Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Castle Wolfenstein

Nowy Wolfenstein coraz bliżej
Nowy Wolfenstein coraz bliżej

wiadomość12 lipca 2008

Wielkimi krokami zbliża się ku końcowi długi okres oczekiwania graczy na pierwsze konkretne informacje, dotyczące nowej produkcji spod znaku Wolfenstein. Sierpniowy numer magazynu Game Informer prezentuje bowiem obszerny artykuł, zapowiadający kolejne przygody B.J. Blazkowicza – jest to zresztą temat z okładki.

Czy na E3 zobaczymy nowego Wolfensteina?
Czy na E3 zobaczymy nowego Wolfensteina?

wiadomość9 lipca 2008

W październiku 2005 roku dowiedzieliśmy się, że w produkcji znajduje się kolejna część serii Castle Wolfenstein. Nad grą czuwa ekipa Raven Software, zaś wyniki jej pracy mieliśmy poznać najwcześniej w tym lub najpewniej w przyszłym roku. Wszystko wskazuje na to, że rąbek tajemnicy zostanie uchylony już w przyszłym tygodniu, podczas E3 Media & Business Summit.

Prace nad filmem Return to Castle Wolfenstein tymczasowo wstrzymane

wiadomość8 listopada 2007

Prace nad filmem Return to Castle Wolfenstein zostały wstrzymane. Na szczęście tylko tymczasowo, do końca strajku hollywoodzkich scenarzystów. Serwisowi SCI FI Wire udało się zamienić słowo z Rogerem Avary, reżyserem i twórcą scenariusza.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
23.12.2007 17:26
konriiiiiiiiiii
konriiiiiiiiiii
62
Generał

jakie to ma wymaganie bo nie wiem czy mi pójdzie buahhahahahaha

26.02.2008 11:49
😁
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

Kurde, to pierwsza część słynnego zamku Wolfenstein. Szkoda, że mam za słaby komputer na tą grę =P !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26.02.2008 22:41
😐
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

Dzisiaj sobie ściągnąłem to "CACKO", odpaliłem dosboxem i mówię, że w to się nie da grać !!! Postacie (tzn. takie jednokolorowe skupiska pikseli) poruszają się z prędkością światła, a w ogóle to wiadomo, że nie da się grać przez... no przez co nie da się grać w takiej grze ??? Debil by się domyślił, jeden screen na dowód wystarczy.

26.02.2008 22:48
odpowiedz
zanonimizowany4686
0
Senator

gdyby wypowiadajace sie tu dzieci urodziły sie 20 lat wczesniej to na widok takiej gry popusciłyby klocka w majty ale nie przejmujmy sie, kiedys wydorosleja :)

BTW. w Wolfensteina 3D moze tez sie grac nie da? :)

26.02.2008 23:23
Leon86
😜
odpowiedz
Leon86
124
PREDATOR

Pamiętam tą gierkę:) Jedna z moich pierwszych w życiu. Ta, i parę innych sprawiło że pokochałem gry;)

26.02.2008 23:59
.:Jj:.
odpowiedz
.:Jj:.
140
    ENNIO MORRICONE    

Obsługuje to to HDR?

27.02.2008 22:13
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

Axl2000 ---> Ty lepiej siedź cicho oki ??? Wolfenstein 3D to jest akurat jedna z moich ulubionych gier 4ever, a ja wypowiadałem się na temat gry Castle wolfenstein jakbyś nie wiedział. Napewno ta gra w czasie swojej premiery była bardzo dobra, albo jeszcze lepiej, ale w dzisiejszych czasach ja (podkreślam ja) nie mogę w nią grać. Tyle.

19.03.2008 21:04
😐
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

Konriiiiiiiiiiii -------> no rozbawiasz mnie gościu piszesz że RTC Wolfenstein uwielbiasz a Doom 2 zjebana grafika, kurde, to ta sama firma ty o grach nie masz zielonego pojęcia gościu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

15.07.2008 18:18
konriiiiiiiiiii
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
62
Generał

return to castle wolfenstain jest super ale co ty z tym doomem 2 przeciez ta gra ma 15 lat co tu porównywac do wolfa z 2001 roku

16.07.2008 22:56
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

Człowieku, ja nie porównuję tych dwóch gier, sam niewiem, którą wolę. ID Software zrobiło je obie.

18.08.2008 21:36
😉
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

W sumie to ja powinienem mieć chociaż trochę szacunku do tej gry, gdyby nie została wydana, mogłoby nie być Wolfenstein 3D a także nowszych jego części...

27.11.2008 18:43
odpowiedz
zanonimizowany573824
0
Generał

dobra gra

20.12.2008 14:46
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

IHATE ----------> Napisz coś więcej...

10.08.2009 14:33
😁
odpowiedz
zanonimizowany654962
2
Centurion

Dobra gra jak na tamte czasy xD

31.08.2009 20:32
niezny_95
odpowiedz
niezny_95
55
Airborne

przydałoby sie gramy z tej gry :p

03.09.2009 16:08
odpowiedz
^sv3n
29
Pretorianin

Reendlerer -> Po co sie bierzesz za takie gry, jak masz z 12 lat? :O I nie pieprz mi o tym jak to lubisz Wolfenstein 3D, bo dzieki bogu, on powstal prawie dekade pozniej. Nie bylo cie wtedy na swiecie, nie zrozumiesz. Jak odpowiesz komus siedz cicho, to to nie jest kontrargument, dzieciaku. I w ogole piszesz bez ladu i skladu.

05.11.2009 10:25
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

^sv3n ------> I czego się udzielasz? Nie pisz w ogóle, ile mam lat bo nawet nie wiesz, a w czasach premiery Wolfenstein 3D byłem jeszcze na świecie i bardziej się znam dzieciaku na tym, jaki to był przełom i jaki nadal jest. Nie myśl więc, że wiesz coś na temat i nie obrażaj ludzi na forum za to, że się na niczym nie znasz.
PS. no i co z tego baranie, że lubię Wolfenstein 3D? (określenie "lubisz" było w twoim poście niezbyt trafne, gdyż to minimalnie powiedziane) Ta gra jest wychwalana przez setki ludzi i chwała temu, takie zasrane dziecko jak ty nie powinno się udzielać na forum, jak nie wie, czy dana osoba wypowiadająca się zna się na grach czy się nie zna.

08.03.2010 19:32
😍
odpowiedz
Reendlerer
74
Konsul

HAHAHAHA!! Ale ty ^sv3n jesteś żałosny, odpiszesz mi dzieciaku raz i nigdy więcej do tego wątku nie zajrzysz, magdziażó ty jeden hihihi..... poszedł stooooooooond !!!!!!!!!

21.04.2011 23:39
odpowiedz
Skywalker_3000
29
Chorąży
04.01.2017 18:17
zabojczy345
odpowiedz
zabojczy345
12
Konsul

Ale dla tej gry to macie piramidy budować, bo to dzięki niej potem mogliście pograć w takie perełki jak Return to Castle czy 2009.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze