Wyszukiwarka gier
Aethermancer

Aethermancer

PC
wczesny dostęp

Data wydania: 23 września 2025 Wczesny dostęp

RPG, Fantasy, Turowe, Roguelike, 2D, Indie, Singleplayer

Gra RPG w mrocznej stylistyce, w której toczymy turowe walki przy użyciu zbieranych potworków. W odróżnieniu od klasycznych Pokemonów, Aethermancer oferuje drużynowe potyczki 3 na 3 oraz roguelike'owe rozwiązania, w tym losowo generowane mapy i trwałą śmierć.

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny

Aethermancer to niezależna gra RPG, w której – niczym w serii Pokemon – paramy się kolekcjonowaniem potworków oraz używaniem ich do turowych walk. Cechujący się roguelike'owymi rozwiązaniami tytuł wykreowany został przez studio Moi Rai Games, odpowiedzialne za zbieżne tematycznie Monster Sanctuary.

Gameplay

Sednem Aethermancer jest kolekcjonowanie fantastycznych stworzeń, co dzieje się poprzez polowania, do których wykorzystujemy już schwytane potwory. Choć wiele istot możemy mieć „w rezerwie”, do każdej potyczki przystępuje drużyna składająca się maksymalnie z trzech potworków. Mają one różne cechy i pełnią unikalne role, w różny sposób ze sobą współdziałając. O zwycięstwie w starciach decyduje synergia umiejętności i powinowactwa żywiołów.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy

Producent: Moi Rai Games

Wydawca: offbrand games

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Aethermancer:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4670, 8 GB RAM, karta graficzna 2 GB GeForce GT 1030, 6 GB HDD, Windows 10.

Oceny gry

Średnie Oceny:

9.0

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 1404 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

9.0

Bardzo pozytywne (1 404)

[title]

Główne zalety gry

  • Interesujące mechaniki: Użytkownicy doceniają głębię mechanik, strategii oraz różnorodność umiejętności i cech, co pozwala na różnorodne kompozycje drużynowe i strategie. System walki jest uznawany za zabawny i satysfakcjonujący.
  • Sztuka i design: Pixel art oraz projekty potworów w grze są często chwalone za piękno i kreatywność. Animacje są zazwyczaj płynne i wzbogacają doświadczenie rozgrywki.
  • Regrywalność: Elementy roguelike przyczyniają się do wysokiej wartości regrywalności, a każda rozgrywka wydaje się unikalna dzięki losowym spotkaniom z potworami i umiejętnościami.
  • Wyzwanie i trudność: Wielu graczy uważa, że trudność jest dobrze wyważona, oferując satysfakcjonujące wyzwanie, które zachęca do nauki i eksperymentowania.
  • Potencjał wzrostu: Istnieje optymizm co do przyszłego rozwoju gry, a gracze są podekscytowani dodatkowymi treściami i ulepszeniami w miarę postępu w wersji wczesnego dostępu.

Główne wady gry

  • Szybkość walki: Często zgłaszaną skargą jest to, że walka może być wolna, z prośbami o opcje przyspieszenia (1,5x lub 2x) w celu poprawy tempa podczas dłuższych rozgrywek.
  • Problemy z balansem: Niektóre potwory i mechaniki są postrzegane jako zbyt potężne, co prowadzi do obaw o balans, szczególnie w przypadku mechaniki korupcji, która surowo karze graczy, jeśli nie stosują określonych strategii.
  • Platformowanie i eksploracja: Gracze czują, że elementy platformowe są niepotrzebne i nie wnoszą znaczących możliwości eksploracji, co sprawia, że poruszanie się staje się nużące.
  • Ograniczone sloty na sprzęt: Krytykowane jest ograniczenie do jednego slotu na sprzęt na potwora, ponieważ ogranicza to strategiczne kombinacje i ekscytację związaną z odkrywaniem nowego ekwipunku.
  • Powtarzalność: Niektórzy użytkownicy zauważają, że gra może stać się powtarzalna z powodu braku różnorodności w spotkaniach i środowiskach, szczególnie we wczesnym dostępie.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Ulepszony interfejs użytkownika i funkcje poprawiające komfort użytkowania: Sugestie obejmują lepszą klarowność działań i statusów wrogów, a także ulepszenia interfejsu użytkownika, aby ułatwić nawigację i zrozumienie mechanik.
  • Większa różnorodność treści: Gracze pragną dodatkowych biomów, potworów oraz unikalnych wydarzeń lub wyzwań, aby utrzymać świeżość i zaangażowanie w rozgrywkę.
  • Alternatywne tryby gry: Niektórzy użytkownicy wyrażają zainteresowanie trybami, które pozwalają na bardziej tradycyjne trenowanie potworów lub nieskończone rozgrywki bez ograniczeń roguelike.
  • Dostosowania do mechaniki korupcji: Wielu graczy chce przeróbki systemu korupcji, aby zmniejszyć jego karzący charakter i zachęcić do bardziej różnorodnych budów drużyn bez zmuszania do polegania na określonych strategiach.
  • Opcje przyspieszenia: Istnieje wyraźne zapotrzebowanie na opcje przyspieszania animacji walki, aby poprawić płynność rozgrywki podczas dłuższych starć.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, "Aethermancer" jest postrzegany pozytywnie przez graczy, z solidną podstawą i znacznym potencjałem do poprawy w miarę rozwoju w wersji wczesnego dostępu.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl