Jako postać z Pillarsów będę wiarygodny, więc muszę to napisać: Pillarsy, owszem, są królem RPG...
spoiler start
Za to bogiem jest Pathfinder WOTR.
spoiler stop
Poza tym bardzo dobra lista. Gdybym robił własną wyrzuciłbym Cyberpunka i wszystko od Larian Studios, a dodał Tormenta, Mount & Blade z modami, Neverwinter Nights (ale tylko drugi dodatek, podstawka ssie), Morrowinda i, może, Gothica 2, ale gram pierwszy raz od lat, więc zobaczę, jak się zestarzał. No i Pathfindera, wiadomo, ale nie ma co wzywać imienia boga nadaremno.
Tak, ogólnie ładna lista mimo że krótka, brakuje tylko Wrath of Righteous.
Sam mam do ogrania Colony Ship i Rogue Trader, poczekam na promki jakieś.
Ja teraz chcę skończyć Avowed a potem odpalę Cyberpunka 2077. Muszę rzucić czary bo mój dysk SSD ma 220 GB, Windows już tam wgrany a Cyberpunk w wersji z dodatkiem to jakieś 100 GB xd
Do tego czasu myślę CS i RT stanieją.
Spoko, akurat z tymi, które ograłem zgodzę się, że mogą być na takiej liście.
Co do Wiedźmina to obiektywnie jedynka jest lepszym cRPG niż 2 i 3 a subiektywnie to już co kto lubi.
Dobra lista no może poza gra akcji CP2027. O dziwo jeszcze nie wpadla tu sekta drewnianego i przaśnego KC2
Solidna lista. Wiadomo, część bym wyrzucił z top 10 (Cyberpunk, Mass Effect 2), część dodał (Torment, Pathfinder), ale generalnie mogę się podpisać :)
Bardzo lubię WotR, ale do ścisłej dziesiątki nie trafił, bo w pewnym momencie zamęczały mnie już kolejne przedłużające grę starcia ze śmieciowymi przeciwnikami
Ale na szczęście i tak jest lepiej niż w Kingmakerze, tam te powtarzalne nudne aktywności sprawiły, że nie dałem rady skończyć gry. Ogólnie Owlcat z gry na grę lepiej ogarnia to, ze więcej to nie zawsze lepiej i nabrali trochę umiaru. Stąd myślę, że ich kolejny tytuł będzie jeszcze lepszy w tym aspekcie od Rogue Tradera a przez co całościowo jeszcze lepszy.