Co tu się stało? Proste. Wydali ją tak szybko. Rok temu wyszedł poprzedni Black Ops od tj. Black Ops 6. Taka sama sytuacja jak z nowa trylogią MW. MW i MWII były tak wydane, że między nimi były 2 części przerwy na Black Ops Cold War i Vanguard, a MWIII z d000py nie wiadomo czemu nie dość, że wyszło od razu po MWII to jeszcze robił je Sledgehammer. Swoją drogą myślałem, że to jednak nie Treyarch tylko komuś innemu powierzyli nowego BlOpsa.
Nie jest to pusty otwarty świat znany z modułu Zombies z MW3, ale drobiazgowo zaprojektowana, wielopoziomowa strefa o skomplikowanej strukturze. Skala jest tak duża, że po raz pierwszy w historii trybu wprowadzono pojazd – ciężarówkę.
Przecież pojazdy w trybie zombies pojawiły się już we wcześniejszych odsłonach, w Black Ops Cold War i właśnie we wspomnianym MW3...
Dokładnie przecież w trybie Ognisko Zarazy, który wprowadzono w Black Ops Cold War, w którym akcja rozgrywa się na ogromnej mapie dosłownie o wielkości Werdańska z Warzone 1 są pojazdy typu ciężarówki czy motory lol.
Niekompetencja autora poraża. Może powinni dać grę do zrecenzowania komuś, kto jest zaznajomiony z tą serią.