
Data wydania: 28 października 2014
Dwuwymiarowa strzelanka utrzymana w duchu klasycznych Arena FPS-ów. W produkcji wcielamy się w kosmicznego żołnierza, walczącego z innymi osobami w kilku trybach (Deathmatch i jego drużynowa odmiana, Last Man Standing oraz Capture the Flag) na różnorodnych mapach.
Steam
Daedalus: No Escape to dwuwymiarowa zręcznościowa strzelanka, wyprodukowana przez francuskiego dewelopera Patrice Meneguzziego, który prace nad tym projektem rozpoczął w 2011 roku. Tytuł określany jest przez twórcę mianem dziecka spłodzonego przez Quake 3 Arena i Alien Breed.
Produkcja nie ma nakreślonej żadnej wciągającej linii fabularnej. Gracze wcielają się po prostu w kosmicznego żołnierza, który walczy z innymi osobami na niewielkich mapach. Rozgrywka nawiązuje do Arena FPS-ów, z tym wyjątkiem, że w Daedalus: No Escape akcję obserwujemy z kamery umieszczonej nad polem walki.
Zabawa odbywa się w kilku klasycznych wieloosobowych trybach. Twórca zatroszczył się o Deathmatch i jego drużynową odmianę (zabawa w nabijanie jak największej ilości zabójstw), Last Man Standing (wygrywa ostatni gracz, który utrzyma się przy życiu) oraz Capture the Flag (przejmowanie flagi). Rozgrywka została stworzona z myślą o multiplayerze (zarówno przez Internet, jak i LAN), ale można bawić się także z botami. Wszystko to uzupełniane jest przez dziewięć modeli broni oraz edytor map.
Oprawa graficzna Daedalus: No Escape przypomina to, co widzieliśmy w serii Alien Breed. Oznacza to, że mamy do czynienia z mrocznym klimatem utrzymanym w stylistyce sci-fi.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Producent: Patrice Meneguzzi
Wydawca: Patrice Meneguzzi
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Gry podobne:
Wymagania sprzętowe gry Daedalus: No Escape:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 300 MB HDD, Windows 7.
Średnie Oceny:
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 148 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.