Wyszukiwarka gier
Die in the Dungeon

Die in the Dungeon

PC
wczesny dostęp

Data wydania: 21 lutego 2025 Wczesny dostęp

RPG, Fantasy, Turowe, Roguelike, 2D, Indie, Singleplayer

Turowe RPG typu roguelike, w którym jako antropomorficzna żaba przedzieramy się przez pełne adwersarzy lochy. W Die in the Dungeon walkę toczymy przy pomocy kości do gry, których każdy kolor odpowiada innemu działaniu. Rzuty łączymy w kombinacje na planszy o dziewięciu polach.

9.1

Steam

OCEŃ
Oceny

Die in the Dungeon jest turową grą RPG typu roguelike, stworzoną przez hiszpańskie studio indie Atico, w której jako uczłowieczona żaba toczymy pojedynki przy użyciu kolekcjonowanych kości do rzucania.

Gameplay

Gracz Die in the Dungeon eksploruje lochy poprzez poruszanie się po składających się na planszę obszarach odpowiadających różnego rodzaju lokacjom i wydarzeniom: miejscom odpoczynku, sklepom czy potyczkom. W tych ostatnich umieszczamy swoje kości na bitewnej arenie o dziewięciu polach, a każda z kostek ma inny wpływ na rozgrywkę. I tak np. czerwona dotyczy ataku, niebieska obrony, zielona leczenia, a fioletowa wzmacnia efekty pozostałych.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy

Producent: Atico

Wydawca: HypeTrain Digital

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Die in the Dungeon:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 3.0 GHz, 4 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GT 1030, 1 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

9.1

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 2294 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

9.1

Bardzo pozytywne (2 294)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalne mechaniki: Gra wprowadza innowacyjny system walki oparty na kościach, który odróżnia ją od tradycyjnych roguelike'ów opartych na kartach, umożliwiając strategiczne rozmieszczanie i łączenie kości.
  • Wizualne i dźwiękowe walory: Gracze chwalą urokliwy styl pixel art, angażujące animacje i chwytliwą ścieżkę dźwiękową, co wzbogaca ogólne doświadczenie gry.
  • Różnorodne opcje budowy: Gra oferuje różnorodność kości i reliktów, które pozwalają na kreatywne strategie budowania talii, co przyczynia się do jej powtarzalności.
  • Wyzwania w projektowaniu bossów: Spotkania z bossami wyróżniają się unikalnością i potrzebą strategicznego planowania, co zapewnia satysfakcjonujące doświadczenie.
  • Przystępna cena: Wiele osób uważa, że cena dostępu w wersji wczesnej jest rozsądna, biorąc pod uwagę ilość treści i potencjał przyszłych aktualizacji.

Główne wady gry

  • Powtarzalność: Niektórzy gracze zgłaszają, że po odblokowaniu większości treści, rozgrywki stają się monotonne, ponieważ te same strategie i kombinacje kości są często najbardziej skuteczne.
  • Problemy z balansem: Pojawiają się skargi dotyczące zbyt łatwej lub zbyt surowej trudności gry, szczególnie w kontekście skalowania wrogów i nagłych wzrostów trudności między obszarami.
  • Brak różnorodności w spotkaniach: Gracze wyrażają chęć posiadania większej różnorodności typów wrogów oraz unikalnych elitarnych spotkań, ponieważ wiele bitew wydaje się powtarzalnych.
  • Problemy techniczne: Wspomniano o długich czasach ładowania i problemach z interfejsem użytkownika, a niektórzy gracze doświadczają opóźnień podczas przejść i podczas najeżdżania na podpowiedzi.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Rozszerzona zawartość: Użytkownicy poszukują dodatkowych reliktów, typów kości i opcji postaci, aby zwiększyć różnorodność i głębię rozgrywki.
  • Poprawiony balans: Wiele osób ma nadzieję na lepsze skalowanie wrogów i mechaniki, które pozwolą na szerszy zakres wykonalnych strategii.
  • Ulepszenia jakości życia: Propozycje obejmują lepszą widoczność podpowiedzi, jaśniejsze opisy mechanik oraz opcje bardziej angażującego poruszania się po mapie.
  • Dodatkowe tryby gry: Gracze wyrażają zainteresowanie funkcjami takimi jak tryb nieskończony lub bardziej wymagające poziomy wzniesienia, aby wydłużyć żywotność gry i jej powtarzalność.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "Die in the Dungeon" ma solidne podstawy i unikalne mechaniki, gracze czekają na przyszłe aktualizacje, które rozwiążą obecne niedociągnięcia i wzbogacą ogólne doświadczenie.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl