Wyszukiwarka gier
Bloodthief

Bloodthief

PC
po premierze

Data wydania: 22 września 2025

Akcji, FPP, Fantasy, Indie, Parkour, Slasher, Singleplayer

Oldskulowa gra akcji FPP („boomer slasher”) nastawiona na speedruny. W Bloodthief przemierzamy twierdze, podziemia i inne lokacje fantasy, skacząc nad przepaściami, biegając po ścianach oraz eliminując wrogów przy pomocy miecza lub kuszy.

9.8

Steam

Oceń
PC Windows

PC Windows

22 września 2025

Polskie napisy.Angielskie napisy i dialogi.

Statystyki graczy z Moje Gry

1gracz grał w tę grę.

1gracz ukończył tę grę.

Strzelanki retro zyskały na tyle dużą popularność, że na ich potrzeby ukuto termin „boomer shooter”. Niezależny deweloper posługujący się pseudonimem Blargis postanowił przygotować projekt będący wariacją na ich temat, w którym karabiny i strzelby zastępuje miecz i kusza. Mowa o niebywale szybkim „boomer slasherze” pod tytułem Bloodthief.

Gameplay

W grze Bloodthief akcję oglądamy z perspektywy pierwszej osoby (FPP).

Szybkie przeprawy przez fantastyczne lokacje

Podczas rozgrywki trafiamy do świata fantasy i wcielamy się w postać, która przemierza twierdze, podziemia i inne lokacje inspirowane średniowieczem. Naszym głównym celem jest pokonywanie poziomów w jak najkrótszym czasie.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Bloodthief:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Quad Core 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GTX 1050, 5 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5, 8 GB RAM, karta graficzna 4 GB GeForce GTX 970, 5 GB HDD, Windows 10/11 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

9.8

Ocena STEAM

"Przytłaczająco pozytywne"

Średnia z 704 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

9.8

Przytłaczająco pozytywne (704)

[title]

Główne zalety gry

  • Płynny i satysfakcjonujący ruch: Wiele osób chwaliło mechanikę ruchu w grze, opisując ją jako łatwą do nauczenia, ale trudną do opanowania, co zapewnia poczucie prędkości i płynności, które wzbogaca rozgrywkę.
  • Możliwość ponownego przejścia: Gra zachęca graczy do powracania do poziomów w celu speedrunningu, optymalizacji czasów i odkrywania sekretów, co zwiększa jej wartość powtórnego przejścia.
  • Dobrze zaprojektowane poziomy: Projekt poziomów jest ogólnie uważany za pomysłowy i angażujący, z mieszanką obszarów liniowych i otwartych, które pozwalają na eksplorację i eksperymentowanie.
  • Silna estetyka i ścieżka dźwiękowa: Styl artystyczny inspirowany retro oraz angażująca muzyka przyczyniają się do ogólnej atmosfery, czyniąc doświadczenie przyjemnym.
  • Różnorodność broni i odblokowywanych elementów: Gracze docenili różnorodność broni oraz system postępu meta, który utrzymuje świeżość rozgrywki.

Główne wady gry

  • Niekonsekwentna jakość poziomów: Niektórzy gracze uważali, że podczas gdy wczesne poziomy były fantastyczne, późniejsze poziomy stały się frustrujące, często koncentrując się bardziej na walce w chaotycznych środowiskach niż na speedrunningu.
  • Mechanika walki: System walki, szczególnie w przypadku niektórych typów wrogów, był krytykowany za brak równowagi lub frustrujący charakter, co wpływało na ogólny przepływ rozgrywki.
  • Skoki trudności: Niektórzy użytkownicy zauważyli, że gra może stać się zbyt trudna, szczególnie w późniejszych poziomach, co może zniechęcać casualowych graczy.
  • Problemy z kontrolą w powietrzu: Częstą skargą było brak kontroli nad ruchem postaci w powietrzu, co prowadziło do frustrujących śmierci i poczucia karania za szybkie reakcje.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Więcej różnorodnych typów wrogów: Gracze wyrazili chęć posiadania szerszej gamy wrogów, aby wzbogacić walkę i uczynić spotkania bardziej dynamicznymi.
  • Udoskonalone mechaniki walki: Sugestie obejmowały udoskonalenie systemu walki, aby uczynić go bardziej przyjemnym i mniej chaotycznym, szczególnie w sekcjach z dużą ilością wrogów.
  • Edytor poziomów lub wsparcie dla modów: Wiele osób zasugerowało, że dodanie edytora poziomów lub wsparcia dla modów mogłoby znacznie zwiększyć długość życia gry i zaangażowanie społeczności.
  • Lepsze opcje kontroli w powietrzu: Niektórzy gracze uważali, że gra powinna oferować więcej narzędzi lub mechanik, aby poprawić kontrolę w powietrzu, co ułatwiłoby nawigację w złożonych środowiskach.
  • Osiągnięcia za postępy w medalach: Kilku użytkowników wspomniało o braku osiągnięć za uzyskiwanie wyższych rang lub medali, co mogłoby zachęcać graczy do dalszego doskonalenia swoich umiejętności.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Bloodthief otrzymał wiele pochwał za mechanikę ruchu i projekt poziomów, spotyka się również z krytyką dotyczącą równowagi walki i jakości poziomów, co podkreśla obszary do potencjalnej poprawy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl