Download Dema Mody Aktualizacje Programy Tapety

StarCraft II: Wings of Liberty - aktualizacja do gry wersja - v.1.5.4 - v.2.0.4 US - Download

Uaktualnienie (patch) do gry StarCraft II: Wings of Liberty z gatunku Gry Strategiczne, wersja v.1.5.4 - v.2.0.4 US, data publikacji 26 lutego 2013.

typ plikuAktualizacja do gry

rozmiar pliku58,5 MB

data aktualizacji26 lutego 2013

pobrań844

pobrań (7 dni)0

Pobierz plik za darmo
StarCraft II: Wings of Liberty patch v.1.5.4 - v.2.0.4 US - Darmowe Pobieranie | GRYOnline.pl

wersja: v.1.5.4 – v.2.0.4 US

Patch do amerykańskiej wersji gry StarCraft II: Wings of Liberty. Dodaje do gry następujące elementy:

Zupełnie nowe ekrany menu

Całkowicie zmieniono układ interfejsu użytkownika oraz szatę graficzną.

Przejście do najważniejszych sekcji interfejsu wymaga teraz tylko jednego kliknięcia.

Usunięto wiele niepotrzebnych ekranów i trybów gry.

Grupy i klany

Każdy z graczy może teraz stworzyć klan i dołączyć do jednego z już istniejących, uczestniczyć w dyskusji na prywatnym czacie klanowym, zamieszczać wiadomości dotyczące zespołu oraz korzystać z innych funkcji. Tagi klanowe są umieszczane przed nazwą postaci każdego z graczy w momencie dołączenia do klanu.

Grupy są przeznaczone dla osób, które chcą nawiązywać kontakt z dużo większą liczbą graczy bez nastawienia na rywalizację. Jest to sposób na wchodzenie w interakcję z graczami, którzy podzielają podobne zainteresowania. Gracze mogą dołączyć do wielu różnych grup.

Gracze, którzy skorzystali już z opcji darmowej zmiany nazwy postaci otrzymają możliwość jeszcze jednej, dodatkowej zmiany.

Fantastyczne funkcje obsługi powtórek

„Obejrzyj z innymi”: Gracze mogą teraz wspólnie oglądać powtórki z tej samej gry.

„Przejmij dowodzenie”: Gracze wspólnie oglądający powtórkę mogą teraz zdecydować się na „przejęcie dowodzenia” i pokierowanie armiami wybranych graczy.

„Odzyskaj grę”: Gracze mogą teraz wznowić grę, która zakończyła się przedwcześnie z powodu utraty połączenia, przerwania przesyłu danych lub innych nietypowych przyczyn.

Ulepszone ekrany z wynikami i statystykami

Zakładka „Dokonania” mierzy teraz statystyki związane z rozgrywką, takie jak „Średnia ilość surowców”, „Czas gry z limitem zaopatrzenia”, „Utworzeni robotnicy” oraz „APM”.

Dodano dwa nowe przyciski – „Zagraj ponownie” oraz „Obejrzyj powtórkę” – na ekranie wyników wyświetlającym się po zakończonym meczu.

Dodano zakładki „Raport ras” i „Raport map” w sekcji rankingów w profilu gracza:

„Raport ras” mierzy liczbę rozegranych gier i stosunek zwycięstw do porażek w meczach z poszczególnymi stronami konfliktu.

„Raport map” mierzy liczbę rozegranych gier i stosunek zwycięstw do porażek na każdej mapie rankingowej.

Profil gracza wyświetla teraz całkowitą liczbę zwycięstw i porażek we wszystkich ligach.

„Gra Globalna” i wybór języka

Gracze wkrótce zyskają możliwość wybrania dowolnego regionu gry, z którym chcą się połączyć i w którym chcą grać.

Gracze mogą teraz wybierać spośród wielu różnych języków dostępnych w StarCraft II.

Dodano opcję „Język rozmów i filmów” w menu „Opcje” > „Język”.

Dodano opcję „Język tekstu” w menu „Opcje” > „Język”.

Nowe systemy dobierania przeciwników

W sekcji „Mecze” dodano trzy nowe opcje, które powinny pomóc nowym graczom w stopniowym przejściu z gry jednoosobowej do rozgrywki wieloosobowej.

„Tryb szkoleniowy” pozwala graczom na opanowanie podstawowych umiejętności rozgrywki w StarCrafta i stopniowe stawianie czoła coraz trudniejszym wyzwaniom.

Tryb „Przeciw SI” jest zmodyfikowaną wersją poprzedniego trybu kooperacyjnego „Przeciwko SI” z Wings of Liberty.

Gracze mogą teraz wykorzystać system dobierania przeciwników, aby zmierzyć się z wrogą SI o rosnącym poziomie umiejętności.

Nowy system dobierania przeciwników SI oferuje szeroki wachlarz poziomów trudności i stylów rozgrywki.

„Gra poza rankingiem” pozwala na wykorzystanie systemu dobierania do znalezienia meczów przeciwko innym graczom, bez stresu towarzyszącemu rozgrywce w systemie rankingowym.

Zupełnie nowe funkcje SI

Znacznie ulepszono rozgrywkę z udziałem SI.

W grach dowolnych gracze mogą teraz wybrać określoną kolejność budowy dla SI, na przykład nastawienie na „Pełen szturm”, „Atak zsynchronizowany”, „Prosto w powietrze” itd.

Gracze SI będą teraz przekazywać swoim ludzkim sojusznikom najważniejsze informacje, na przykład, gdy udają się na zwiad, atakują, rozbudowują lub wycofują.

W dodatku „Heart of the Swarm” zostaną dodane nowe funkcje usprawniające komunikację z SI, między innymi możliwość wydawania konkretnych rozkazów sojuszniczymi SI.

Gracze w pobliżu

Funkcja „Gracze blisko ciebie” identyfikuje innych graczy w sieci lokalnej, ułatwiając ich lokalizowanie, prowadzenie rozmów na czacie, wspólną grę oraz zawieranie znajomości.

Funkcja ta może być wyłączona w menu „Opcje” > „Społeczność”.

Opcje „Ustawienia prywatności”

„Bez kolejności budowy”: Wybranie tej opcji w poczekalni gry dowolnej sprawia, że kolejność budowy nie będzie wyświetlona na ekranie wyników.

„Bez historii meczów”: Wybranie tej opcji sprawia, że dana gra nie zostanie uwzględniona w historii meczów gracza.

Nowa opcja „Włącz dźwięki grup” w menu „Opcje” > „Dźwięk” umożliwia odgrywanie dodatkowych dźwięków dla grup jednostek wykonujących tę samą czynność, jak na przykład odgłosów marszu dla marines, trzęsącej się ziemi dla jednostek mechanicznych itd.

Sekcja pomocy została uzupełniona i zaktualizowana.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

Usprawnienia interfejsu w grze

Dodano nowe ikony potwierdzające wybór ścieżki poruszania się jednostek i wskazanych celów.

Przyciski głównego menu i pomocy znajdują się teraz nad kartą komend obok przycisku opcji społecznościowych.

Menu osiągnięć i powiadomień są teraz dostępne z poziomu głównego menu.

Obok przycisków „Bezczynna jednostka robotnicza” i „Zaznacz wszystkie wrota przesyłowe” dodano nowy przycisk „Wybierz jednostki armii”. Te trzy przyciski zostały zebrane w interfejsie powyżej minimapy.

Zdobienia zmieniono tak, aby były jaśniejsze i lepiej widoczne w grze.

W przypadku zwycięstwa, na zakończenie gry jest teraz odtwarzana nowa sekwencja muzyczna.

W menu „Opcje” > „Rozgrywka” dodano nowe ustawienia paska statusu jednostki:

„Celowanie”: Wyświetla pasek statusu jednostek sojuszniczych, gdy namierza się je przy użyciu korzystnej dla nich zdolności oraz pasek statusu jednostek wroga, gdy namierza się je przy użyciu szkodzącej im zdolności.

„Uszkodzone”: Wyświetla paski statusu tylko dla jednostek, które nie posiadają maksymalnego poziomu punktów życia, energii lub tarcz.

Dodano nowe elementy interfejsu, które będą pomocne dla nowych graczy. Można je włączyć lub wyłączyć w menu „Rozgrywka” > „Sterowanie”:

„Pasek punktów życia w barwach drużyny”: Kolor paska statusu odpowiada kolorowi drużyny gracza.

„Zawsze pokazuj licznik robotników”: Wyświetla obecną i idealną liczbę robotników nad głównym budynkiem i budowlami do wydobywania wespanu.

„Włącz uproszczoną kartę komend”: Wyświetla bardzo uproszczoną wersję karty komend.

„Pokaż obecny wskaźnik rozkazów”: Wyświetla wskaźnik na terenie, kiedy jednostkom zostaje wydany rozkaz ruchu lub ataku.

„Zaznacz wszystkie larwy”: Zaznaczenie jednej larwy będzie równoznaczne z zaznaczeniem wszystkich larw w pobliżu tej samej wylęgarni.

„Włącz zaznaczanie wrogich jednostek”: Pozwala graczowi na zaznaczanie jednostek, których nie można kontrolować (np. neutralnych lub wrogich).

Zwiększono maksymalną liczbę graczy w drużynie do 16.

Wszystkie mapy zamieszczone w sekcji gier dowolnych mogą teraz korzystać z tych samych stron informacyjnych („Podsumowanie”, „Opis gry”, „Informacje o aktualizacji”, „Recenzje”), z których korzystają modyfikacje zamieszczane w „Salonie Gier” po wprowadzeniu aktualizacji 1.5.0.

Dodano nowe przyciski „Kopiuj odnośnik”, które automatycznie kopiują wybrane strony w grze do schowka systemowego, dzięki czemu gracze mogą dzielić się nimi z innymi osobami przy pomocy odnośników na czacie lub w sieci. Po kliknięciu, odnośniki otworzą żądaną stronę w grze.

Ulepszenia w trybie obserwatora

Panel główny

Dodano dwie nowe zakładki:

Zakładka „Budynki” (skrót klawiszowy „T”): Wyświetla listę budynków, jakie posiada każdy z graczy.

Zakładka „Ulepszenia” (skrót klawiszowy „G”): Wyświetla listę ulepszeń, jakie opracował każdy z graczy.

Kliknięcie ikony w zakładkach jednostek, budynków i produkcji wyśrodkuje kamerę na danej jednostce lub budynku. Wielokrotne klikanie na daną ikonę pozwala przełączać się pomiędzy jednostkami tego samego typu.

Minimapa

Od teraz zaatakowane jednostki pulsują na biało dla obserwatora.

Ataki jądrowe i pojawiające się czerwie nydusowe wywołują teraz widoczny dla obserwatorów impuls na minimapie.

Zamiana stron w starciach

Dodano skrót klawiszowy (Ctrl + X), który zamienia stronami nazwy graczy wyświetlane w różnych częściach interfejsu użytkownika podczas oglądania gier 1 na 1.

Personalizacja interfejsu obserwatora

Dodano obsługę zupełnie nowej modyfikacji „SC2Interface”, która umożliwia komentatorom i obserwatorom na oglądanie meczy w StarCraft II z wykorzystaniem całkowicie spersonalizowanego interfejsu użytkownika. Dzięki temu zespoły zajmujące się organizacją imprez, korzystając z potężnych narzędzi, mogą tworzyć jeszcze bardziej niesamowite transmisje.

Gracze, którzy zablokowali komunikację z innymi osobami, nie mogą już rozpoczynać rozmów na czacie z zablokowanymi użytkownikami.

EDYTOR

Ogólne

Dodano okno dialogowe „Informacja o wczytywaniu wstępnym”, pozwalające określać, jakie dane gry, pliki z zasobami i banki mają być wstępnie wczytane w grze. Jest ono dostępne w menu „Mapa” i „Moduły” we wszystkich modułach.

Dodano możliwość ustawienia preferencji kolorów w oknie podglądu tekstu.

Zmieniono nazwę okna dialogowego „Salon Gier – informacje” na „Informacje o Battle.net”. Znajdujące się tam informacje są teraz dostępne także dla map spoza „Salonu Gier”.

Nowe pliki interfejsu SC2:

Modyfikacje mogą być teraz opcjonalnie zapisywane jako pliki interfejsu SC2 dopóki nie zawierają żadnych danych wpływających na rozgrywkę.

Status rozgrywki lub interfejsu modyfikacji można sprawdzić korzystając z okna „Status Modyfikacji” w menu „Modyfikacja”.

Dodano nowe komendy „Eksportuj lokalizację” i „Importuj lokalizację”. Są one dostępne w podmenu „Lokalizacje” w menu „Mapa” lub „Modyfikacja”. Można z nich korzystać w celu wyeksportowania zlokalizowanego tekstu do plików tekstowych lub jego zaimportowania.

Okno dialogowe „Zależność” wyświetla teraz pełen łańcuch zależności wynikający z żądanych zależności. Proces sprawdzania i potwierdzania zależności odpowiada teraz poprawnie za cały łańcuch we wszystkich przypadkach.

Okno dialogowe „Zależność” wyświetla teraz ostrzeżenie, gdy modyfikacje gry wieloosobowej są używane razem z modyfikacjami opowieści. Zostały one zaprojektowane tak, aby się wzajemnie wykluczały i ich połączenie może prowadzić do różnorakich problemów w grze.

Dodano element określający preferencyjne rozmiary przycisków na pasku narzędzi.

Moduł „SI”

W menu „Dane” jest teraz dostępne nowe okno „Wykresy fal ataku” (ang. „Attack Wave Graphs”), które umożliwia wizualizację stosunku kosztu fali ataku z zasobach i zaopatrzeniu do czasu.

Moduł „Przerywniki”

Dodano „Ramki przerywników” (ang. „Cutscene Frames”), czyli elementy dialogowe, w których można odtwarzać przerywniki.

Dodano nowe właściwości:

„Element animacji” (ang. „Animation Element”):

„Wyrównanie do prawej” (ang. „Right-Aligned”): Animacje mogą określać, że zawsze kończą się na końcu bloku.

„Waga” (ang. „Weight”): Wartość stapiania dla danego bloku animacji.

Węzeł „Reżyser”:

„Pogłos” (ang. „Reverb”): Pogłos, jaki ma być ustawiony podczas odtwarzania sekwencji filmowej.

„Samolikwidacja na zakończenie” (ang. „Auto Destroy on End”): Gdy właściwość jest wyłączona, przerywnik nie będzie zamykany na zakończenie odtwarzania, lecz zostanie zatrzymany na ostatniej klatce.

Węzeł „Dźwięk” (ang. „Sound”):

„Nieskokowy/Ciągły” (ang. „Non-Seeking”): Kiedy ta właściwość jest aktywna, dźwięk będzie odtwarzany bez przeskoków, nawet jeżeli nastąpi przeskok czasu.

„Mikser głośników” (ang. „Speaker Mix”): Można teraz ustawiać wartości w mikserze głośników i przypisywać do nich animacje.

Węzeł „Zanikanie” (ang. „Fade”):

„Pierwszeństwo” (ang. „Priority”): Pozwala na określenie poziomu pierwszeństwa w momencie, gdy kilka scen próbuje kontrolować zanikanie.

Teren importuje się teraz automatycznie w momencie uruchomienia modułu „Przerywniki”.

Węzły „Aktywne światło” będą teraz poszukiwały światła z przyrostkiem „_Low”, jeżeli opcje grafiki są ustawione na „Średnie” lub „Niskie”.

Dodano nowe ikony dla wszystkich rodzajów węzłów!

Dodano nowy tryb „Czas podporządkowany edycjom” (ang. „Time Follows Edits”) w menu „Edytuj”, który sprawia, że znacznik osi czasu zawsze podąża za edytowanym blokiem.

Ulepszenia dźwięku:

Dodano węzły „Grupa dźwięku” (ang. „Sound Group”): Przypominają one katalogi i umożliwiają dodawanie węzłów dźwięków, a następnie określanie właściwości dla wszystkich dźwięków w danej grupie jednocześnie.

Właściwości „Głośność” i „Tonacja” są teraz traktowane jak mnożniki, a nie jak wartości absolutne.

Ustawienie indeksu dźwięku „-1” spowoduje teraz wybranie nowej wariacji przy każdym odtwarzaniu.

Dźwięki cichną teraz poprawnie po zakończeniu swoich bloków.

Dźwięki mogą teraz określać „Aktywne ujęcia” (ang. „Active Shots”).

Zmiany wartości stanowiące mniej niż 0,1% różnicy nie tworzą już nowych punktów kluczowych w trybie automatycznych punktów kluczowych.

Można teraz dodawać wiele filtrów przerywników podczas odtwarzania przerywników.

Przerywniki są teraz odtwarzane w „Powtórkach”.

Moduł „Dane”

Dodano okno „Nawigator danych” (ang. „Data Navigator”), które wyświetla, w jaki sposób są ze sobą połączone poszczególne obiekty.

Każda zakładka w edytorze danych zapamiętuje teraz własny tryb widoku.

Pola prezentacji modeli wyświetlają teraz animację z wykorzystaniem domyślnej animacji modelu, co umożliwia łatwiejsze rozpoznawanie efektów.

Dodano nowe rodzaje danych: „Stado” (ang. „Herd”), węzeł „Stado” (ang. „Herd Node”).

Pola „Typ użytkownika”, które określają połączenia użytkowników, mogą opcjonalnie określać wymagany typ użytkownika.

Dodano komendę „Zaznacz w palecie” (ang. „Select in Palette”).

Dodano obsługę przycisku F2 dla zmiany nazw obiektów.

Funkcję „Pokaż zaawansowane wartości” przemianowano na „Pokaż podstawowe etykiety pola” (ang. „Show Basic Field Labels”) – zamiast ukrywać zaawansowane pola, dodaje ona określenie „(Podstawowe)” do nazwy podstawowych pól i umieszcza je u góry listy.

Tablice o stałych rozmiarach są teraz edytowane jako jeden element kontrolny dla każdego wpisu tablicy, zamiast korzystać z SI korzystającej z listy.

Funkcję „Pokaż wartości domyślne” przemianowano na „Uporządkuj pola wedle źródła” – zamiast ukrywać wartości domyślne, porządkuje ona wartości w następującej kolejności: „Aktywny dokument”, „Modyfikacja użytkownika”, „Modyfikacja Blizzarda”, „Modyfikacja podstawowa”.

Dodano sugestie w postaci pasków pomocy do rozwijanych menu zawierających pola z typem wyliczeniowym „enum”.

Podpola struktur obecnie wyświetlają poprawne sugestie w postaci pasków pomocy dla pól zbiorowych.

Dodano wiele nowych sugestii dla pól wchodzących w skład „Zdolności”, „Aktorów”, „Efektów” i „Jednostek”.

Menadżer przeglądu

W menu kontekstowym dodano komendę „Przeskocz do instancji” (ang. „Jump To Instances”), która pozwala na przeskoczenie z definicji funkcji do odpowiedniego wywołania.

W menu „Widok” dodano opcję „Pokaż tylko globalne połączenia” (ang. „Show Global Links Only”), która pozwala na zapoznanie się z globalnymi elementami wyzwalaczy bezpośrednio w połączeniach „Używane przez”.

Moduł „Teren”

Dodano nowy kształt terenu w postaci diamentu.

Dodano nową opcję „Zaznaczenie po ukośnej” (ang. „Diagonal Selection”) w menu „Narzędzia”, która pozwala zaznaczać obiekty i teren wzdłuż ukośnej siatki.

W menu „Widok” dodano nową opcję, która umożliwia wyświetlanie normalnej lub ulepszonej biomasy („Widok” > „Pokaż teren” > „Pokaż ulepszoną biomasę” – ang. „Show Creep Upgraded”).

Jednostki oznaczone jako „początkowo ukryte” będą korzystać z efektu zanikania z wykorzystaniem wartości alfa w wyświetlaczu edytora.

Listy palet istniejących obiektów zawierają teraz kolumnę i filtr grupowy, a także menu kontekstowe dla „Dodaj do grupy” i „Usuń z grupy”.

Paleta wody zawiera teraz suwak „Wysokość” (ang. „Height”), służący do dostosowania wysokości bieżącego zestawu tekstur wody.

„Strefy bez lotów” występują teraz w trzech stanach, z których każdy ma inny kolor: „Normalna” (ang. „Normal” – bez nakładania elementów), „Nakładanie” (ang. „Overlap” – możliwe jest znaczne nakładanie się promieni) oraz „Ostrzeżenie” (ang. „Warning” – dopuszczalne jest małe nakładanie się promieni). Aby osiągnąć jak najlepszą wydajność ścieżkowania, zalecamy unikać stanu „Ostrzeżenie”.

Gęstość maksymalnej roślinności została ograniczona do wartości 2,0 na komórkę. Wyższe wartości znacznie wpływają na wydajność gry.

Dodano opcję „Wymuś ukrywanie okluzji” (ang. „Force Occlusion Hide”) dla rozmieszczonych dekoracji, która wymusza przezroczystość, jeżeli za nimi znajdują się jednostki.

Moduł „Wyzwalacze”

Dodano przycisk podglądu, który pozwala na przesłuchiwanie dźwięków bezpośrednio z okna dialogowego parametrów.

W podmenu „Historia” (ang. „History”) w menu „Widok” można teraz przeglądać historię nawigacji, łącznie z komendami „Dalej” i „Wstecz”.

W „Widok” > „Pokaż przeglądarkę” (ang. „Show Explorer”) dodano nowy widok przeglądarki, umożliwiający przeglądanie globalnych elementów, do których odnosi się zaznaczony w danej chwili element.

Dodano nowe inteligentne wyświetlanie grup, które otwiera okno drugiej grupy tylko wtedy, gdy element jest wyświetlany za pomocą podwójnego kliknięcia lub komendy „Zobacz zaznaczenie” – opcję można włączyć w „Widok” > „Pokaż grupy” (ang. „Show Groups”).

Biblioteki zdefiniowane w aktywnym dokumencie są teraz wyświetlane na liście wyzwalaczy, zamiast na liście bibliotek, która odtąd będzie zawierać wyłącznie biblioteki zależności tylko do odczytu.

Elementy mogą być teraz przeciągane z jednej biblioteki do drugiej. Wykonanie tej akcji aktualizuje korzystanie z tych elementów w aktywnym dokumencie.

W „Widok” > „Zobacz opcje” dodano opcję „Domyślna aktywność – pola wyszukiwania” (ang. „Default focus On Search Fields”), która umożliwia ustawienie domyślnej aktywności na polach wyszukiwania, zamiast na listach.

POPRAWKI BŁĘDÓW

Ogólne

Poprawiono błąd krytyczny pojawiający się w sytuacjach, gdy StarCraft II był uruchamiany przy małej ilości miejsca na dysku.

Poprawiono błąd od czasu do czasu pojawiający się podczas wyszukiwania meczu, jeżeli w poprzedniej grze miało miejsce rozłączenie z serwerem.

Nie można już tworzyć tumorów biomasy na opuszczonych magazynach.

Poprawiono błąd, który uniemożliwiał zerglingom, karakanom i ultraliskom wygrzebanie, gdy w pobliżu znajdował się wrogi kolos.

Poprawiono błąd, który powodował, że halucynacje jednostek nie wyświetlały poprawnych animacji śmierci w trybie ograniczonej przemocy.

Battle.net

Duplikaty tej samej wersji gry z „Salonu Gier” nie mogą się już wyświetlać w rozwijanym filtrze „Najlepiej oceniane”.

Poprawiono błąd wyświetlania paska przewijania na stronie powtórek.

Poprawiono błąd, który mógł wystąpić podczas przeglądania opisu aktualizacji gry z „Salonu Gier”.

Gry z „Salonu Gier” uruchamiane z poziomu strony „Hit czy kit” wyświetlają się teraz poprawnie na listach historii meczów i ostatnio rozegranych gier.

Kliknięcie przycisku „Stwórz grę” w menu rozgrywki przeciwko SI w sekcji dla pojedynczego gracza podczas pobierania mapy nie powoduje już sytuacji, w której gra nie jest w stanie uruchomić żadnej mapy.

Poprawiono błąd, który powodował zmianę statusu gracza na „Dostępny”, gdy był on zmieniany z „Niedostępny” na „Zajęty”.

Poprawiono błędy z wyświetlaniem, które mogły wystąpić, kiedy przeglądało się stronę z informacjami o grze w „Salonie Gier” i jednocześnie trwało wyszukiwanie meczu w systemie dobierania graczy.

Poprawiono błąd, który powodował, że przyciski wyboru rasy podczas wyszukiwania gry „3 na SI” od czasu do czasu wyświetlały nazwy kolorów.

Edytor

Ogólne

Funkcja automatycznego tworzenia kopii zapasowych dla dokumentów zapisywanych jako katalogi elementów gry będzie teraz poprawnie zapisywała wiele plików.

Wariant gry „Trener” nie zostanie zmieniony przy dodawaniu lub usuwaniu innych wariantów gry.

Poprawiono szereg błędów związanych z pobieraniem danych zależności z platformy Battle.net podczas otwierania dokumentu.

Poprawiono błędy dotyczące ustawień drużyny w wariantach gier korzystających z map dla dużej liczby graczy.

Poprawiono błąd, który powodował zawieszanie się edytora, jeżeli wersja użytkownika nie została pobrana w całości.

Moduł „Przerywniki”

Poprawiono szereg błędów związanych z opcjami „Cofnij” i „Ponów”.

Poprawiono szereg błędów związanych z łączeniem elementów.

Można już umieszczać i przesuwać obiekty na zerowej wysokości, jeżeli teren nie jest widoczny.

Aktorzy z węzłami konwersacji będą animowani, gdy znajdą się poza kadrem, dzięki czemu dialogi będą odtwarzane we właściwym momencie.

Węzły „Aktywne światło” nie będą już zmieniały światła jedną klatkę później.

Można już łączyć ze sobą przeskoki między zakładkami.

Nie można już używać znaków ASCII w nazwie przerywnika lub zakładki.

Nie można już zmieniać nazwy sceny z określeniem „(Podgląd)”.

Sceny z bardzo długimi sieciami połączeń powinny teraz wczytywać się o wiele szybciej.

Poprawiono błąd, który powodował, że od czasu do czasu modele nie znikały podczas przełączania przerywników.

Wartości edytowanych krzywych powinny teraz zachowywać dowolne tangensy krzywych.

Uruchomienie podglądu elementów z innych modułów przywróci scenę z określeniem „(Podgląd)” w module „Przerywniki”.

Moduł „Teren”

Widoczność pędzla „Pomalowane ścieżkowanie” jest teraz poprawnie przypisany do widoczności warstwy „Ścieżkowanie”.

Narzędzie „Miara odległości” poprawnie uwzględnia teraz rampy.

Moduł „Wyzwalacze”

Usunięto znaczące opóźnienia podczas modyfikowania funkcji często wykorzystywanych w dokumencie.

Komentarze można teraz przenosić/wklejać do warunków „Przełącz”.

Komendy umiejętności wykorzystujące podtypy „Jakikolwiek” lub „Wszystkie” będą teraz wyświetlać możliwe wartości parametrów.

Zdarzenia używające wyzwalaczy jednostek poprawnie stosują teraz element tablic jednostek dla parametru jednostki.

Funkcje stworzone jako ostatnie będą teraz podawać pustą wartość, jeżeli proces tworzenia się nie powiódł, zamiast wyświetlać wynik poprzedniego procesu.

Błędne identyfikatory efektów nie będą już traktowane jako dowolny efekt w zdarzeniach.

Konwersacje danych dopuszczające wybór będą teraz działać poprawnie w grze, dopóki włączony jest tryb filmowy.

Poprawiono błąd krytyczny przerywający działanie edytora z powodu braku pamięci, który mógł się pojawić podczas dodawania regionu z użyciem wyzwalaczy.

Można już kopiować wyzwalacze pomiędzy bibliotekami w ramach tej samej modyfikacji.

Moduł „Dane”

Wartości łuku dla umiejętności akceptują teraz liczbę „360”.

Mac

Ogólne

Wskaźnik celu wyświetla się teraz poprawnie przy niskich ustawieniach shaderów.

Poprawiono błąd z opcją pozwalającą na wyłączenie skrótów klawiatury systemu OS oraz z kursorem myszy.

Poprawiono błąd z ograniczeniem opcji rozdzielczości na monitorach z serii „Thunderbolt”.

Edytor

Punkty w edytorze krzywych mogą być teraz prawidłowo usuwane.

Znaczniki w edytorze krzywych są teraz tworzone prawidłowo.

Etykiety tekstowe nie są już przenoszone do schowka w edytorze krzywych.

Poprawiono błąd związany z punktami kontaktu i podstawowymi elementami na pasku statusu.

Poprawiono błąd krytyczny, do którego mogło dojść przy próbie opublikowania mapy.

Poprawiono błąd związany z tworzeniem złożonych tabel w module „Wyzwalacze”.

Kursor myszy jest teraz widoczny w oknach podglądu.

Poprawiono błąd z nachodzącym na siebie tekstem na pasku statusu podczas korzystania z warstw „Regiony” i „Kamery” w module „Teren”.

Usprawniono obsługę komputerów z wyświetlaczami „Retina”.

Skrót klawiszowy „CMD + tylda” będzie teraz przełączał pomiędzy poszczególnymi oknami edytora.

  • data aktualizacji: 26 lutego 2013
  • kategoria gry: Strategiczne
  • rozmiar pliku: 58,5 MB

Niedziałające pliki prosimy zgłaszać na uwagi(at)gry-online.pl