Data wydania: 19 maja 2006
Zero Tolerance: City Under Fire jest grą z gatunku FPS, osadzoną w wielkomiejskim środowisku. Przejmujemy kontrolę nad Nickiem Masonem, czyli członkiem elitarnego oddziału stróżów prawa, stworzonego po licznych gangsterskich incydentach na ulicach metropolii. Nasz bohater zatem nierzadko dostaje się w samo centrum zamieszek, celem pacyfikowania awanturujących się ludzi i przywracania w ten sposób ustawowego porządku.
Gracze
Zero Tolerance: City Under Fire jest grą z gatunku FPS, osadzoną w wielkomiejskim środowisku. Przejmujemy kontrolę nad Nickiem Masonem, czyli członkiem elitarnego oddziału stróżów prawa, stworzonego po licznych gangsterskich incydentach na ulicach metropolii. Nasz bohater zatem nierzadko dostaje się w samo centrum zamieszek, celem pacyfikowania awanturujących się ludzi i przywracania w ten sposób ustawowego porządku.
Oczywiście developerzy zaimplementowali szereg rozmaitych środków ofensywnych (np. pistolet i paralizator), abyśmy bez obaw przystępowali do działań przeciwko bandziorom. Ponadto wprowadzono specjalną tarczę, chroniącą nas przed atakami ze strony oponentów, aczkolwiek okresowo trzeba poddawać ją naprawom, gdyż niszczeje ona w trakcie użytkowania. Dostęp do wyposażenia bojowego zyskujemy w magazynie na policyjnym posterunku, gdzie składamy również raporty, podejmujemy kolejne zadania itp.
Walki z wirtualnymi rzezimieszkami nie toczymy samotnie, ponieważ możemy otrzymywać pomoc od innych służb. Przykładowo strażak jest niezwykle przydatny przy pokonywaniu płonących obszarów, a także potrafi „otwierać” zamknięte drzwi swoim masywnym toporem. Z usług lekarza korzystamy natomiast po odniesieniu obrażeń, poważnie zagrażających życiu. Sterowanie towarzyszami odbywa się poprzez wydawanie im prostych komend, ale musimy nieustannie uważać, aby przeciwnicy nam owych kompanów przypadkiem nie ukatrupili.
Jeśli chodzi o techniczne aspekty Zero Tolerance: City Under Fire, to warto nadmienić, iż twórcy zastosowali słynny system Havok (vide m.in. Full Spectrum Warrior, GoldenEye: Rogue Agent i Mortal Kombat: Shaolin Monks), odpowiedzialny za zaawansowaną fizykę. Postaci ludzkie zachowują się więc wyjątkowo naturalnie, gdyż ich animacja funkcjonuje według modelu tzw. szmacianej lalki. Spore wrażenie na widzu wywierają również efekty specjalne w rodzaju ognia, dynamicznie padającego światła etc.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
PlayStation 2 19 maja 2006
Xbox 19 maja 2006
PC Windows Anulowana
Producent: Rocksteady Studios
Wydawca: Square Enix
Gry podobne:
Zgodnie z informacją prasową, jaką opublikował wczoraj brytyjski Eidos, strzelanka Urban Chaos: Riot Response, znana wcześniej jako Zero Tolerance: City Under Fire, trafi na europejski rynek 19 maja bieżącego roku. Mieszkańcy USA będą zmuszeni poczekać do 13 czerwca.
gry
Marek Grochowski
22 kwietnia 2006
6 lutego bieżącego roku firma Eidos Interactive opublikowała oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedziała powstanie gry Urban Chaos: Riot Response. Wydawca utrzymywał, że program pojawi się na platformach PlayStation 2, Xbox oraz PC. Wszystko wskazuje jednak na to, że posiadacze „blaszaków” mogą o tym produkcie zapomnieć.
gry
Krystian Smoszna
10 kwietnia 2006
Powstającą grę z gatunku FPS o nazwie Urban Chaos: Riot Response znamy także pod tytułem Urban Chaos: City Under Fire. Na początku lutego bieżącego roku podaliśmy, że developerzy (pracownicy brytyjskiej firmy RockSteady Studios) zamierzają przygotować nie tylko konsolowe edycje niniejszej pozycji, lecz również wersję pecetową. Jednakże wydawca nadal nie informuje o tych planach.
gry
Radosław Grabowski
24 marca 2006
Po dużym zamieszaniu związanym z nazwą (początkowo nowy produkt firmy RockSteady Studios był zatytułowany Roll Call, później przemianowano go na Zero Tolerance, by wreszcie wybrać tytuł widniejący w niniejszej wiadomości), przedstawiciele firmy Eidos Interactive (wydawca) podali, że gra Urban Chaos: Riot Response ukaże się nie tylko na konsole, lecz również trafi na komputery klasy PC.
gry
Krzysztof Bartnik
8 lutego 2006
Firma Eidos postanowiła wreszcie zareagować na oskarżenia wysunięte pod jej adresem, dotyczące łamania praw autorskich. Chodzi tu oczywiście o problem wykorzystania nazwy gry Zero Tolerance, która zdaniem Randela Reissa z nieistniejącego już studia Technopop jest jego własnością. W efekcie, przedstawiciele Eidosa zrezygnowali z boju o ten tytuł i zmienili go na Urban Chaos: City Under Fire.
gry
Krystian Smoszna
28 grudnia 2005
Randel Reiss, były prezes nieistniejącej już firmy Technopop oskarżył Eidos o bezprawne korzystanie ze znaku handlowego jakim rzekomo jest nazwa Zero Tolerance. Eidos w przyszłym roku planuje wydać grę Zero Tolerance: City Under Fire, wcześniej zapowiedzianą jako Roll Call. Program przeznaczony będzie dla posiadaczy konsoli Playstation 2 oraz Xbox.
gry
Daniel Kazek
17 listopada 2005
Odkąd na początku września ubiegłego roku po raz pierwszy napisaliśmy o nadchodzącej grze z gatunku FPS o roboczej nazwie Roll Call zdążył już zmienić się jej developer z firmy Argonaut Games na zespół RockSteady Studios. Teraz natomiast nastała kolej na zastąpienie tymczasowego tytułu oficjalnym i ostatecznym.
gry
Radosław Grabowski
31 października 2005
Wymagania sprzętowe gry Urban Chaos: Riot Response:
PlayStation 2
Wspiera:
karta pamięci 8 MB, Network Adaptor
Xbox
Wspiera:
Xbox Live
Średnie Oceny:
Średnia z 138 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Odyniec1974 Pretorianin
tak swietna grana pfujowaty PC ? hehe twoje niedoczekanie, najlepsze gry wyszly na PS 2 hehe najwiecej perel w tym cudny URBAN CHAOS Riot Response
PiotrPan Chorąży
mozna pałować kiboli ;P aczkolwiek gierka słaba
zanonimizowany890419 Pretorianin
Dobrze że to nigdy nie zawitało na PC.
zanonimizowany612726 Legend
,,Kiedys grałem''
mannan gra nie została wydana, chyba, że grałeś na PS2 lub XB
zanonimizowany527234 Pretorianin
spodziewałem się wiecej po tej grze