypeTrain Digital
Polskie napisy
Angielskie napisy
Gameplay
Gracz Die in the Dungeon eksploruje lochy poprzez poruszanie się po składających się na planszę obszarach odpowiadających różnego rodzaju lokacjom i wydarzeniom: miejscom odpoczynku, sklepom czy potyczkom. W tych ostatnich umieszczamy swoje kości na bitewnej arenie o dziewięciu polach, a każda z kostek ma inny wpływ na rozgrywkę. I tak np. czerwona dotyczy ataku, niebieska obrony, zielona leczenia, a fioletowa wzmacnia efekty pozostałych.
Podczas naszej kolejki układamy kości na siatce, łącząc je w przeróżne kombinacje. Niektóre sloty aktywują długotrwałe efekty. Na rozgrywkę w sposób niebagatelny oddziałują również tzw. relikty: pokłosiem ich użycia jest jednoczesne otrzymanie nagrody i kary. Przykładowo relikt może rozrzucać +1 po całej planszy bądź zapewniać uzyskanie najniższej możliwej liczby w turach nieparzystych przy symultanicznym generowaniu bonusowej energii w parzystych fazach.
Całość dodatkowo komplikują specjalne właściwości kostek modyfikujące zachowanie naszej „talii”, m.in. sprawiając, że pozostają one dłużej na planszy lub co turę zwiększają swą wartość. Losowość, a zatem i nieprzewidywalność, czyni rozgrywkę Die in the Dungeon zbliżoną do hazardu.
Silnik
Die in the Dungeon działa na silniku Unity.
Ostatnia modyfikacja 6 lutego 2025
Tryb gry: single player
Die in the Dungeon cena w dniu premiery: 59,99 PLN
Wymagania wiekowe Die in the Dungeon: 12+
Die in the Dungeon Wymagania sprzętowe
PC Windows
- Minimalne:
- Intel Core i3 3.0 GHz
- 4 GB RAM
- karta graficzna 2 GB GeForce GT 1030
- 1 GB HDD
- Windows 7/8/10 64-bit