
Data wydania: 16 czerwca 2017
Opracowana z myślą o Nintendo Switch trójwymiarowa bijatyka, w której zabawa koncentruje się wokół pojedynków jeden na jednego, rozgrywanych na niewielkich, zamkniętych arenach. W potyczkach biorą udział wojownicy, których ręce przypominają sprężyny zakończone wielkimi rękawicami bokserskimi, co znacznie zwiększa ich zasięg ruchów.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
Arms to wydana na konsolę Switch nietypowa trójwymiarowa bijatyka. Grę opracowało wewnętrzne studio firmy Nintendo.
W Arms cała zabawa obraca się wokół zwariowanych pojedynków jeden na jednego na zamkniętych arenach o niewielkich rozmiarach. W potyczkach biorą udział wojownicy, których ręce przypominają sprężyny zakończone wielkimi rękawicami bokserskimi. Pozwalają one atakować przeciwnika znajdującego się wiele metrów od nas.
Do wyboru jest spory zestaw wojowników, z których każdy posiada unikalne cechy oraz zdolności. Dodatkową różnorodność zapewnia możliwość wymiany sprężynowych rąk i tutaj również zaoferowano wiele modeli – niektóre z nich są wolne, ale silne, a inne stawiają na prędkość kosztem zadawanych obrażeń.
Kolejną atrakcję stanowią same areny. Na każdej z nich znajdziemy liczne obiekty, które w istotny sposób wpływają na przebieg starć, takie jak np. pułapki, przeszkody czy trampoliny.
Gra pozwala na starcia przeciwko sztucznej inteligencji, ale główną atrakcją jest multiplayer. Możemy bawić się na podzielonym ekranie lub spróbować sił w sieciowych pojedynkach.
Wydane na konsolę Switch Arms pozwala na zabawę za pomocą klasycznych padów, ale dostępna jest także opcja wykorzystania Joy-Conów i gra robi pełen użytek z sensorów zamontowanych w tych kontrolerach. W tym drugim przypadku gracz trzyma po jednym Joy-Conie w każdej ręce i urządzenia rozpoznają ruchy dłońmi symulujące np. uderzenia czy blokowanie ciosów. Przekrzywiając te mini pady, powodujemy ruch postaci po arenie, a za pomocą zamontowanych na nich przycisków wykonujemy skoki oraz kilka innych ruchów.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
Nintendo SwitchAngielskie napisy i dialogi
Recenzja GRYOnline
Arms to kolejna udana gra na Switcha. Wszystko wygląda cukierkowo i dosyć łatwo, ale Arms potrafi dać konkretnie w kość przy ambitnym szlifowaniu własnych umiejętności. Na szczęście typowe dla Nintendo relaksowanie się na niskich poziomach trudności jest obecne. I jak zawsze – gra ze znajomymi to wielka przyjemność.
3 sierpnia 2019
Wielkie korporacje nie eksperymentują, nie ponoszą ryzyka. Zdarzyło Wam się słyszeć takie narzekanie? Mi tak, dlatego postanowiłem przyjrzeć się tematowi bardziej skrupulatnie i sprawdzić, ile racji mają „narzekacze”.
2 czerwca 2017
Czerwiec nie obfituje w hity opatrzone etykietą AAA, ale i tak będzie w co pograć. Przed nami m.in. podwójne wyścigowe uderzenie Codemasters, smak nostalgii w dodatku Morrowind do The Elder Scrolls Online oraz lądowanie na spadochronie polskiego Get Even.
Firma Nintendo zapowiedziała ARMS, czyli zwariowaną bijatykę, w której ciosy wyprowadzane będą za pośrednictwem gestów wykonywanych przy pomocy małych padów Joy-Con.
gry
Adrian Werner
13 stycznia 2017 05:46
Średnie Oceny:
Średnia z 2 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 32 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Michał Grygorcewicz
Recenzent GRYOnline.pl
2017.06.10
Początkowo Arms robi wrażenie trochę bardziej przekombinowanej gry ruchowej rodem z Wii Sports czy Sports Champions, by przy bliższym poznaniu okazać się zaskakująco świeżą i ciekawą bijatyką.
Adam Zechenter
GRYOnline.pl Team
2017.06.26
Pod wieloma względami Arms przypomina Overwatcha – proste do nauczenia zasady, kolorowa oprawa graficzna czy ta sama chęć rozegrania jeszcze jednego meczu. Podobnie jak gra Blizzarda, Arms także na premierę pozbawione jest części zawartości - tylko w jeszcze większym stopniu. Brakuje szczególnie możliwości odblokowywania strojów, statystyk czy rozwoju kontra gracza – czegoś, co by zachęcało do dalszej gry: odblokowywanie rękawic nie jest wciągające. Jeśli Nintendo będzie rozwijać Arms, to w ciągu roku może na tym fundamencie zrobić świetną bijatykę. Na razie jest „tylko” bardzo dobra.
Ocena OpenCritic
75% rekomendacji (119)
God is a Geek
Ryan King
Hardcore Gamer
Kirstin Swalley
Game Rant
Riley Little
GameSpot
Kallie Plagge
DualShockers
Ryan Meitzler