
GIERCOWNIK # 624 - Mafia : The Old Country
Po niebezpiecznie długiej przerwie powracamy na Sycylię-obecność obowiązkowa
Czwarta część kultowej serii gier akcji, będąca prequelem cyklu pozbawionym otwartego świata. Mafia: The Old Country jest dziełem studia Hangar 13 (autorów m.in. Mafii III oraz Mafii: Edycji ostatecznej) i korzysta z technologii Unreal Engine 5.
Audycje znajdziemy pod adresem : http://prk24.pl/player-rk
Mafia : The Old Country>https://www.gry-online.pl/gry/mafia-the-old-country/z262e5
O nagrodach dowiemy się na stronie jak się pojawią :).
http://www.prk24.pl/27517412/giercownik
Poprzedni wątek jest tu ->https://www.gry-online.pl/forum/giercownik-623-eriksholm/z6ff9ffe
Giercownik to cykliczny wątek niejedynej audycji radiowej o grach w Polsce ;)
Możesz jej słuchać w każdy piątek ok. 17.30. tu - >
http://www.radio.koszalin.pl/pl/page/dod/sluchaj-online.html
czyli na antenie Polskiego Radia Koszalin.
Nagroda główna w naszym konkursie, to z reguły gra-bohaterka wątku !
Wygrywa ją osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe i trafi swym mailem w odpowiednie miejsce.
Wiadomości (email-e) z odpowiedziami wysyłamy do godziny 10:00 następnego dnia (najczęściej sobota).
Po wrzuceniu listy waszych prac .zaczyna się głosowanie które kończy się w środę o 13.Po tym czasie zostaje wyłoniony zwycięzca .
Nagrody dodatkowe (jeżeli są), to najczęściej przeróżne gadżety !
Wędrują one do osoby, która najlepiej (IMO) wywiąże się z zadania specjalnego postawionego w wątku,
lub pierwsza odpowie w wątku na pytanie w KGB czyli Konkursie Gola Błyskawicznym.
Odpowiedź do konkursu głównego powinieneś wysłać tu - > [email protected]
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Maile niepełne nie będą uczestniczyć w konkursie. Możesz też wpisać Nick z GOL-a. Jeśli takowy posiadasz oczywiście ;)
Zapraszam do głosowania :
1. Mafia w Nowym Jorku lat 90. – era kokainy i ulicznych gangów
Tło historyczne:
Lata 90. w Nowym Jorku to czas wielkich przemian. Mafia
włosko-amerykańska traciła powoli swoją dawną dominację, ale wciąż
kontrolowała restauracje, transport, nielegalny hazard i część handlu
narkotykami. Na ich miejsce wchodziły nowe gangi – latynoskie,
afroamerykańskie i rosyjskie. W tle – burzliwa polityka, policja
Giulianiego i walka o „oczyszczanie miasta”.
Głównego bohatera obsadziła bym włocha – który próbuje odnaleźć się w
brutalnym świecie Bronxu i Brooklynu. Początkowo drobny złodziej,
potem kurier narkotykowy, aż w końcu ktoś, kto dostaje się na szczyt
mafijnej struktury.
2. korsykańska mafia
Korsykańczycy zajmowali się m.in. przemytem narkotyków w ramach tzw. „French Connection”. Gra mogłaby się rozgrywać w Marsylii, Paryżu i portach, gdzie szlaki przemytnicze łączyły Europę i Amerykę. Klimat bardziej europejski niż w klasycznych Mafiiach.Do tego miasta różnią się symbolicznie więc klimat byłby podobny,czy włochy czy francja ,ważne by akcja skupiała się na misjach a nie łażeniu i robieniu pobocznych aktywności-nie lubię ich
3. Japonia w latach 80. XX wieku
Era "bańki gospodarczej" w Japonii, kiedy yakuza przeżywała swój rozkwit. Byłby to świat neonów, szybkich motocykli i zorganizowanych grup przestępczych. Fabuła mogłaby poruszać wątki kontrolowania rynku nieruchomości, gier hazardowych i brutalnych porachunków w sercu Tokio, w rytmie muzyki synth-pop.Taki Cyberpunk ale nastawiony w 100% na faularną rozgrywkę.
4. Zamiast Ameryki, fabuła mogłaby przenieść nas do Wielkiej Brytanii, gdzie władzę sprawowały lokalne gangi. Mogłaby to być opowieść o brudnym świecie zakładów bukmacherskich, haraczy i brutalnych porachowań, tocząca się w robotniczych miastach na tle rock’n’rolla i przemian społecznych.Odmiana od klasycznej mafijnej gry
5. Meksykańska mafia :D
Meksyk lat 80. – początek karteli narkotykowych. To odejście od włoskiej mafii, ale wciąż mafia. Początki kokainowego biznesu, brutalne egzekucje i wojna z DEA. Gracz mógłby stać po stronie lokalnego gangu i walczyć o władzę w rosnącym narkobiznesie.Albo byłby policjantem pod przykrywką i rozpracowywał ją od środka.
6. Może Kubańska mafia dla odmiany = lata 50 gdzie dopiero raczkowała
rewolucja Fidela Castro.
Hawana była wtedy rajem dla gangsterów i celebrytów, pełnym kasyn,
ekskluzywnych hoteli i klubów nocnych.
Gra mogłaby pokazać zderzenie amerykańskiej mafii z lokalnymi
watażkami, a także jej upadek w obliczu nadchodzącej rewolucji. To
idealna sceneria dla opowieści o intrygach politycznych i zdradzie.
Maksymalna fabuła i zero otwartego świata jak w jedynce.Gram od misji
do misji i nic pobocznego.
7. Nowy Jork lat 70.W tym okresie mafia włosko-amerykańska miała ogromne wpływy – kontrolowała związki zawodowe, transport i handel narkotykami. Disco, pierwsze kluby nocne, drogie garnitury i kontrast między elegancją mafii a brudnymi ulicami Bronxu.
Trzymam kciuki by tam w Radiu nikt wiecej Pil-owi urlopu nie udzielał w piątek :)
2
Mamy zwyciężczynię - Japonia w latach 80. XX wieku
paulina2011@ ...
Gratulacje!
Faktycznie opcja japońska wydaje się niezwykle ciekawa.
Jutro kilka słów na temat https://www.gry-online.pl/gry/echoes-of-the-end/z35fd4
Nowy świeży pełen grawitacji : https://www.gry-online.pl/forum/giercownik-625-echoes-of-the-end/zcfff253