Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fable II - poradnik do gry

Fable II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tygiel | Fabuła w Fable II poradnik Fable II

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

Tygiel

Twoim kolejnym zadaniem jest walka w Tyglu. Idź porozmawiać z Mad-dogiem, który strzeże wejścia. Niestety, aby móc przekroczyć bramę, musisz zdobyć odpowiednią ilość sławy. Wymagana ilość pokazana jest w opisie misji. Najłatwiejszym sposobem będzie wykonanie kilku zadań pobocznych. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości sławy będziesz mógł przejść przez bramę. W środku zostaniesz po chwili zawołany do strażnika. Nadchodzi Twoja kolej, jednak zanim pójdziesz dalej, sięgnij po regulamin, który leży na stoliku po prawej. Kiedy będziesz gotowy - przystąp do zadania.

1 - Tygiel | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry
Przed Tobą osiem etapów - Tygiel | Fabuła w Fable II - Fable II - poradnik do gry

Przed Tobą osiem etapów. Osiem długich i ciężkich rund, by dostać się na szczyt i zdobyć mistrzostwo. Każda runda składa się z trzech fal przeciwników, a każda kolejna rozpoczyna się tuż po śmierci ostatniego wroga poprzedniej fali. Co trzy rundy występuje sklepikarz, oferujący broń, miksturki itp. Każda runda ma ograniczenie czasowe. Jeśli rozprawienie się ze wszystkimi przeciwnikami zajmie Ci więcej czasu, nie masz się czym przejmować. Jeśli zaś uda Ci się zejść poniżej wyznaczonego progu, uzyskasz idealny wynik. Pięć idealnych wyników pozwoli Ci zdobyć najwyższą nagrodę w postaci starej broni Mad-doga.

Runda

Przeciwnik

Opis

1

Żuki

Pierwsza runda to typowa rozgrzewka. Żuki nie stwarzają zbyt wielu problemów. Arena jest prosta, żadnych wspomagaczy.

2

Hobbesy

Możesz wykorzystać ostrza wokół areny, które aktywują się, gdy staniesz na jednej z dwóch platform po przeciwnych stronach.

3

Hobbesy

Wrzucaj przeciwników do dziury na środku areny. Uważaj na Hobbesy-samobójców, kiedy wybuchną przy Tobie, negatywnie odbije się to na Twoim poziomie zdrowia.

4

Upiory

Dość prosta runda. Jeżeli posiadasz czar Inferno, pójdzie jeszcze łatwiej, gdyż przeciwnik jest podatny na ataki wykorzystujące ogień.

5

Bandyci

Rudna nieco trudniejsza. Przeciwnik znajduje się na moście, aby się go pozbyć, użyj broni dystansowej (strzelaj do beczek) bądź pobiegnij tam i wykończ wszystkich w zwarciu.

6

Bandyci

Wykorzystaj przepaść, nad którą toczy się walka. Dodatkowo na obrzeżach areny znajdują się miotacze ognia, które aktywujesz, stając na platformach.

7

Wilkołaki

Wilkołaki są bardzo trudnym przeciwnikiem. Staraj się nie dopuszczać do siebie większej liczby, kiedy zaczną atakować Cię wszystkie, bardzo szybko padniesz.

8

Skalny Troll

Podobnie jak w przypadku Leśnego Trolla musisz strzelać w wypustki na jego ciele. Wykorzystaj broń dystansową bądź magię. Przeciwnik co pewien czas będzie wypuszczał małe trolle.

Kiedy ukończysz wszystkie rundy, otrzymasz nagrodę: Trofeum z Tygla, 1000 złotych monet oraz możliwość uzyskania za darmo tytułu "Lwie Serce", który nada Ci każdy herold miejski. Wyjdź na zewnątrz, gdzie czeka na Ciebie tłum fanów. Możesz im pokazać trofeum - zyskasz trochę punktów sławy.

Nim przystąpisz do kolejnego zadania, warto zrobić dwie rzeczy: rozpocząć misję poboczną Rozwój Westcliff oraz zakupić kilka sklepów i budynków (po czym je wynająć). Pozwoli Ci to zebrać sporą sumkę po wykonaniu kolejnej misji, która trwa 10 długich lat.