Data wydania: 5 listopada 2002
Wciel się w stworka, który musi wyewoluować w bardziej rozwiniętą formę życia. W tym celu pomocne będą wszelkiej maści intruzi, których musi... zjeść. Gdy w końcu dopnie swego, stanie na szczycie łańcucha pokarmowego.
Gracze
Gracz wciela się postać małego stworka, który podróżując po lokacjach konsumuje napotkane postacie i tym samym ewoluuje z nic nie znaczącego zwierzątka, ku bardziej rozwiniętej formie życia.
Jednak tą metamorfozę gracz musi kontrolować, aby przebiegała według z góry założonego planu – wszelkie szkodliwe mutacje nie są mile widziane. Po drodze nasz bohater napotyka także na porozrzucane przedmioty, które warto zbierać.
Autorzy przewidzieli możliwość do 100 genetycznych modyfikacji. Jeśli wszystko przebiegnie zgodnie z wytycznymi, nasz pupil zamieni się w bardzo silnego stwora, nader rozwiniętego i tym samym stanie na szczycie piramidy ewolucyjnej. I wtedy już nikt nie ośmieli się go ruszyć. Gra pozbawiona jest trybu multiplayer.
Grafika jest prosta, nie posiada spektakularnych efektów specjalnych. Muzyka to połączenie pianina, gitary i innych mniej rzucających się w uszy instrumentów.
Autor opisu gry: Emil Ronda
Platformy:
GameCube
Producent: Saru Brunei
Wydawca: Nintendo
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Gry podobne:
Średnie Oceny:
Średnia z 5 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.