

Najciekawsze materiały do: Hell Is Us

Recenzja Hell Is Us. To jedna z najbardziej ambitnych gier roku, ale gameplay nie dorasta do fabuły
recenzja gry4 września 2025
Światowa premiera 4 września 2025. Zapowiedź Hell Is Us przeszła trochę bez echa. Więcej emocji wywołało demo gry, które zebrało umiarkowanie pochlebne opinie. Niecałe trzy miesiące później światło dzienne ujrzała pełna wersja. Czy sprostała oczekiwaniom?

Recenzje Hell is Us potwierdzają: pierwszy hit września to udana produkcja. Oficjalna premiera
wiadomość1 września 2025
Hell is Us trafiło już do wszystkich graczy. Produkcja okazała się mocnym otwarciem września.

Gracze dostali drugą szansę, ale muszą się pospieszyć. Mroczna gra science fiction Hell Is Us jest dostępna do sprawdzenia za darmo w ulepszonej wersji
wiadomość13 sierpnia 2025
Gracze raz jeszcze mogą sprawdzić grę akcji Hell is Us w wersji demonstracyjnej. Tym razem produkcję wypróbują także właściciele PlayStation 5 oraz Xboxów Series X i S.
![Demo Hell is Us trafiło na Steama. Twórcy ujawnili ostateczne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: gameplay trailer z FGS]](/i/w/h1/720_486317280.jpg)
Demo Hell is Us trafiło na Steama. Twórcy ujawnili ostateczne wymagania sprzętowe [Aktualizacja: gameplay trailer z FGS]
wiadomość30 maja 2025
Studio deweloperskie Rogue Factor udostępniło demo Hell Is Us. Poznaliśmy też wymagania sprzętowe pełnej wersji.
- W Hell Is Us aż chce się eksplorować świat. Twórcy Deus Ex: Human Revolution wrócili z mrocznym RPG akcji, które miażdzy klimatem 2025.06.06
- Otwarty świat Hell is Us wymaga karty graficznej za 9000 zł, aby osiągnąć 30 fps w 4K. Gracze zagrali w demo i wydali werdykt 2025.06.03
- 6 minut gameplaya z przygodowej gry akcji w klimatach sci-fi. Hell is Us rzuci wyzwanie, do którego współczesny gracz nie jest przyzwyczajony 2025.03.07
- W mroczną przygodową grę akcji w klimacie sci-fi zagramy tuż po wakacjach. Hell Is Us zapowiada się na tytuł jeszcze dziwniejszy niż Death Stranding 2025.02.12
- Mroczna przygodowa gra akcji w klimacie sci-fi ma stawiać na walkę i eksplorację otwartego świata, ale nie być soulslikiem. Mapa w Hell Is Us nie zostanie zalana znacznikami 2024.09.30
- Niepokojące Hell Is Us na pierwszym gameplay trailerze. Czeka nas unikalne połączenie współczesności i fantastyki 2024.09.25
- Hell Is Us zapowiedziane, nad grą czuwa współtwórca Deus Ex: Human Revolution 2022.04.12

Hell Is Us - Cheat Table (CT) v.2092025
cheat enginerozmiar pliku: 1,4 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Hell is Us. Autorem moda jest ndck1.

Gry września 2025. Chowajcie makijaż klauna, Silksong wychodzi! A wraz z nim Silent Hill f i nowy Dying Light
artykuł1 września 2025
Wrzesień przyjemnie zaskakuje nowościami. Zagramy w Hollow Knighta: Silksonga, Borderlands 4, Silent Hill f, Dying Lighta: The Beast i nie tylko!

"w Hell Is Us nie uświadczmy szczegółowej rozpiski misji czy znaczników na mapie. Wszystko musimy odkrywać samodzielne" - znowu jakiś soulslike. Czy robi się jeszcze jakieś normalne, rozrywkowe gry na sobotnie popołudnie ?

zajebiste wymagania sprzętowe, nie ma co
ALWAYS USED UPSCALING XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

4090 do 4K 30fps z DLSS, BEZ RT, przy takiej grafice... Kogoś tam pogrzało.

Nie trawie gier gdzie settingiem jest futurystyczny/współczesny świat ale gdzie posługujemy się głównie bronią białą w stylu średniowiecza czyli mix średniowiecza i technologi tak jak np. w Elexie, zawsze jest to dla mnie głupie i odrzuca
Pogralem w demo. Pierwsze lokacje mega korytarzowe. Nie ma quest markerow ale nie sposob sie zgubic. Walka drewno bez dobrego feelingu. Caly klimat jest ciekawy, rozwijanie watku moze wciagnac. W zaleznosci ile walki bedzie i nowe bronie animacje moze lepiej wypadna. Maja jeszcze czas doszlifowac

RX 6600 + R5 5500 + 16 GB Ram (3200Mhz). W pierwszej lokacji (w demie oczywiście) gra utrzymywała stabilne 60FPS na wysokich ustawieniach bez żadnego upscalingu. Sprawdziłem z ciekawości czy rzeczywiście te wymagania są tak wysokie, ale jeżeli pełna gra działałaby z taką samą wydajnością, to można powiedzieć, że jest dobrze. Ogólnie jednak nie mam zamiaru już tego sprawdzać. Gra to totalne pierdoły. Na plus z pewnością klimat i grafika, która przynajmniej moim zdaniem wygląda przyjemnie nawet jeśli nie gra się na Ultra.

Z jednej strony super, że można wyłączyć respawn wrogów, nie ginie się też aż tak łatwo nawet na normalu.
Z drugiej wkurza słaba latarka, a sama walka jest jakaś drewniana, nieintuicyjna, nie wiadomo na dobrą sprawę kiedy parować, kiedy odskakiwać i co będzie lepsze, "przeciwnicy" niczym z Nier w realistycznym świecie też średnio tu pasują.
Wszystko jakby takie sklejone na ślinę. Choć zagadki i eksploracja nawet fajne, nie wiem tylko, czy z czasem nie będą zbyt przytłaczać bez mapy.

Tak, przeciwnicy mogliby być bardziej ludzcy. Ale i tak gra zrobiła na mnie pozytywne wrażenie.

Grałem w demo Hell Is Us. Gra działa płynnie na Ultra na 1080p, choć nie używam FG, ani DLSS. Mam i5-13600k i RTX 4070 i 32 GB RAM.
Co do gra... Po prostu KLIMAT! Świat jest interesujący na tyle, że chcę grać dalej. Gra bardzo podoba mi się. Oby tylko trochę poprawią te walki. Latarka jest dość słaba.
W końcu jakaś nowa gra typu "Dark Souls", gdzie postawiony większy nacisk na eksploracji, fabuły, rozmowy z NPC, rozwiązywanie zagadki (nawet jeśli są proste, ale to tylko początek gry) i ... horror i tajemnicy. W końcu nie musimy ciągle walczyć z potworami przez cały czas, bo to robi się nudne.
Muszą poprawić poruszanie postacią - to jest dramat. Animacje są beznadziejne. Ruch kamerą i podążanie za postacią równieź tragiczne. Dodatkowo postać nie ma żadnej interakcji z otoczeniem przenika przez roślinność jak przez puste piksele. Grę ratuje na razie jedynie klimat.

Generalnie dupy nie urywa. Uwielbiam gry, w której twórcy jawnie przyznają się, że nie potrafią zrobić sterowania pod myszkę i najlepiej grać padem. I to czuć, ruchy są dziwaczne.

Odpalając demko nie wiedziałem się czego się spodziewać. Okazało się, że jest to soulslike co mnie zaskoczyło, bo gra zapowiadała się na jakiegoś zwykłego akcyjniaka ze strzelaniem i skradaniem. Ciekawie prezentuje się uniwersum. Nie jest tak oderwane od rzeczywistości jak gry z tego podgatunku zdołały nas przyzwyczaić. Przypomina nasz współczesny świat pogrążony w wojnie. Nasz bohater ma konkretny cel: odnaleźć rodziców. Nie uważam się za harkora gatunku: przeszedłem pierwsze DkS, DkS III przerwałem gdzieś pod koniec i do tej pory nie wróciłem. Trochę grałem w Bloodborne, ale jakoś się odbiłem. Ukończyłem też Lords of the Fallen z 2014 od CI Games. Hell is Us uświadomiło mi, że ten gatunek mnie nadal bawi i należałoby wreszcie powrócić do DkS 3 i wreszcie grę skończyć. Walka w grze póki co jest ok. Mamy typowy garnitur ruchów, jest też specyficzny system leczenia. Oprócz typowych apteczek mamy leczenie przy pomocy specjalnych okruchów. Jeśli uderzamy w przeciwnika cząsteczki (chyba energii limbicznej wokół której kręci się sporo mechanik) gromadzą się wokół nas. Jeśli w odpowiednim momencie naciśniemy L1 można odzyskać całkiem sporo zdrowia. Jeszcze nie rozgryzłem do końca timingu i tego w którym dokładnie momencie trzeba wcisnąć przycisk. Mamy też drona, który może oświetlać nam drogę czy odwracać uwagę przeciwników. W trakcie gry zapewne będzie zdobywał nowe możliwości. Rozwojowi ulegają także nasze bronie. Jeśli pokonamy daną bronią dostateczną liczbę przeciwników wejdzie ona na wyższy poziom. Przeciwnicy przypominają tych standardowych pojawiających się na początku soulsów. Niektóre zaś potrafią wyrzucić mackę z czymś w rodzaju jądra (coś jak oponenci i bossowie w DkS 3 czy Bloodborne transformujący się przy pomocy tej czarnej mazi). Dopóki nie pokonamy tej odnogi nie będziemy mogli zadać przeciwnikowi obrażeń. Dialogi z napotkanymi postaciami prowadzimy w sposób typowy dla erpegów wybierając odpowiednią kwestię. Możemy też skorzystać z tematów pobocznych by pogłębić wiedzę o świecie. Po świecie gry zaś poruszamy się przy pomocy transportera opancerzonego dzięki któremu przenosimy się w nowe lokacje. Działa to jak szybka podróż, sami za sterami transportera nie zasiądziemy. Zapewne do wcześniejszych lokacji będzie można powracać by dostać się do wcześniej niedostępnych miejsc. Po ukończeniu demka w niecałe 2 godziny jestem zaintrygowany i będę obserwował jak gra zostanie przyjęta po premierze. Na podstawie demka mogę stwierdzić, że zapowiada się co najmniej dobry soulslike. Jest jeszcze trochę czasu na optymalizację, ale na wysokich ustawieniach i włączonym FSR 3 gra działała ok.
Info na steam od devs takie skromne akurat na premierę:
Some recent Intel CPUs (13th and 14th Gen) are experiencing random crashes in games built with Unreal Engine 5.

Myślę, że duża rolę odegra świat gry - a właściwie to, co z niego zrobiła wojna. To jest gra o tym, czym jest wojna, mocno alegoryczna. Będą o tej grze eseje groznawców i medioznawców, bo tło fabularne jest głębokie.

Gra jest nudna.
Sterowanie tragiczne.
Itemy do znalezienia podświetlone RAŻĄCYM ZIELONYM.
Zainstalowałem, zobaczyłem drewno, dużo drewna, skład drewna. Odinstalowałem. Nawet klimat nie ratuje tej gry.

Sciągnołem pograłem, troche handel wprowadza w bład bo trzeba dać znalezioną apteczkę żołnierzowi pod haslem
handel właśnie (pomógł you tube Hell in us walkthrough), poza tym gra mroczna, tajemnicza i bardzo ciekawa jestem już poza drzwiami szukając kluczyka do transportera ale to łażenie po tym ciemnym
lesie gdzie w niektórych miejscach sa umiejscowmione lampy przypomina Alan Wake 2 sprzed ponad 2,5 roku, polecam i gram dalej.
Ocene wystawie później.

Gra jest najzwyczajniej w świecie nudna, po prostu nudna. Niezły klimat i grafika, ale w kółko ci sami przeciwnicy. Jeszcze gdyby system walki był ciekawy, to bym wybaczył, ale niestety walka jest dość jałowa.
Póki co 2 h za mną klimat jest ok , tematyka wojna domowa itp polityczne spojrzenia mrocznego świata super. Walka nie najgorsza chociaż mogła by być lepsza jak monstra więcej różnych wariantów. No i najlepsze zagadki ! Narazie nie oceniam zobaczymy co będzie dalej .

Gra bardzo dobra nie pomyliłem
sie wczoraj pisząc nie oceniajając że gra jest bardzo ok, oceniam teraz na
A teraz zaczynam
Cronos the new dawn z polskimi napisami.
Na początku fajny klimat i wprowadzanie do fabuły ponieważ lubię takie detektywistyczne klimaty jednak odkąd przeciwników pojawia się coraz więcej to jest wrażenie że zaczyna robić się coraz większy młyn a walka jest dosyć drewniana, fabuły też zaczyna być coraz mniej. Przeciętna gra
Jedna z fajniejszych eksploracji w tym roku a zarazem jedna z najgorszych sekwencji walki w tym roku jak dla mnie od kondycji i tego jak bohater sie zachowuje ,po kamere i roznorodnosc wrogow do tego jak sie chce szybko robic uniki to postac nie ogarnia ze ma to zrobic np w bok o nie nie ona moze tylko albo w przod albo w tyl + okropne namierzanie jak i zmienianie celu podczas walki ,masakra jak na 2025 bo zagadki i lokacje sa super naprawde wykonane ,klimat rowniez ale ta walka ja pierdyle masakra,tej grze by o wiele bardziej pomoglo jakby walki bylo tutaj minimum
Zwykle wystarczy mi pograć 10-15 min w jakąś grę by poczuć czy jest tu potencjał dla którego warto poświęcić swoją uwagę. W tej grze tego nie widzę. Jakiś klimat niby jest, grafika w porządku, fajna muzyka w tle, nawet optymalizacja dobra, na lapku z rtx 3060 trzyma 60 FPS na średnich ustawieniach z DLAA.
Niestety samo poruszanie się postaci i walka jest totalnie drewniana. Poza tym nie przepadam za grami TPP gdzie kamera jest za bardzo oddalona od bohatera, zupełnie psuje to wrażenia z rozgrywki. Sama postać i ruch kamery są jakieś takie denerwujące i nie responsywne, nie czuć żadnej dynamiki.
Brakuje wprowadzenia do fabuły, tylko jakieś oderwane od siebie wstawki które mają za zadanie co? Zaciekawić nas? Nie oceniam bo nie ukończyłem, ale wygląda że produkcji bliżej do gniota niż do dzieła ;)