CS 2 jest już na horyzoncie. Coraz więcej graczy testuje najnowszą wersję strzelanki od Valve, a niektórzy już przygotowują się do profesjonalnego grania. Tu dowiecie się jak ustawić jumpthrow.
Wyczekiwana aktualizacja do CS:GO zadebiutuje już niebawem. Dowodem na to są ostatnie działania Valve i dopuszczenie do beta-testów ogromnej liczby graczy. Choć CS 2 nie różni się mechanicznie od poprzednika, to na pewno minie sporo czasu zanim fani przestawią się na nową produkcję. Szczególnie, gdy niektórzy mieli ustawione bindy na poszczególne elementy rozgrywki.
Ci, którzy do CS-a podchodzą profesjonalnie, wiedzą jak ważne jest odpowiednie korzystanie z granatów. Tu z pomocą przychodzi jumpthrow, który umożliwia posłanie obiektu na wysokość, na którą inni gracze by tego nie zrobili dzięki dodaniu skoku do samego rzutu.
Aby włączyć jumpthrow w naszej grze musimy najpierw przygotować odpowiednie komendy i dodać je do gry. W tym celu należy wykonać poniższe kroki:
alias "+jumpaction" "+jump;"
alias "+throwaction" "-attack; -attack2"
alias "-jumpaction" "-jump"
bind v "+jumpaction;+throwaction;"
alias "+runthrow" "+forward;+jump;"
alias "-runthrow" "-jump;-forward"
bind h "+runthrow;+throwaction"
Teraz pozostaje już tylko odpalić grę i włączyć konsolę przyciskiem „~”. Mając otwartą konsolę wpisujemy komendę: exec (nazwa naszego pliku) i od tego momentu jest ona aktywna w CS 2.
Powyższe komendy zostały przypisane kolejno do klawiszy v i h, ale możecie użyć dowolnych ustawień. Jeśli chcecie potrenować rzucanie granatów w ten sposób, to warto włączyć „Kamerę Granatów” przed przystąpieniem do rozgrywki, dzięki czemu zawsze będziecie wiedzieć, gdzie dokładnie leci rzucony przez was przedmiot.
Więcej:Gracze CS2 są zirytowani, że konkurencyjna produkcja zgapiła mapę z ich gry
19

Autor: Michał Serwicki
Niedoszły fizyk, który został dziennikarzem. Współpracę z GRYOnline.pl nawiązał jesienią 2021 roku. W pracy dziennikarskiej lubi rolę człowieka orkiestry i sam podejmuje się różnych tematów i zagadnień. Gry towarzyszą mu od dzieciństwa. Wychował się na Heroes III, a w przerwach od budowania kapitolu przechodził kolejne generacje Pokémonów, zarywając noce z handheldami. W grach ceni przede wszystkim dobrą historię oraz emocje. Obok wirtualnej rozrywki, grywa w fabularne gry RPG, gdzie jako mistrz gry prowadzi przygody w licznych systemach, na czele z Dungeons & Dragons. Czas wolny od gier spędza przy komiksach Marvela i DC Comics. Jest wielkim fanem twórczości Stephena Kinga i sam próbuje swoich sił w pisaniu.