

Najciekawsze materiały do: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition

Deweloper Cyberpunka 2077 twierdzi, że to przez fatalną premierę gra jest teraz tak dobra. Bez niej nie powstałaby najnowsza wersja RPG-a
wiadomość29 lipca 2025
Producent Cyberpunka 2077 uważa, że bez katastrofalnego debiutu na PS4 i Xboxie One gra nie trafiłaby na Nintendo Switch 2. Jego zdaniem RPG nie tylko zyskało drugie życie, ale też przetrwa próbę czasu.

V z Cyberpunka 2077 może teraz w żywy i immersyjny sposób reagować na zdarzenia w Night City i to, co mówi Johnny Silverhand
wiadomość26 lipca 2025
Nowy mod Respsonsive V do Cyberpunka 2077 mocno rozszerza reakcje postaci w interakcjach ze światem, jak również sprawia, że Johnny Silverhand przestaje być niemową podczas jazdy autem.

Cyberpunk 2077 i dodatek Phantom Liberty trafiły na nową platformę. Długo czekała ona na oficjalne wsparcie
wiadomość15 lipca 2025
Studio CD Projekt Red wypuściło grę Cyberpunk 2077: Ultimate Edition na komputery Mac. Posiadacze urządzeń od firmy Apple długo czekali, by oficjalnie zawitać do Night City.
- Cyberpunk 2077 nigdy nie otrzyma tej jednej rzeczy. CD Projekt Red mówi „nie” po raz kolejny, choć gracze na każdym kroku pokazują, jak bardzo by jej chcieli 2025.07.22
- Cyberpunk 2077 z dnia na dzień zaczął działać dużo lepiej na PS5 Pro, zarówno w trybie jakości, jak i wydajności. To zasługa jednej funkcji dodanej w aktualizacji 2.3 2025.07.18
- Runnerzy „zakodowali” komunikaty CD Projekt Red dotyczące wymagań systemowych Cyberpunka 2077 dla nowej platformy. Studio przygotowało poprawną wersję 2025.07.18
- Nowa aktualizacja do Cyberpunka 2077 prawdopodobnie wyjdzie już jutro. CD Projekt Red zasugerował, czego może dotyczyć 2025.07.15
- 18 powodów, by kupić Switcha 2 na premierę. Nintendo przygotowało najmocniejszy line-up w historii 2025.05.27
- Cyberpunk 2077 na 37-minutowym nagraniu z konsoli Nintendo Switch 2. Na tym materiale gra działa znacznie płynniej 2025.05.19
- Grałem w Cyberpunka 2077 na różnych urządzeniach przenośnych, lecz to wersja na Nintendo Switch 2 imponuje mi najbardziej 2025.05.05

Switch 2 - recenzja: większy, lepszy, droższy. To upgrade, który nie każdemu się opłaci
artykuł9 czerwca 2025
Długie miesiące oczekiwań i przewidywań wreszcie dobiegły końca - na runku pojawiła się konsola Nintendo Switch 2. Czy nowa maszynka do grania rozwinie potencjał "pstryczka", czy może będzie jedynie jego droższą kopią? Zapraszamy na pełną recenzję.
- Najciekawsze gry czerwca 2025. Mocny survival od 11 bit, powrót Cyberpunka i Kojima na plaży
- Nasze wrażenia z Nintendo Switch 2 po 4 godzinach grania
- „Wierzę, że Cyberpunk zawsze był dobrą grą” - rozmowa z Yuliią Pryimak, projektantką rozgrywki w studiu CD PROJEKT RED
- Gry grudnia 2023. Cyberpunk 2077 wreszcie w komplecie!
Nie no już bez przesady. Ja rozumiem wydać taką wersję gry, jeśli ma kilka dodatków, ale tylko jeden i robić jakąś ultimate edition xD? Trochę biednie to wygląda jak na tak potężną nazwę.
Zawiera też poradnik, który pierwotnie został wydany dwa lata temu, więc jest przedawniony, medalion i figurkę.
Robili grę dobrych kilka lat a w grze nie można nawet ustawić własnego sterowania klawiaturą. Porażka.
Pewnie w wersji Ultimate to dodali. Beka śmiechu.
Nie bardzo rozumiem dlaczego Cyberpunk 2077 Ultimate Edition dla tych co mieli wcześniej kupioną podstawową grę a potem dokupiony DLC Widmo Wolności pokazywany jest na wszystkich platformach jako inny produkt którego nie masz. Czy on sie różni czymś? Inaczej, czy:
1. Cyberpunk 2077 Ultimate Edition jest identyczne z Cyberpunk 2077 + DLC Widmo Wolności?
2. Cyberpunk 2077 Ultimate Edition różni się od Cyberpunk 2077 + DLC Widmo Wolności
Jeśli tak to czym?
Jeśli prawdziwy jest punkt 1 to dlaczego na GOG i STEAM Ultimate Edition nie ma statusu że jest już w bibliotece, tylko sugeruje się że jest dopiero do kupienia?

Windows 10 Pro 64-bit
AMD Ryzen 5 5600G
32 GB RAM
AMD Radeon RX 6600 8 GB
Pytanie: czy na takim sprzęcie mam kupować Cyberpunka Ultimate Edition bez spiny że będzie się ciął?
Ja aż z ciekawości sprawdziłem w internetach co to jest dokładnie za Procek ten w Zalecanych czyli ta i7-12700 i ten i7-12700 to nawet, nie jest 3,60 GHz jak jest rzekomo podane, to nie jest 3,60 GHz tylko : 3,30 GHz.
3,60 GHz z tejżesz 12 Generacji to są : i7-12700K i i7-12700KF! xD
Jak dodadzą klimat i miodność, to może kupię.
Grafika w tej grze mnie odrzuca na obecną chwilę.
Grałem u kumpla prawie 1h.

zaczalem grac w cybera. W kwestii rozwoju postaci, wazne jest jak rozdam punkty rozwoju? Czy nie ma to wiekszego znaczenia? Poki cowszystko rozkladam w miare rownomiernie.
W grze można wyłączyć Limit czasu Naruszenia protokołu. Jak to wpływa na grę? I które atuty wpływają na ten limit zwiększając go?
Generalnie chodzi mi czy limit czasu Naruszenia protokołu nie jest pewną istotną przeszkodą w dalszej części gry tzn. jest on zbyt mały do coraz większych i trudniejszych minigier, przez co lepiej go wyłączyć. Ale z drugiej strony czy jego wyłączenie nie "ułatwia" za bardzo gry?
Można się pruć, że mało zawartości jak na edycję ostateczną a można też było poczekać właśnie na nią, z ostatnim dużym patchem, w wersji takiej jak powinna być od początku, zapłacić za to 170zł, po czym cieszyć się jedną z najlepszych gier jakie kiedykolwiek powstały, bez traumy wspomnienia jak to wyglądało na premierę :D Polecam takie spokojne życie.

Jak chodzić będzie ta wersja. Bo mam kompa i5 13400f 32 gb ram ddr5 rtx3070 8gb i mam pytanie bo widzę ze trza dobrego procesora i czy mój starczy i czy karta da rade w 1440p na ultra te 60fps. Proszę o pomoc ?
Odpaliłem grę po latach i teraz wreszcie mozna w to grać. Wszystko do oporu w 4096x2160 z wlaczonym maksymalnym PT tyle, ze z maksymalnym DLSS (przy takiej rozdzielczości nie widać jakiegokolwiek downscalingu) i srednio ponad 70 fps.(bez FG 50-59) i to wszystko na nieco wykręconym 4070 Ti Super. Czemu takiej optymalizacji nie było wcześniej ja pytam ? Pięknie się gra i wciąga jak bagno. Teraz trza żąglować miedzy CP, GoT i GoW. Trudno wybrać, bo każda z tych gier mnie pochłonęła
Jestem w miejscu, gdzie muszę zarobić 15000$ i mialem misję odnalezienia pojemnika No Future. Takowy tez znalazlem (przy okazji polecam pograc na wrakach, szczeólnie gierka z koniem). Wzialen "zawartość " i zawiozlem autem na wskazane miejce. Distalem za to tylko jakiś miecz, a mam ledwo 1000 $. Ile takowy jest warty i gdzie mogę go sprzedać? A może jest jakiś szybszy sposób na pozyskanie takiej gotówki?
Czy jest gdzieś rozpiska poziomów trudności w Cyberpunk? Chodzi mi o coś więcej niż - "na łatwym jest łatwiej, a na trudnym jest trudniej"
O jakiś przybliżony opis.
Np. jeśli punktem odniesienia jest poziom NORMALNY to:
- ŁATWY: przeciwnicy -10% obrażeń, -20% wytrzymałości, doświadczenie +10% PD itp...
-TRUDNY: przeciwnicy +10% obrażeń, +15% wytrzymałości, doświadczenie -5% PD itp...
Jest gdzieś to opisane, czy może ktoś to rozpracował?
Gra nawet po tylu latach i dodatku jest całkowicie niekończona. Mam wrażenie, że każdy etap prac został skrócony o około rok. Powinno być rok dłuższe pisanie scenariusza, rok dłuższe rozwijanie enginu, rok dłuższe testowanie i naprawianie bugów, etc. Gra miała zbyt ambitne plany, a potem musieli iść na skróty by ją ukończyć w ogóle. Bardzo cierpi na tym odbiór. Widzę w niej zdecydowanie więcej wad niż zalet.
- grafika to najlepsza strona, ale nie różni się jakoś drastycznie od tego, co oferuje wiedźmin 3, pomimo że, jest o 5 lat młodsza.
- początek gry nie daje graczowi wczucia się w pochodzenie bohatera, jego sposobu myślenia i motywacji. Jak zacząłem nomadem, to od razu mam jechać do miasta. Nie wiadomo czemu, po co, nic. Zupełnie bez tła historycznego postaci.
- tutoriale i samouczki są szczątkowe, większość mechanik gry jest niewytłumaczona wcale.
- Interfejs jest nieintuicyjny i sprawia wrażenie posklejanego z wielu niepasujących do siebie elementów
- techno-bełkot jaki jest wszechobecny w grze i bardzo zaciemnia zrozumienie sytuacji. Każdy posługuje się słowami, których znaczenia gracz nie zna, a więc zrozumienie co się dzieje jest mocno utrudnione.
- wybory w dialogach właściwie nie mają znaczenia, bo nie ma wskazówek jakie będą niosły konsekwencje, a do tego gra na ogół ponagla gracza do bardzo szybkich reakcji, a więc w sumie gracz nie ma kontroli nad fabułą w najmniejszym stopniu. Dla przykładu masz wybór po czyjej stronie stanąć, ale nie znasz stron, nie znasz niuansów, ale domyślasz się, że obie strony cię oszukają.
- bugi są idiotyczne np. jak wezwałem samochód, to pojawił on się tuż przed innym jadącym z dużą prędkością, przez co, tamten przydzwonił w mój, który gdzieś odleciał
- sterowanie samochodem sportowym przypomina jazdę tirem z przyczepą, tak bardzo jest niesterowny, ale przy przyspieszeniu sportowego auta w sumie nie da się nie zderzać ze wszystkim co kilka sekund.
- fabuła wydaje się napisana przez nastolatków. W jednym momencie mowa o tajemniczym gangu o którym mało kto słyszał i że bardzo ciężko będzie ich znaleźć, a ich lider jest ponoć wręcz mityczny i nikt nie wie kto to. Po jednym telefonie i 10 minut później mamy ich lokalizację i okazuje się, że oni mają pod całkowitą kontrolą całą dzielnicę miasta (czyli muszą być znani wszystkim)
- system romansów to jakaś pomyłka, bo wyboru nie ma wcale (jak było w wiedźminie), bo jest 6 postaci, ale dla każdej płci 1 hetero, jedna homo i jedna bi, z tym że hetero i bi kobiety wyglądają niesamowicie męsko i względnie znośna jest tylko ta homo.
- gra jest NUUUUDNA. Każda misja ma identyczny schemat, w kółko trzeba powtarzać te same sztuczki.
- świat jest martwy, pełno NPC, ale oni nic nie robią. Nie da się wdać w dyskusję, nie ma żadnych wydarzeń, które by niespodziewanie wciągnęły w coś gracza.
- są na mapie zaznaczone jakieś przestępstwa w toku, można iść i zabić gangsterów, ale nie wiadomo po co, bo gra od początku stawia na narrację, że jesteśmy kryminalistami i wrogami policji. Policja nawet do mnie zaczęła strzelać tylko dlatego, że stanąłem obok nich, żeby posłuchać o czym gadają. Nie da się z policją rozmawiać, wchodzić w interakcje, a więc empatyzować z nią.
- Od początku gry są dostępne dziesiątki typów broni, ale nigdzie nie można się dowiedzieć czym w praktyce się różnią, bo ich parametry nie są wyjaśnione. Jednak w praktyce to nie ma żadnego znaczenia, bo nawet wpakowując najsłabszemu przeciwnikowi z bliska cały magazynek karabinu prosto w głowę to się i tak go nie zabija. Także mechanika jest absurdalna i łatwiej jest zabić po cichu gołymi rękami, niż z karabinu.
- nawigowanie z mapą w ręku jest bardzo frustrujące, bo mapa jest 2D, a miasto ma wiele poziomów i ciągle prowadzi na manowce.
- NPC są bardzo, bardzo głupi w trakcie walki. Widziałem wojnę gangów, włączyłem się i zabiłem uczestników jednej strony, po czym druga strona zaczęła strzelać do mnie!
Mógłbym tak wymieniać jeszcze długo, ale chyba dość dokładnie nakreśliłem obraz.
Podsumowując wielki, ogromny żal, że gra z tak wielkimi ambicjami, niesamowitym potencjałem została tak zniszczona, niedokończona i opuszczona przez autorów. Serce się kraje.


Jakby ktoś się zastanawiał, jak długo bateria wytrzymuje na Switch 2. https://www.youtube.com/watch?v=X66k6ukW9Ys