Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikPrzygodoweGCN
Okładka Animal Crossing (2002) (GCN)
OkładkaAnimal Crossing (2002) (GCN)

Animal Crossing (2002) GCN

Animal Crossing została określona przez Nintendo jako „communication game”, czyli gra komunikacji. Została zaprojektowana jako gra bez ograniczeń i bez żadnej fabuły, co sprawia, że gracz może żyć w tym wirtualnym świecie dosłownie jak mu się żywnie podoba.

Przygodowe | elementy strategiczne | symulator życia | tytuły ekskluzywne Nintendo

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Animal Crossing (2002) Premiera GCN

15września2002

producent: Nintendo wydawca: Nintendo Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Animal Crossing została określona przez Nintendo jako „communication game”, czyli gra komunikacji. Została zaprojektowana jako gra bez ograniczeń i bez żadnej fabuły, co sprawia, że gracz może żyć w tym wirtualnym świecie dosłownie jak mu się żywnie podoba. Brzmi to bardzo zachęcająco, a jeszcze bardziej jest uzależniające.

Animal Crossing to symulacja życia w małym miasteczku, gracz przejmuje kontrolę nad jednym z wielu mieszkańców i musi się nim opiekować. W grze jak w życiu mijają godziny, dni, miesiące, zmieniają się pory roku, przychodzi i mija okres wakacji. Wirtualny czas jest taki sam jak w prawdziwym życiu, a to za sprawą tego, że zegar gry jest systemowym zegarem konsoli. W Animal Crossing jest podobnie jak w rzeczywistości: mamy rodzinę, przyjaciół, znajomych. Głównym celem na początku gry jest dla nas kupno domu i spłacenie wszelkich długów. Kiedy już mamy dom, w którym na starcie są podniszczone tapety, sfatygowane dywany, stare radio, możemy myśleć o dopieszczeniu jego wnętrza. Ciekawe rzeczy możemy kupić w miejscu składowania przedmiotów używanych, do którego codziennie jest dostawa nowości, więc prędzej czy później znajdujemy coś dla nas interesującego. Ważnym elementem w grze jest też rozwijanie kontaktów, czyli poznawanie nowych ludzi.

Grafika jest bardzo kolorowa, dźwięk miły dla uszu, a interfejs przyjazny dla użytkownika. Dodatkową możliwością dla posiadaczy Game Boy Advance jest opcja połączenia konsol i przesyłania danych. To, co sprawia, że Animal Crossing jest tak bardzo wciągające, to możliwość zapisania naszej postaci na karcie pamięci, pójście do kolegi, który również gra w tę grę i zwiedzenie jego wirtualnego domu czy też miasta.

Tryb gry: single player  

Klasyfikacja PEGI Animal Crossing (2002)

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.

Animal Crossing (2002) Wymagania sprzętowe

Nintendo GameCube

GameCube

  • Wykorzystuje:
  • karta pamięci