
Data wydania: 15 września 2002
Animal Crossing została określona przez Nintendo jako „communication game”, czyli gra komunikacji. Została zaprojektowana jako gra bez ograniczeń i bez żadnej fabuły, co sprawia, że gracz może żyć w tym wirtualnym świecie dosłownie jak mu się żywnie podoba.
Gracze
Animal Crossing została określona przez Nintendo jako „communication game”, czyli gra komunikacji. Została zaprojektowana jako gra bez ograniczeń i bez żadnej fabuły, co sprawia, że gracz może żyć w tym wirtualnym świecie dosłownie jak mu się żywnie podoba. Brzmi to bardzo zachęcająco, a jeszcze bardziej jest uzależniające.
Animal Crossing to symulacja życia w małym miasteczku, gracz przejmuje kontrolę nad jednym z wielu mieszkańców i musi się nim opiekować. W grze jak w życiu mijają godziny, dni, miesiące, zmieniają się pory roku, przychodzi i mija okres wakacji. Wirtualny czas jest taki sam jak w prawdziwym życiu, a to za sprawą tego, że zegar gry jest systemowym zegarem konsoli. W Animal Crossing jest podobnie jak w rzeczywistości: mamy rodzinę, przyjaciół, znajomych. Głównym celem na początku gry jest dla nas kupno domu i spłacenie wszelkich długów. Kiedy już mamy dom, w którym na starcie są podniszczone tapety, sfatygowane dywany, stare radio, możemy myśleć o dopieszczeniu jego wnętrza. Ciekawe rzeczy możemy kupić w miejscu składowania przedmiotów używanych, do którego codziennie jest dostawa nowości, więc prędzej czy później znajdujemy coś dla nas interesującego. Ważnym elementem w grze jest też rozwijanie kontaktów, czyli poznawanie nowych ludzi.
Grafika jest bardzo kolorowa, dźwięk miły dla uszu, a interfejs przyjazny dla użytkownika. Dodatkową możliwością dla posiadaczy Game Boy Advance jest opcja połączenia konsol i przesyłania danych. To, co sprawia, że Animal Crossing jest tak bardzo wciągające, to możliwość zapisania naszej postaci na karcie pamięci, pójście do kolegi, który również gra w tę grę i zwiedzenie jego wirtualnego domu czy też miasta.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
GameCubeAngielskie napisy i dialogi



8GIER
Stworzona i rozwijana przez Nintendo seria gier symulacyjnych, w których kontrolujemy życie naszego awatara. Wszystkie tytuły z cyklu są dostępne tylko na konsolach Ninntendo oraz na urządzenia mobilne.
Na wczorajszej konferencji Nintendo na targach E3, firma zapowiedziała szereg nowych produkcji na konsole 3DS i Wii U, przygotowanych we własnych studiach deweloperskich.
gry
Michał Kułakowski
8 czerwca 2011 12:32
Animal Crossing to tzw. “symulator życia” w małym miasteczku, jak określają go twórcy. W poprzednich częściach dedykowanych GameCube oraz DS-owi wcielaliśmy się w jednego z wielu mieszkańców i musieliśmy się nim opiekować. Co przyniesie ze sobą wersja dedykowana Wii?
gry
Rafał Skierski
25 października 2007 14:53
Szalenie popularna (zwłaszcza w Japonii) seria Animal Crossing już wkrótce doczeka się ekranizacji. Świat znany do tej pory jedynie posiadaczom konsol firmy Nintendo zostanie przeniesiony na taśmę filmową.
gry
Bartłomiej Kossakowski
15 maja 2006 13:50
Dokładnie za tydzień nowa gra z bestsellerowej serii Animal Crossing, nosząca podtytuł Wild World, zadebiutuje w Europie. Plany ludzi z korporacji Nintendo w kwestii owego cyklu sięgają jednak znacznie dalej, ponieważ trwają już prace nad kolejną odsłoną, dedykowaną nadchodzącej konsoli Revolution.
gry
Radosław Grabowski
24 marca 2006 14:55
Wymagania sprzętowe gry Animal Crossing (2002):
GameCube
Wspiera:
karta pamięci
Średnie Oceny:
Średnia z 18 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.